Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, alles gelezen;

Dingen om vet goed en hard te stampen;

- Drink iig geen veel bier, wordt je alleen maar lam van
- Als je bier drinkt, drink hem dan snel op
- Zoek de juiste dj's

en natuurlijk het allerbelangrijkste:

GA LINKS VOORAAN STAAN !!!!

daar is het een soort van ongeschreven regel dat je alleen maar hard ragt en beukt en anders flikker je maar op naar achter. Dit is de reden dat ik tijdens de Hardtraxx meeting bij Defqon op het einde voorstelde om naar voren te gaan, want we stonden al een goede tijd te praten, maar hard gebeukt werd er niet..helaas, want er is niet beter dan beuken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:57 
 

helemaal mee eens, echt jammer hoe vaak je ook ziet dat er van die groepen mensen stil staaan, of dat er de hele tijd mensen voorbij lopen, beetje jammer.
maarja, wat doe je dr tegen?
behalve naar ze toe gaan, doen alsof je lomp veel drugs op hebt en zeggen dat ze moeten stampen!
deed ik op qlimax 2009, en werkte xd af en toe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:57 
 
Hardtraxxer

idd links voor sta ik ook altijd te knallen :) Hoe verder je naar achter gaat hoe meer je mensen om hun heen ziet kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, nog even over dat jumpen. Er bestaat voor mij een verschil tussen jump en jumpstyle, met dat verschil bedoel ik echt patrick jumpen tegenover helden als fenix en teka b ofzo :) Maar laten we het daar maar bij houde, ik vind jump best vet, ookal stamp/hak ik 1000 keer liever hoor :)

Owja, kleine 3 seconden van mij in actie:



Ik ben het op 3:32! Overigens, morgen is de 10e editie van de nacht van Zuidwolde, bij deze zijn d'r wat mensen van HT uitgenodigd =D.

Owja, en deze nog natuurlijk:



:P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:49 
 
Hardtraxxer

Hahaha vette shit, ga ik morge ook ff probere! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:51 
 
Hardtraxx Elite

Iedereen beweegt gewoon lekker hoe hij of zij dat wil.
Als je maar losgaat, daarvoor kom je toch naar een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:59 
 

ik sta btw altijd midden voor :P
kan je alles mooi zien :D
want ik wil dr wel van genieten :D
en ofc lomp stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik meer links of rechts. De subs liggen meestal links en rechts, en als je helemaal vooraan in het midden staat voel je dus geen bass en dat is kut. Had ik tijdens Zatox op Summerfestival :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@G1ll Als ik zo in die filmpjes zei zit je beetje tussen stampen en hakken in. Je neigt wel iets meer naar hakken dan stampen. Het ziet er tenminste wel behoorlijk vet uit :thumbsup:

tomb schreef:
Ik meer links of rechts.(

Altijd links voor :D

Daar staan de meeste bekenden voor mij, is het niet zo tering druk en staan minder mensen stil naar de show te kijken. Kan je beter los :woot:


Milán schreef:
en natuurlijk het allerbelangrijkste:

GA LINKS VOORAAN STAAN !!!!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
GA LINKS VOORAAN STAAN !!!!

daar is het een soort van ongeschreven regel dat je alleen maar hard ragt en beukt en anders flikker je maar op naar achter. Dit is de reden dat ik tijdens de Hardtraxx meeting bij Defqon op het einde voorstelde om naar voren te gaan, want we stonden al een goede tijd te praten, maar hard gebeukt werd er niet..helaas, want er is niet beter dan beuken :)
Hehe inderdaad, op partyflock ook altijd van die reacties 'Aah yes, bij [artiest] zeker links vooraan' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
@G1ll Als ik zo in die filmpjes zei zit je beetje tussen stampen en hakken in. Je neigt wel iets meer naar hakken dan stampen. Het ziet er tenminste wel behoorlijk vet uit :thumbsup:


Haha, ik doe 't verschillend. Als de track echt hard is ga ik een beetje op een harde stampende manier (wat idd wel een beetje op hakken lijkt) los. Als de track iets rustig is gewoon op de stampmanier zoals je zelf liet zien in dat filmpje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
:P :P


Die ene gast gooit nog iets tegen je aan op 't laast ofniet? Toen liep je naar hem toe, maar toen boog de camera weg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Ik meer links of rechts. De subs liggen meestal links en rechts, en als je helemaal vooraan in het midden staat voel je dus geen bass en dat is kut. Had ik tijdens Zatox op Summerfestival :(


Haha idd, weet je nog toen we samen bij B-Front vs Ran-D rechts stonden?
Daar knalde het nog wel lekker door toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
G1LL schreef:
:P :P


Die ene gast gooit nog iets tegen je aan op 't laast ofniet? Toen liep je naar hem toe, maar toen boog de camera weg. :P


Wat 'n irritant ventje is dat trouwens ja, telkens zo bijdehand kijken naar jullie,
En als die dat ding gooit, gelijk wegkijken >.<

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Een van mijn beste stamp momenten,, je ziet me alleen niet :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Wij zijn die 2 rijen bij 55 sec. bij 3.20 ong gaan we ook keihard los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Milán schreef:
Oke, alles gelezen;

Dingen om vet goed en hard te stampen;

- Drink iig geen veel bier, wordt je alleen maar lam van
- Als je bier drinkt, drink hem dan snel op
- Zoek de juiste dj's

en natuurlijk het allerbelangrijkste:

GA LINKS VOORAAN STAAN !!!!

daar is het een soort van ongeschreven regel dat je alleen maar hard ragt en beukt en anders flikker je maar op naar achter. Dit is de reden dat ik tijdens de Hardtraxx meeting bij Defqon op het einde voorstelde om naar voren te gaan, want we stonden al een goede tijd te praten, maar hard gebeukt werd er niet..helaas, want er is niet beter dan beuken :)


Ik drink gewoon alleen maar bier(watertje daar gelaten), daar hou ik het wel op vol hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ik drink gewoon alleen maar bier(watertje daar gelaten), daar hou ik het wel op vol hoor


En dan ga je elk nummer intro/climax/outro los? Stil staan is zeldzaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind veel sets te lang duren. na een uur mag er van mij een nieuwe DJ komen.
Dan krijg je altijd weer een iets andere sound en krijg je weer nieuwe energie van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ik vind veel sets te lang duren. na een uur mag er van mij een nieuwe DJ komen.
Dan krijg je altijd weer een iets andere sound en krijg je weer nieuwe energie van.

Bij mij vind ik 1 uur juist te kort. In 1 uur doet een DJ meestal niet hele speciale dingen vind ik, om dan af en toe zo'n langere set te draaien geeft een hoop afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

Boeit mij het nou of iedereen los gaat, je moet gewoon je eigen feest maken.

Bij het gepingel van de hardstyle van tegenwoordig krijg ik totaal niet de behoefte om los te gaan, maar ik vind het wel heerlijk om gewoon lekker met biertje in de hand te luisteren.. Ik ga echt niet los omdat men om mij heen dat graag wil.

Kijk een setje van Titan of B-Front is voor mij gegarandeerd losgaan, maar als ik stil sta geniet ik er niet minder om. En ja ik ben verwend qua muziek.
Maar linksvoor gaat het meestal goed los :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ik vind veel sets te lang duren. na een uur mag er van mij een nieuwe DJ komen.
Dan krijg je altijd weer een iets andere sound en krijg je weer nieuwe energie van.

Ik vind 2 uur (zoals op Q-base) vaak net wat te lang. 1,5 uur is voor mij perfect (behalve als het headhunterz, dbstf, wildstylez of showtek ofzo is, dan heb ik t na 30 minuten al lang gehad :P)
Khadber schreef:
In 1 uur doet een DJ meestal niet hele speciale dingen vind ik, om dan af en toe zo'n langere set te draaien geeft een hoop afwisseling.

Daarom dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind 2 uur zoals op Q-Base heerlijk. Mag van mij vaker, en ieder feest mag van mij wel 14 uur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vogelhuisje schreef:
Boeit mij het nou of iedereen los gaat, je moet gewoon je eigen feest maken.

Bij het gepingel van de hardstyle van tegenwoordig krijg ik totaal niet de behoefte om los te gaan, maar ik vind het wel heerlijk om gewoon lekker met biertje in de hand te luisteren.. Ik ga echt niet los omdat men om mij heen dat graag wil.

Kijk een setje van Titan of B-Front is voor mij gegarandeerd losgaan, maar als ik stil sta geniet ik er niet minder om. En ja ik ben verwend qua muziek.
Maar linksvoor gaat het meestal goed los :drool:


Linksvoor of rechtsvoor idd:p. of standaardplekje midden voor dj booth 10 meter:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon overal vooraan zie je de blote basten plus zonnebrillen en heel veel energie :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen