RTM93 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
Wel helemaal ermee eens trouwens
Doe ook alles door elkaar heen. Heb trouwens ook vrienden die gewoon 0 gevoel voor ritme/muziek in het algemeen hebben, maar die wel gewoon op hun eigen manier los gaan. Oke het ziet er mss wat vreemd uit, maar dat heb ik liever dan stilstaan omdat je niet zo goed weet hoe je moet dansen.
Mensen die constant stil staan is sowieso een dikke min.
Blijf dan gewoon thuis, ja tog?
Niet compleet mee eens. Heb wel eens wat feesten gepakt ten tijde van mijn gescheurde enkelband, en heb toen 90% stil gestaan waarschijnlijk. het feest lijkt soms eeuwig te duren maar ik vind gewoon een beetje vooraan als een bass zombie blijven plakken heer-lijk.
Stilstaand genieten kan toch ook? Ik sta vaak stil, aangezien ik vrij snel last krijg van mn rug. Oké nu heb ik dus wel een redelijke smoes om stil te staan eigenlijk
Stihl schreef:
Ik pleit voor meer stampen. Het maakt mij persoonlijk niks uit hoe mensen losgaan, als ze maar losgaan en het naar hun zin hebben. Iedereen houdt namelijk van energie. De mooiste setjes voor mij zijn ook niet zo zeer de setjes die ik muzikaal het beste vind maar de setjes waar iedereen om me heen volledig ham gaat. Wat is er nou mooier dan volledig los gaan op goede muziek met dansende en glimlachende muziekliefhebbers om je heen. Dat is ook één van de redenen waarom Theracords, Spoontech en classic setjes mij zo aanspreken. Pure liefhebberij en toewijding!
Daar vond ik dan bv Delete VIP de uitgelezen mogelijkheid voor om eens flink mezelf de vernieling in te helpen. Gewoon ongegeneerd stampen.