Ik doe er nog steeds m'n best op. Een paar van mijn maten dansen altijd zo en het ziet er zo heerlijk uit!wrote:Blijft onovertroffen en ik heb er echt een aantal jaar m'n best op gedaan.wrote:Jaa deze is heerlijkwrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ga ook altijd zo los, vind ik het fijnste, houd ik het langste vol en als het moet kan je ff lekker 'klaplongstampen' zonder dat het veel verandert.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Het tempo is er alleen niet meer na. Dit is ideal rond 150. Maar bij mij persoonlijk vind ik het heerlijk om de energie te verdelen over arm en been bewegingen. Ik heb er altijd last van dat mijn armen ook graag willen bewegen, bij voorkeur op het tempo. Terwijl deze jongens in het filmpje eigenlijk buiten het ritme met de arm bewegen, en dàt vind ik persoonlijk het moeilijkst van allemaal.
Vind die 'running man' (?) altijd wel heerlijk. Om te zien en te doen.
Met 'running man' bedoel je wat wij bedoelen met klaplongstampen?wrote:Het tempo is er alleen niet meer na. Dit is ideal rond 150. Maar bij mij persoonlijk vind ik het heerlijk om de energie te verdelen over arm en been bewegingen. Ik heb er altijd last van dat mijn armen ook graag willen bewegen, bij voorkeur op het tempo. Terwijl deze jongens in het filmpje eigenlijk buiten het ritme met de arm bewegen, en dàt vind ik persoonlijk het moeilijkst van allemaal.![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Denk dat we ongeveer over de zelfde spreken dan ja. Alsof je de 100m sprint rent op 1 plaats. Heerlijk.wrote:Met 'running man' bedoel je wat wij bedoelen met klaplongstampen?wrote:Het tempo is er alleen niet meer na. Dit is ideal rond 150. Maar bij mij persoonlijk vind ik het heerlijk om de energie te verdelen over arm en been bewegingen. Ik heb er altijd last van dat mijn armen ook graag willen bewegen, bij voorkeur op het tempo. Terwijl deze jongens in het filmpje eigenlijk buiten het ritme met de arm bewegen, en dàt vind ik persoonlijk het moeilijkst van allemaal.![]()
View on YouTubewrote:Running man is toch shuffelen?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
Nee dit is het sowieso niet.wrote:View on YouTubewrote:Running man is toch shuffelen?
wrote:Nee dit is het sowieso niet.Armen zwaaien dan ook sowieso niet tegelijk dezelfde richting in. Stel je de 100m sprint voor maar dan op een plaats blijven staan. Met dezelfde explosiviteit. Kan zo 1-2-3 geen filmpje van vinden. misschien als je wat theracords label night filmpjes kijkt kom je ze wel tegen .
Hardtraxx dans film topic?
Edit: hij pakt de links uit het hardtraxx dans filmpjes niet. 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 19 days ago
grijze vest 2e van links.wrote:View on YouTube
Haha, Lennard loopt ons allemaal de moeder. 
-
A
die meisjes rechts
zo hoort het eruit te zien
Kijk maar uit, anders heb je dalijk een boze helicaze op je dak.wrote:die meisjes rechts![]()
Ik kan men energie echt niet kwijt als ik het op de originele manier zou doen. Mijn armen en benen moeten echt volle bak meegaan, anders mis ik iets. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. 
Even een shoutoutje naar Helicaze z'n chimeid.
Die kon het wel ja, samen met haar vriendin.wrote:Even een shoutoutje naar Helicaze z'n chimeid.
Keek ik achterom bleven ze maar gaan, met van die lekker blij annex serieuze losgaan gezichtjes
Heb echt genoten van al het stampgeweld op Defqon trouwens. Voelde weer zoals vroeger (2010-2012).
Ook gaaf dat tijdens de closing en op een paar andere momenten de jongere garde aan je vraagt hoe je nou moet stampen, heb maar gezegd dat het een soort stilstaand rennen is
Dit was zo mooi om te zien ja.wrote:
Heb echt genoten van al het stampgeweld op Defqon trouwens. Voelde weer zoals vroeger (2010-2012).
-
A
Nou of je het leuk vindt of niet, je wehf kan goed stampengwrote:Kijk maar uit, anders heb je dalijk een boze helicaze op je dak.wrote:die meisjes rechts![]()
Spierpijn en drank doen dat met jewrote:Haha, Lennard loopt ons allemaal de moeder.
Goddomme ga gewoon eens mee manwrote:Ja dan kan ik nooit man. Jij wel geweest?wrote:Ga dan eens naar hardclassicswrote:Om te beginnen de plaat waarvan niemand t ooit in z'n hoofd haalt om hem te draaien