anaboolwrote:Oh dat doe ik ook altijd.wrote:Die anabolen staan altijd half te springen en gooien dan beide handen soort van tegelijk omhoog hele tijd, alsof ze een pompwagen omhoog aan het pompen zijnwrote:oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
die filmpjes isniet stampen das gewoon beuken
die Derb is echt stampen 
-
A
Goeie zaaaaaknwrote:Bij Bass Protocol werd heel veel gestampt.
wrote:Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien. Kan niet zo een voorbeeld geven met behulp van een youtube filmpje ofzo, maar doet me denken aan een jaknikker:
*weg met dat plaatje*
Ziet er echt zo verschrikkelijk belachelijk en idioot uit.
Heb je er eentje gespot (en gefilmd) afgelopen weekend?wrote:oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Zag er gister een aantal in de Radstake. Lag helemaal in een scheur met jouw beschrijving er bijwrote:Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien. Kan niet zo een voorbeeld geven met behulp van een youtube filmpje ofzo, maar doet me denken aan een jaknikker:
Ziet er echt zo verschrikkelijk belachelijk en idioot uit.
-
MHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2020
RTwrote:Beste filmpje aller tijden.wrote:Staat hier ook wel ergens maar bij deze nog een keer
View on YouTube
Jongen met t witte shirt, links onderin?wrote:oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
View on YouTube
Is naar mijn mening niks mis mee en bij sommige platen best vet zoals het volgend stukje van scary voices.
View on YouTube
EDIT: komt toch echt niet overeen met jouw beschrijving ofwel is de beschrijving gewoon kut :p
View on YouTube
EDIT: komt toch echt niet overeen met jouw beschrijving ofwel is de beschrijving gewoon kut :p
wrote:met 1 hand de andere omhooggooien.
JA DAT IS HEM!
Alleen dan hebben ze hun handen in elkaar gesloten als 1 grote vuist. En Grim, dit is niet gericht op een paar platen waar het toevallig leuk lijkt. De desbetreffende personen doen het de hele dag/nacht.
Alleen dan hebben ze hun handen in elkaar gesloten als 1 grote vuist. En Grim, dit is niet gericht op een paar platen waar het toevallig leuk lijkt. De desbetreffende personen doen het de hele dag/nacht.
Met handen in elkaar gesloten heb ik nog nooit gezien.wrote:JA DAT IS HEM!
-
S
-
S
Correct, 10 puntenwrote:HJ, is that you?
wrote:Gewoon helemaal wak gaan met je zatte bakkes
[youtube]knip[/youtube]
Deze is te mooi om niet te posten.wrote:Zo sta ik er bekend om om bij bepaalde platen gewoon stil te staan, en niet los te gaan, en lichtelijk met mijn lichaam te bewegen.
Stond met die jongen bij Supersized Raw Special achteraan in de kleine zaal te rossen, barpersoneel wist ook niet meer waar ze moesten kijkenwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6623651/05a8e2e4/helemaal_losgaan_op_de_beat.html
Moest toch wel aan dit topic denken
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Zouden de meeste festival gangers maar eens de helft zo hard los gaan als wat hij doet
helemaal niks mis mee toch!
Ik stond bij kings of hardstyle met hem en een paar andere vooraan helemaal naar de klote te gaan tijdens e-force en thera. Moet er bij zeggen dat die jongen gewoon nuchter was 
Ik snap sowieso niet waarom je perse aan de drugs zou moeten zitten om zo te los te kunnen gaan...