Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mainstage was echt een enorm dooie boel achteraan, maar dat is altijd zo. Vooraan werd er zeker goed en hard gestampt ondanks dat het aardig druk was. In Euphoria en Loudness liet het echte partypubliek zien dat we nog steeds een tent op z'n kop kunnen zetten. Vooral Loudness was super, erg gezellig en sfeervol en veel ruimte om te stampen.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Mainstage was inderdaad niet veel aan. Remember waar ik dan steeds langsliep, werd ook goed losgegaan. Euphoria ben ikzelf niet geweest. Alphaverb moeten missen helaas. Loudness ben ik meest van de dag geweest. Mainstage alleen Psyko Punkz en Donkey Rollers

Edit: Daan. Wanneer staan je filmpjes online? :D
Donateur
last seen Mar 2017
Denk vanavond pas, duurt een beetje lang dat uploaden en ik heb in totaal 30 filmpjes xd
Heb ze net terug bekeken, ik denk dat een aantal filmpjes voldoende zijn om jullie op te voeden wat keihard los gaan betekend :woot:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote:Denk vanavond pas, duurt een beetje lang dat uploaden en ik heb in totaal 30 filmpjes xd
Heb ze net terug bekeken, ik denk dat een aantal filmpjes voldoende zijn om jullie op te voeden wat keihard los gaan betekend :woot:
Had je mij nou ook nog op film staan? :P
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
View on YouTube

hier ging t wel goed los :)
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Decibel was het ook wel weer goed te merken op de main dat mensen stampen vreemd vinden. Wij stonden met groepje van 8 mensen in het midden, vlakbij licht/geluidsding, rete hard te stampen op zatox en iedereen zat ons maar aan te gapen van WTF zijn jullie aan het doen. Helemaal paar van die vrouwtjes die met een open mond stonden te kijken van verbazing. Terwijl we gewoon maximaal los gingen :D
Later meer naar voren gegaan en dan gaat het vanzelf beter, alleen het volume was me daar net iets teveel.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
modernization wrote:Decibel was het ook wel weer goed te merken op de main dat mensen stampen vreemd vinden. Wij stonden met groepje van 8 mensen in het midden, vlakbij licht/geluidsding, rete hard te stampen op zatox en iedereen zat ons maar aan te gapen van WTF zijn jullie aan het doen. Helemaal paar van die vrouwtjes die met een open mond stonden te kijken van verbazing. Terwijl we gewoon maximaal los gingen :D
Later meer naar voren gegaan en dan gaat het vanzelf beter, alleen het volume was me daar net iets teveel.
3/4 van de mensen op de mainstage hadden geen idee waar ze naar toe gingen volgens mij :/
Ging ze denk ik te hard ofzo.
En van losgaan hadden ze nog nooit gehoord. Kennelijk denken mensen dat het gewoon uitgaan is met iets hardere muziek.
Het leek defqon wel :/
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Mike-O wrote:Als je gister naar de mainstage van Decibel hebt gekeken kan je wel stellen dat alleen het stampen al verdwenen is. Wat een saai tering publiek, heb me er kapot aan lopen ergeren. Zal het de warmte zijn of klonkt het ze allemaal te onbekend in de oren? Stilstaan kan je in de kroeg ook doen!
Vooraan ging het nog wel. Ben zelf hard losgegaan op deepack, donkeyrollers en zatox.
Donateur
last seen Mar 2017
Precies, vooraan stond het geluid ook snoeihard, tijdens Deepack begonnen zelfs m'n neusharen en oren te trillen. Was zeker wel goed knallen vooraan ondanks de drukte.

@ Inno ja jij staat nog goed op de film te beuken :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote:@ Inno ja jij staat nog goed op de film te beuken :)
:D
Laat me maar weten waar ik die terug kan vinden, ben benieuwd ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)
View on YouTube

En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front
View on YouTube

Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
View on YouTube
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
zoals het hoort :D dat is teminste los gaan :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lekker jongens! :evil:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Haha Piaaa :D

Trouwens, 1e filmpje, dat Zatox t-shirt van die gast op de achtergrond is echt vet. Was ook op Qontinent.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Ik voel me geëerd :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
:D Ja was lekker beuken jongens! :bomb: Kon de hele mainstage nog wat van leren :cry:

Als Insomnia wint daar maar met een hele groep gaan lopen beuken dacht ik zo :D

Je kan wel zien dat ik al een tijdje aan het stampen was geweest, m'n hoofd straalt aids uit :lol:

Voelde me een stuk beter dan ik er uit zag :x
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)
View on YouTube

En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front
View on YouTube

Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
View on YouTube
Hop, zo hoort 't, ik zou hier graag tussen willen staan :evil:
R
Hardtraxxer
65 posts member since 2010
last seen May 2011
Met de set van B-front naast jullie gestaan... zat ook iemand bij die bij op school heeft gezeten....
't wereldje is maar klein :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
tomb wrote:Haha Piaaa :D

Trouwens, 1e filmpje, dat Zatox t-shirt van die gast op de achtergrond is echt vet. Was ook op Qontinent.
Ja sorry, ik laat me gewoon compleet gaan en men smoel kan ik dan niet normaal bewegen :$
Ga dan gewoon echt helemaal op in de muziek en dan ga ik ook echt goed hard, heb niet gelogen denk ik zo haha :P
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Tel wrote:
Ik voel me geëerd :innocent:
Ik ook lichtelijk hihihi :$
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Kijk, dat noem ik nou stampen jongens :D.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
haha geweldig, als de muziek hard staat en er komt een rag-plaat dan ga ik ook zo tekeer :D Maar dat valt bijna niet vol te houden jongens! Knap dat je geen snoepjes pakt ;)
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Lowrenz wrote:Kijk, dat noem ik nou stampen jongens :D.
Wat gaan wij doen op Adrenaline denk je :$ we zijn al met een groepje van 30 ofzo =D
Donateur
last seen Mar 2017
Maatje van mij mag hier trouwens ook in.
View on YouTube

Gozer in het witte shirt, gaat zelfs keihard los tijdens de break. Was ook heel de dag een wandelende stuiterbal, mooi man!
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
haha dit is uit je dak gaan :thumbup: