Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mainstage was echt een enorm dooie boel achteraan, maar dat is altijd zo. Vooraan werd er zeker goed en hard gestampt ondanks dat het aardig druk was. In Euphoria en Loudness liet het echte partypubliek zien dat we nog steeds een tent op z'n kop kunnen zetten. Vooral Loudness was super, erg gezellig en sfeervol en veel ruimte om te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mainstage was inderdaad niet veel aan. Remember waar ik dan steeds langsliep, werd ook goed losgegaan. Euphoria ben ikzelf niet geweest. Alphaverb moeten missen helaas. Loudness ben ik meest van de dag geweest. Mainstage alleen Psyko Punkz en Donkey Rollers

Edit: Daan. Wanneer staan je filmpjes online? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk vanavond pas, duurt een beetje lang dat uploaden en ik heb in totaal 30 filmpjes xd
Heb ze net terug bekeken, ik denk dat een aantal filmpjes voldoende zijn om jullie op te voeden wat keihard los gaan betekend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Denk vanavond pas, duurt een beetje lang dat uploaden en ik heb in totaal 30 filmpjes xd
Heb ze net terug bekeken, ik denk dat een aantal filmpjes voldoende zijn om jullie op te voeden wat keihard los gaan betekend :woot:

Had je mij nou ook nog op film staan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



hier ging t wel goed los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decibel was het ook wel weer goed te merken op de main dat mensen stampen vreemd vinden. Wij stonden met groepje van 8 mensen in het midden, vlakbij licht/geluidsding, rete hard te stampen op zatox en iedereen zat ons maar aan te gapen van WTF zijn jullie aan het doen. Helemaal paar van die vrouwtjes die met een open mond stonden te kijken van verbazing. Terwijl we gewoon maximaal los gingen :D
Later meer naar voren gegaan en dan gaat het vanzelf beter, alleen het volume was me daar net iets teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Decibel was het ook wel weer goed te merken op de main dat mensen stampen vreemd vinden. Wij stonden met groepje van 8 mensen in het midden, vlakbij licht/geluidsding, rete hard te stampen op zatox en iedereen zat ons maar aan te gapen van WTF zijn jullie aan het doen. Helemaal paar van die vrouwtjes die met een open mond stonden te kijken van verbazing. Terwijl we gewoon maximaal los gingen :D
Later meer naar voren gegaan en dan gaat het vanzelf beter, alleen het volume was me daar net iets teveel.

3/4 van de mensen op de mainstage hadden geen idee waar ze naar toe gingen volgens mij :/
Ging ze denk ik te hard ofzo.
En van losgaan hadden ze nog nooit gehoord. Kennelijk denken mensen dat het gewoon uitgaan is met iets hardere muziek.
Het leek defqon wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Als je gister naar de mainstage van Decibel hebt gekeken kan je wel stellen dat alleen het stampen al verdwenen is. Wat een saai tering publiek, heb me er kapot aan lopen ergeren. Zal het de warmte zijn of klonkt het ze allemaal te onbekend in de oren? Stilstaan kan je in de kroeg ook doen!

Vooraan ging het nog wel. Ben zelf hard losgegaan op deepack, donkeyrollers en zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies, vooraan stond het geluid ook snoeihard, tijdens Deepack begonnen zelfs m'n neusharen en oren te trillen. Was zeker wel goed knallen vooraan ondanks de drukte.

@ Inno ja jij staat nog goed op de film te beuken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
@ Inno ja jij staat nog goed op de film te beuken :)

:D
Laat me maar weten waar ik die terug kan vinden, ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)


En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front


Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
http://www.youtube.com/user/vakxRotterd ... QQ8IA7Gwu8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zoals het hoort :D dat is teminste los gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker jongens! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Piaaa :D

Trouwens, 1e filmpje, dat Zatox t-shirt van die gast op de achtergrond is echt vet. Was ook op Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)

Ik voel me geëerd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D Ja was lekker beuken jongens! :bomb: Kon de hele mainstage nog wat van leren :cry:

Als Insomnia wint daar maar met een hele groep gaan lopen beuken dacht ik zo :D

Je kan wel zien dat ik al een tijdje aan het stampen was geweest, m'n hoofd straalt aids uit :lol:

Voelde me een stuk beter dan ik er uit zag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)


En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front


Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
http://www.youtube.com/user/vakxRotterd ... QQ8IA7Gwu8


Hop, zo hoort 't, ik zou hier graag tussen willen staan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:22 
 
Hardtraxxer

Met de set van B-front naast jullie gestaan... zat ook iemand bij die bij op school heeft gezeten....
't wereldje is maar klein :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Haha Piaaa :D

Trouwens, 1e filmpje, dat Zatox t-shirt van die gast op de achtergrond is echt vet. Was ook op Qontinent.

Ja sorry, ik laat me gewoon compleet gaan en men smoel kan ik dan niet normaal bewegen :$
Ga dan gewoon echt helemaal op in de muziek en dan ga ik ook echt goed hard, heb niet gelogen denk ik zo haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
dawasiknie schreef:
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)

Ik voel me geëerd :innocent:

Ik ook lichtelijk hihihi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, dat noem ik nou stampen jongens :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

haha geweldig, als de muziek hard staat en er komt een rag-plaat dan ga ik ook zo tekeer :D Maar dat valt bijna niet vol te houden jongens! Knap dat je geen snoepjes pakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Kijk, dat noem ik nou stampen jongens :D.

Wat gaan wij doen op Adrenaline denk je :$ we zijn al met een groepje van 30 ofzo =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maatje van mij mag hier trouwens ook in.


Gozer in het witte shirt, gaat zelfs keihard los tijdens de break. Was ook heel de dag een wandelende stuiterbal, mooi man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha dit is uit je dak gaan :thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen