Op Fatality wederom weinig van gemerkt. 
Redelijk wat mensen die ik nog nooit gezien had die goed los gingen.wrote:Op Fatality wederom weinig van gemerkt.
Redelijk wat mensen die ik nog nooit gezien had die goed los gingen.wrote:Op Fatality wederom weinig van gemerkt.
Inderdaadwrote:Redelijk wat mensen die ik nog nooit gezien had die goed los gingen.wrote:Op Fatality wederom weinig van gemerkt.
Iedereen feest op zijn eigen manierwrote:het is gewoon een mening dat nederlanders niet meer weten hoe ze moeten feesten
Precies dit, boeit geen drol als ze het maar niet filmen en op social media plaatsen.wrote:Iedereen feest op zijn eigen manierwrote:het is gewoon een mening dat nederlanders niet meer weten hoe ze moeten feesten
Jullie beseffen dat dit een opmerking is van DJ Pithune op pagina 1?wrote:Precies dit, boeit geen drol als ze het maar niet filmen en op social media plaatsen.wrote:Iedereen feest op zijn eigen manierwrote:het is gewoon een mening dat nederlanders niet meer weten hoe ze moeten feesten
Tijdloos filmpjewrote:Jaa deze is heerlijkwrote:View on YouTube
wrote:Tijdloos filmpjewrote:Jaa deze is heerlijkwrote:View on YouTube
wrote:Tijdloos filmpjewrote:Jaa deze is heerlijkwrote:View on YouTube
Aan beiden schuldig geweest.wrote:Chasin V-hals, Rozenkrans en hoppa
De muziek of het dansje? Ik geef je in beide gevallen gelijk.wrote:Ik vind dit dus echt achterlijk.
Wist niet dat Blear op het filmpje stond :owrote:Chasin V-hals, Rozenkrans en hoppa
Blear had de anthem dat jaarwrote:Wist niet dat Blear op het filmpje stond :owrote:Chasin V-hals, Rozenkrans en hoppa
Held, had die tijden ook graag meegemaakt. (en niet de uitloop ervan vanaf 2010)wrote:Aan beiden schuldig geweest.wrote:Chasin V-hals, Rozenkrans en hoppa
Superdudes / Sugerbabes, CU2, Evisu en Paul Frank waren ook vrij hot in die tijd.wrote: Held, had die tijden ook graag meegemaakt. (en niet de uitloop ervan vanaf 2010)