Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Gewoon overal vooraan zie je de blote basten plus zonnebrillen en heel veel energie :D


Gewoon met shirt aan hoor ikke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idem dito, alleen als ik iets te hard ga gaat ie heel even uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wil ik het overige publiek niet aan doen:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Naast die neger zie er niet super dik uit hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Gewoon overal vooraan zie je de blote basten plus zonnebrillen en heel veel energie :D

En grote ogen en zwevende kaken haha. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Naast die neger zie er niet super dik uit hahaha


wat?:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij staat toch met die dikke lassie-neger op de foto? :P Of is dat Dakpan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Jij staat toch met die dikke lassie-neger op de foto? :P Of is dat Dakpan?


oh die negert. Ja dat ben ik:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik neem mijn biertje wel gewoon mee naar het midden hoor, en ik stamp dan gewoon iets rustiger. Maar als er dan alsnog de helft uit valt maakt me dit ook niet veel uit.
Risico van het vak, daar moet je niet om gaan huilen vind ik :beer:

EDIT:
Oeps, dat is al een paar pagina's terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn het positieve kriebels die Pithune bedoeld :)

nee ik krijg er het gevoel bij van "ik ga alleen los op de tracks die ik wil horen" ipv los te gaan op onbekende nummers (die anders klinken dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt)

Dat bedoelt ie niet en zo is ie ook niet.
Het is toch logisch dat je bij nummers die jouw op een bepaalde manier raken, nummers die je helemaal geweldig vind, net ff wat meer geniet? Dat is het mooiste op een feest, als een DJ (het liefst totaal onverwachts) het nummer draait wat jij helemaal super vind. Dan raak ik ook in een soort van trance en ben niet meer te stoppen. Zoiets gebeurt natuurlijk veel eerder dan wanneer ik een onbekende track hoor die mij ook niet zo aanspreekt. Buiten dat, nieuwe/onbekende nummers zijn moeilijk om op los te gaan, omdat je niet van tevoren weet hoe het gaat en hoe je erop moet reageren.

Bedankt voor het uiten van de gedachtes die net even door men hoofd spookten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nog het hardste los op nummers die ik nooit gehoord heb maar waar ik meteen van denk.... LEKKEEEEER!!!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De eerste keer dat ik Gangsta hoorde was live, ik had het niet meer! Wat een vreugde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
De eerste keer dat ik Gangsta hoorde was live, ik had het niet meer! Wat een vreugde!

was bij mij "sound of the thunder" op summerfestival :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
De eerste keer dat ik Gangsta hoorde was live, ik had het niet meer! Wat een vreugde!


Bij mij niet de eerste keer, had em net de dag voor een feest ontdenkt.
Dus ik tegen men maten: nieuwe zatox, echt dikke plaat!!!
Sanderendaags: die sirene die aanging, ik had het nie meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

ik toen ik voor de eerste keer doggystyle (psyko punkz dj tool) hoorde, fack kei hard rammelen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste keer psychedelic trip van Zany op Defqon 2010 :worship: blaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste keer chemical op defqon :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
De eerste keer dat ik Gangsta hoorde was live, ik had het niet meer! Wat een vreugde!

Idd, was voor mij op Defqon.1 2009. Ik stond even rustig de intro te filmen, ineens kwam dat beukgeweld van die intro uit de speakers. Op dat filmpje hoor je mij nog roepen "whoooo shit!" en de rest ging vanzelf. Een van de weinige nummers waarvan ik als een trein ging zonder het te kennen.

Psychedelic Trip precies hetzelfde, toen in Outland met Noisecontrollers. Na 5 minuten had je toch zoiets van Wat The Fuck is dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je gister naar de mainstage van Decibel hebt gekeken kan je wel stellen dat alleen het stampen al verdwenen is. Wat een saai tering publiek, heb me er kapot aan lopen ergeren. Zal het de warmte zijn of klonkt het ze allemaal te onbekend in de oren? Stilstaan kan je in de kroeg ook doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Als je gister naar de mainstage van Decibel hebt gekeken kan je wel stellen dat alleen het stampen al verdwenen is. Wat een saai tering publiek, heb me er kapot aan lopen ergeren. Zal het de warmte zijn of klonkt het ze allemaal te onbekend in de oren? Stilstaan kan je in de kroeg ook doen!


Waarschijnlijk werd er in de Euphoria wel losgegaan en in de Loudness nog harder. Mainstages zijn tegenwoordig niet meer de plek om mensen los te zien gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het komt doordat de dagjesmensen op de main gaan staan omdat ze denken dat daar de mooiste Hardstyle is en vervolgens geconfronteerd worden met Crypsis en Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Als je gister naar de mainstage van Decibel hebt gekeken kan je wel stellen dat alleen het stampen al verdwenen is. Wat een saai tering publiek, heb me er kapot aan lopen ergeren. Zal het de warmte zijn of klonkt het ze allemaal te onbekend in de oren? Stilstaan kan je in de kroeg ook doen!

Helemaal mee eens. Dikke dooie bende daar :(

Tijdens Zatox maar naar B-front toegegaan want daar was de sfeer beter.

Werd soms ook weer aangegaapt als ik los ging (zou ook kunnen komen omdat ik m'n shirt via m'n gulp naar buiten liet steken :P).

Ook weer een paar van die mooiboys gezien :sick: haar strak achterover en staan gewoon 24/7 doodstil in hun armani pakje, bang dat ze er misschien wat minder goed uit gaan zien als ze een stap verzetten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Crypsis
:drool:

Dagjesmensen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achja, heb de hele dag op de main gestaan omdat ik die line-up wel meer dan voldoende vond. M'n dag is er ook niet minder op geworden door al die stilstaande mensen. Je eigen feestje bouw je uiteindelijk toch zelf en dat is goed gelukt. Naar mijn mening toch een van de betere feesten van 2010 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Naar mijn mening toch een van de betere feesten van 2010 :thumbup:

Dat zeker!

Het was ook niet dat ik me ergerde aan de mensen die stil stonden, vond het alleen wel jammer :)
Ik heb mezelf wel vermaakt :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen