Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dat op Supersized. Zo een groepje recht voor mijn neus die maar stil bleven staan. Ben daar tijdens Phuture Noize - Fire even tussendoor gesprongen, staan ze je vreemd aan te kijken. Helaas was mijn rug daar op dat moment niet echt op berekend. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
Wel helemaal ermee eens trouwens :P Doe ook alles door elkaar heen. Heb trouwens ook vrienden die gewoon 0 gevoel voor ritme/muziek in het algemeen hebben, maar die wel gewoon op hun eigen manier los gaan. Oke het ziet er mss wat vreemd uit, maar dat heb ik liever dan stilstaan omdat je niet zo goed weet hoe je moet dansen.


Mensen die constant stil staan is sowieso een dikke min. :thumbdown:
Blijf dan gewoon thuis, ja tog? :evil:

Niet compleet mee eens. Heb wel eens wat feesten gepakt ten tijde van mijn gescheurde enkelband, en heb toen 90% stil gestaan waarschijnlijk. het feest lijkt soms eeuwig te duren maar ik vind gewoon een beetje vooraan als een bass zombie blijven plakken heer-lijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:

Jaa deze is heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Inno schreef:

Jaa deze is heerlijk

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.

Iedereen moet lekker zelf weten hoe die los gaat, maar ik vind hakken op hardstyle persoonlijk echt not done. Ziet er zo houterig en debiel uit en past naar mijn inziens ook niet bij de muziek, helemaal op euforische platen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
makrooy schreef:
Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.

Iedereen moet lekker zelf weten hoe die los gaat, maar ik vind hakken op hardstyle persoonlijk echt not done. Ziet er zo houterig en debiel uit en past naar mijn inziens ook niet bij de muziek, helemaal op euforische platen :x


Tja sommige hardtraxx dans filmpjes die ik hier heb gezien vind ik er net zo goed debiel uitzien, maar wie ben ik om te judgen ^^ Maakt mij allemaal ook niet uit, minste zorg is hoe mensen los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
makrooy schreef:
Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.

Iedereen moet lekker zelf weten hoe die los gaat, maar ik vind hakken op hardstyle persoonlijk echt not done. Ziet er zo houterig en debiel uit en past naar mijn inziens ook niet bij de muziek, helemaal op euforische platen :x

Ben het hier ook wel mee eens. Op Tijdmachine 2015 zag ik helemaal achteraan een kerel hoeppi hakken met een soort hoge karatetrap er achteraan, op een plaat die op vrij laag bpm werd afgespeeld (helemaal aan het begin v/d avond). Manman wat zag dat er debiel uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Defqon ook zo'n malloot voor me staan die stond te hakken op de UV. En daarbij verplaatste hij zichzelf steeds naar achteren, heb m 2x teruggeduwd naar z'n eigen plek, daarna ben ik ergens anders gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Tja sommige hardtraxx dans filmpjes die ik hier heb gezien vind ik er net zo goed debiel uitzien, maar wie ben ik om te judgen ^^ Maakt mij allemaal ook niet uit, minste zorg is hoe mensen los gaan.

Mag je vinden ja. Maakt mij ook allemaal niks uit verder. Snap eigenlijk nog steeds niet helemaal waar dat hakken op hardstyle vandaan komt, vroeger zag je dat zelden en stampte bijna iedereen en tegenwoordig hakt de helft er lekker op los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Magnetron schreef:
makrooy schreef:
Misschien begrijp ik deze hele discussie verkeerd, maar wat maakt het uit hoe mensen los gaan? Hakken, stampen, beuken zelfs pinsiren. Zolang het gezellig los gaat maakt het toch niet uit? Het is geen schoonheidswedstrijd.

Iedereen moet lekker zelf weten hoe die los gaat, maar ik vind hakken op hardstyle persoonlijk echt not done. Ziet er zo houterig en debiel uit en past naar mijn inziens ook niet bij de muziek, helemaal op euforische platen :x

Ben het hier ook wel mee eens. Op Tijdmachine 2015 zag ik helemaal achteraan een kerel hoeppi hakken met een soort hoge karatetrap er achteraan, op een plaat die op vrij laag bpm werd afgespeeld (helemaal aan het begin v/d avond). Manman wat zag dat er debiel uit :lol:

Hahah ik weet precies op wie je doelt. :lol:
Die heb ik toen ook gezien. Was de zaal nog vrij leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
makrooy schreef:
Tja sommige hardtraxx dans filmpjes die ik hier heb gezien vind ik er net zo goed debiel uitzien, maar wie ben ik om te judgen ^^ Maakt mij allemaal ook niet uit, minste zorg is hoe mensen los gaan.

Mag je vinden ja. Maakt mij ook allemaal niks uit verder. Snap eigenlijk nog steeds niet helemaal waar dat hakken op hardstyle vandaan komt, vroeger zag je dat zelden en stampte bijna iedereen en tegenwoordig hakt de helft er lekker op los.


Omdat er een vooroordeel is dat wij altijd hakken. Als er dan nieuwe mensen in de scene komen nemen ze dat over. Is mijn gok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Omdat er een vooroordeel is dat wij altijd hakken. Als er dan nieuwe mensen in de scene komen nemen ze dat over. Is mijn gok.


In België is het nog erger. Daar kennen ze enkel hakken. Of het nu jump/tek/hardstyle/hardcore of iets anders van hard dance is. Hakken zul je. Liefst met een lange leger camouflage broek en een mondkapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 18:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik pleit voor meer stampen. Het maakt mij persoonlijk niks uit hoe mensen losgaan, als ze maar losgaan en het naar hun zin hebben. Iedereen houdt namelijk van energie. De mooiste setjes voor mij zijn ook niet zo zeer de setjes die ik muzikaal het beste vind maar de setjes waar iedereen om me heen volledig ham gaat. Wat is er nou mooier dan volledig los gaan op goede muziek met dansende en glimlachende muziekliefhebbers om je heen. Dat is ook één van de redenen waarom Theracords, Spoontech en classic setjes mij zo aanspreken. Pure liefhebberij en toewijding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
Wel helemaal ermee eens trouwens :P Doe ook alles door elkaar heen. Heb trouwens ook vrienden die gewoon 0 gevoel voor ritme/muziek in het algemeen hebben, maar die wel gewoon op hun eigen manier los gaan. Oke het ziet er mss wat vreemd uit, maar dat heb ik liever dan stilstaan omdat je niet zo goed weet hoe je moet dansen.


Mensen die constant stil staan is sowieso een dikke min. :thumbdown:
Blijf dan gewoon thuis, ja tog? :evil:

Niet compleet mee eens. Heb wel eens wat feesten gepakt ten tijde van mijn gescheurde enkelband, en heb toen 90% stil gestaan waarschijnlijk. het feest lijkt soms eeuwig te duren maar ik vind gewoon een beetje vooraan als een bass zombie blijven plakken heer-lijk.


Stilstaand genieten kan toch ook? Ik sta vaak stil, aangezien ik vrij snel last krijg van mn rug. Oké nu heb ik dus wel een redelijke smoes om stil te staan eigenlijk :lol:

Stihl schreef:
Ik pleit voor meer stampen. Het maakt mij persoonlijk niks uit hoe mensen losgaan, als ze maar losgaan en het naar hun zin hebben. Iedereen houdt namelijk van energie. De mooiste setjes voor mij zijn ook niet zo zeer de setjes die ik muzikaal het beste vind maar de setjes waar iedereen om me heen volledig ham gaat. Wat is er nou mooier dan volledig los gaan op goede muziek met dansende en glimlachende muziekliefhebbers om je heen. Dat is ook één van de redenen waarom Theracords, Spoontech en classic setjes mij zo aanspreken. Pure liefhebberij en toewijding!


Daar vond ik dan bv Delete VIP de uitgelezen mogelijkheid voor om eens flink mezelf de vernieling in te helpen. Gewoon ongegeneerd stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Inno schreef:

Jaa deze is heerlijk

Blijft onovertroffen en ik heb er echt een aantal jaar m'n best op gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dus niet wat er speciaal is aan dat filmpje lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om te beginnen de plaat waarvan niemand t ooit in z'n hoofd haalt om hem te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 21:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap dus niet wat er speciaal is aan dat filmpje lol

Ik ook niet. Zo dansen de meeste toch zo'n beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die plaat nog eens live hoor dan blijf ik niet zo rustig volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje is gewoon Hardstyle. Super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 11:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Dat filmpje is gewoon Hardstyle. Super.

Eens, zo hoort het naar mijn idee gewoon te zijn.

Over hakkende mensen: Veel van die Defqon.1/raw bezoekers vinden frenchcore/uptempo ook he-le-maal de bom de laatste tijd, vooral veel meiden die nooit echt een muziekstijl hadden gaan nu uptempo luisteren. Zij kopen elke merchandise kraam leeg en gaan er dan lekker op los hakken, opzich niks mis mee, maar het past er inderdaad totaal niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Als ik die plaat nog eens live hoor dan blijf ik niet zo rustig volgens mij :lol:

Nee dan breek ik echt de gehele teringzooi af
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Om te beginnen de plaat waarvan niemand t ooit in z'n hoofd haalt om hem te draaien

Ga dan eens naar hardclassics >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Om te beginnen de plaat waarvan niemand t ooit in z'n hoofd haalt om hem te draaien

Ga dan eens naar hardclassics >.<

Ja dan kan ik nooit man. Jij wel geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Inno schreef:

Jaa deze is heerlijk

Blijft onovertroffen en ik heb er echt een aantal jaar m'n best op gedaan.



Noem me ouderwets, maar zo sta ik er nog altijd bij op feestjes hoor :P
Dat rauw beukende loopgraven trekkende gedoe vind ik maar niks :D
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen