nee
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
ah die dans zou ik wel eens willen leren.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
In ieder geval heeft tuneboy weer een plaat gemaakt waar je gewoon op hoort te stampen 
View on YouTube
(dat een dj dit maakt in deze tijd
)
View on YouTube
(dat een dj dit maakt in deze tijd
En dat shufflen ook, ziet er best vet uitwrote:ah die dans zou ik wel eens willen leren.
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Heb alles een beetje globaal zitten lezen en de vraag is erg goed maar van de andere kant ook geen meerwaarde want,,,
Het maakt mij nooit wat uit als ik de hele tijd loop te stampen en de mensen om me heen staan stil, vreemd vind ik het wel want ik heb dan zoiets van: heuj vind je het wel leuk offf...?
Maar vind het wel prachtig als iedereen staat te stampen, al kan ik me toch best wel irriteren om mensen die opeens gaan zitten op iemands knie naast je en ontzettend dom doen, of van die lui die echt als mogolen bewegen, sorry maar sommige mensen kunnen ook beter stilstaan denk ik dan haha
Het maakt mij nooit wat uit als ik de hele tijd loop te stampen en de mensen om me heen staan stil, vreemd vind ik het wel want ik heb dan zoiets van: heuj vind je het wel leuk offf...?
Maar vind het wel prachtig als iedereen staat te stampen, al kan ik me toch best wel irriteren om mensen die opeens gaan zitten op iemands knie naast je en ontzettend dom doen, of van die lui die echt als mogolen bewegen, sorry maar sommige mensen kunnen ook beter stilstaan denk ik dan haha
Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien. Kan niet zo een voorbeeld geven met behulp van een youtube filmpje ofzo, maar doet me denken aan een jaknikker:

Ziet er echt zo verschrikkelijk belachelijk en idioot uit.

Ziet er echt zo verschrikkelijk belachelijk en idioot uit.
Heeft iemand toevallig ook een filmpje waarin nou duidelijk te zien is hoe je stampt? Ben wel erg benieuwd eigenlijk.
Staat hier ook wel ergens maar bij deze nog een keer
View on YouTube
View on YouTube
Wut?wrote:Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien.
Nu ben ik wel benieuwd wat je exact bedoeld.
Same here.wrote:Wut?wrote:Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien.![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat je exact bedoeld.
wrote:Wut?wrote:Heb echt een hekel aan die shirtloze rawboys die met 1 hand de andere omhooggooien.![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat je exact bedoelt.
Ben je ooit wel eens in de Matrixx geweest?
Ik wel, maar ik snap ook nog steeds niet wat ie bedoelt. 
Ja, ik denk dat Jordi dan die stereotype sportschoolboyzzzz bedoelt.
Dat had ik er wel uit begrepen, maar die move snap ik gewoon niet. Ik zie de meeste vab die halfnaakte sportschool tjappies sowieso altijd stil staan 
oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
Ja of gewoon dwars door je heen beuken (al lopende van de 1 naar de andere plekwrote:Dat had ik er wel uit begrepen, maar die move snap ik gewoon niet. Ik zie de meeste vab die halfnaakte sportschool tjappies sowieso altijd stil staan
Zo herkenbaar, constant van die walgelijke zweetlichamen tegen je aan.wrote:Ja of gewoon dwars door je heen beuken (al lopende van de 1 naar de andere plekwrote:Dat had ik er wel uit begrepen, maar die move snap ik gewoon niet. Ik zie de meeste vab die halfnaakte sportschool tjappies sowieso altijd stil staan) als jij aan het dansen bent
Die anabolen staan altijd half te springen en gooien dan beide handen soort van tegelijk omhoog hele tijd, alsof ze een pompwagen omhoog aan het pompen zijnwrote:oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
Oh dat doe ik ook altijd.wrote:Die anabolen staan altijd half te springen en gooien dan beide handen soort van tegelijk omhoog hele tijd, alsof ze een pompwagen omhoog aan het pompen zijnwrote:oeh heb helaas niet zo'n voorbeeld voor je en kan het ook niet beter uitleggen. Als ik dr een zie zaterdag ga ik het filmen. Kom hier op terug
Alleen als je je shirt uit trekt en met bezweet lichaam expres tegen HT'ers gaat aanlopen
Beste filmpje aller tijden.wrote:Staat hier ook wel ergens maar bij deze nog een keer
View on YouTube
Hey nandooooooooo! Let in dat geval ook even op de mannen op 2.55
hahaha wauw.wrote:Hey nandooooooooo! Let in dat geval ook even op de mannen op 2.55