Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die iets op hebben kunnen dit niet lang volhouden. Gebruik zelf niks en kan zo het merendeel van de avond losgaan.

Op DQ1 bij de indigo stage stond er ook best wat volk naar me te kijken toen ik aan het losgaan was bij Geminizers vs The Machine. En later op de avond bij Warface vroeg iemand aan me of ik op hardtraxx zat omdat ik zo los ging. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
En later op de avond bij Warface vroeg iemand aan me of ik op hardtraxx zat omdat ik zo los ging. :lol:


Hahahahhaa :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zelf aan het begin van de avond een stuk of 4 bier nodig om in de 'fuck it' stemming te komen. Maar daarna is het echt helemaal losgaan en maakt het me geen reet uit wat anderen denken. Meerdere keren gehad dat mensen kwamen vragen wat ik op had. Nou, 4 bier. En die waren allang uitgewerkt tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Haha ik heb precies hetzelfde. Heb nog nooit een pilletje of wat dan ook gebruikt, kan prima zonder. Een paar biertjes en dan later op de avond een blikje Red Bull, is gewoon makkelijk vol te houden en ik ga er echt niet minder door uit mijn plaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Haha ik heb precies hetzelfde. Heb nog nooit een pilletje of wat dan ook gebruikt, kan prima zonder. Een paar biertjes en dan later op de avond een blikje Red Bull, is gewoon makkelijk vol te houden en ik ga er echt niet minder door uit mijn plaat ofzo.


Precies ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:11 
 
Hardtraxxer

Ik beleef Precies hetzelfde.
Meestal van te voren wat alcoholische drankjes, gewoon in lekker gezellige stemming komen. (ook omdat het festival bier echt niet te zuipen is haha.)
En dan op het feest zelf aan de fris/energy/water.
De muziek geeft mij genoeg energie dat ik verder niks nodig heb!
Mijn lichaam is natuurlijk niet 10 uur op rij dat gewend, want ik was één keer ook 10 uur lang zo hard aan het gaan als die jongeman op dumpert, dat ik het laatste uurtje niks meer kon en helemaal tegen een boom kapot lag uit te rusten.
Maar toen kwam er wel iemand aan die wat pillekes op had en vroeg of het wel goed met mij ging en of ik niet bad ging etc etc.
Ik zei dat ik niks had gebruikt. Na dit gesprek had ik weer een beetje energie en ging ik nog heel even helemaal kapot (tuurlijk Radical als afsluiter ;D). Maar kwam die vent weer naar me toe van; jooo dat kan echt niet dit dat bla blabla dat jij niks gebruikt.
Dusja, vind het jammer dat er inderdaad zo'n beeld heerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder kun je ook gewoon veel harder losgaan is mijn ervaring. Niet dat het boeit of je echt los gaat of zo, maar goed. Met sta ik dr maar als een zoutzak bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
De muziek geeft mij genoeg energie dat ik verder niks nodig heb!


Daveytl schreef:
Zonder kun je ook gewoon veel harder losgaan is mijn ervaring.


Festival/indoor evenement overleef ik op water en dextro. Regelmatig iets eten en naar het einde toe een cola'tje.

Zo lang je genoeg zouten en water binnen krijgt + goed schoeisel kan je hele nacht gewoon los gaan met minimale spierpijn achteraf.

Ow, en af en toe een raketje is ook altijd mooi. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Magnetron schreef:
Ik snap sowieso niet waarom je perse aan de drugs zou moeten zitten om zo te los te kunnen gaan...

Klopt maar dat beeld heerst er wel. Heb ik zo vaak meegemaakt dat mensen niet geloofde dat ik niks op had.

Zo herkenbaar.

En het is natuurlijk ook zo mooi om zelf, en met een groep, keihard te beuken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:14 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
En het is natuurlijk ook zo mooi om zelf, en met een groep, keihard te beuken. :D

Of dat je weet dat iemand anders de plaat die gedraaid word ook heel vet vind en dan samen stampen, heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
_theon_ schreef:
En het is natuurlijk ook zo mooi om zelf, en met een groep, keihard te beuken. :D

Of dat je weet dat iemand anders de plaat die gedraaid word ook heel vet vind en dan samen stampen, heerlijk :D


Dat zijn van die intens gelukkige momenten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
tijntjuh120 schreef:
_theon_ schreef:
En het is natuurlijk ook zo mooi om zelf, en met een groep, keihard te beuken. :D

Of dat je weet dat iemand anders de plaat die gedraaid word ook heel vet vind en dan samen stampen, heerlijk :D


Dat zijn van die intens gelukkige momenten :clap:


Dit geeft vaak weer de nodige energie als de energie even ver te zoeken is!

Ik ben zelf bij zo'n beetje alle feesten waar ik geweest ben de bob geweest. En als ik niet hoef te rijden drink/gebruik ik niet. Ik kom voor de muziek en niet voor de alcohol of andere rotzooi.

Het even inkomen kan ik me ook altijd wel in vinden. Meestal ff kwartiertje rustig opwarmen en dan kan het gas d'r op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat bijna al die kneuzige reacties op dumpert (die zeggen dat dit onder invloed van drugs is) hard in het negatieve staan. Hebben ze toch nog wat verstand over dit soort feesten.

Manier van losgaan is overigens vergelijkbaar met de mijne. Top als er zo een paar man naast jou staat te beuken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 02:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Ik beleef Precies hetzelfde.
Meestal van te voren wat alcoholische drankjes, gewoon in lekker gezellige stemming komen. (ook omdat het festival bier echt niet te zuipen is haha.)
En dan op het feest zelf aan de fris/energy/water.
De muziek geeft mij genoeg energie dat ik verder niks nodig heb!


Ik had op defqon dat ik zowel bij thera en het setje van deetox vs. delete zo hard los ging dat er mensen bij mij pillen kwamen vragen omdat ik toch al 'hard genoeg'ging. Ik had heel het weekend niks nodig.

Later op de afterparty meerdere mensen niet kunnen overtuigen dat ik niks gebruikt had, omdat ik nog steeds stond te knallen.

Ik hou zelf gewoon mijn conditie bij, leef een beetje gezond, en slaap wat van tevoren. En dan op een avond als loudness dan geven de setjes mij zo veel energie dat ik het echt niet nodig heb!

Edit: mijn vriending zegt trouwens dat ik er niet zo moeilijk bij moet kijken. Maar een goede vieze bassface erbij trekken is gewoon veel lekkerder als je echt los staat te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God wat irritant dat er steeds benadrukt moet worden dat men zonder drugs ook flink kan stampen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Want? Niet stoer genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga met of zonder even hard. Maar als ik niks gebruik zijn mijn benen en voeten de laatste paar uur op. Met wat op ga ik gewoon door tot eind zonder spierpijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:


Ja, denk het ook. Weet niet hoe het eerder was, maar mijn beleving is dat het nu wel lekker los gaat overal? Denk hierbij aan de Magnenta op Defqon. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen jaren was meer het beuken(?) heel erg in trek. Dus met je armen op de kicks meebewegen. Nou is veel van de huidige hardstyle ook niet echt meer stampmuziek, omdat er constant haperingen in de bassline zitten en veel kickrolls gebruikt worden. Maar zodra er een goede reversed komt gaan bij mij ook de voetjes van de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
corneelwr schreef:
Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:


Ja, denk het ook. Weet niet hoe het eerder was, maar mijn beleving is dat het nu wel lekker los gaat overal? Denk hierbij aan de Magnenta op Defqon. :drool:

Dat is een prima voorbeeld ja :) Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rowanyt1309 schreef:
corneelwr schreef:
Misschien even een gekke bump, maar dit is dus helemaal aan het terugkomen volgens mij. :cool:


Ja, denk het ook. Weet niet hoe het eerder was, maar mijn beleving is dat het nu wel lekker los gaat overal? Denk hierbij aan de Magnenta op Defqon. :drool:

Dat is een prima voorbeeld ja :) Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.


Precies. Ik denk dat het wel weer goed gaat komen! Ik geniet er in ieder geval wel van. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is maar één nummer waar ik op stamp en dat is tijdens de anti van B-Freqz - Overdose xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:53 
 
Hardtraxxer

Met genoeg ruimte stamp ik op veel platen. Soms in een set heb ik een tussenbeuk bij een plaat die ik minder vind, of ik doe ff niks bij een plaat waar ik het niet de moeite waard vind om daar mijn energie aan te verspillen.

Ik heb op festivals meestal wel een inkom-stamp-plaat nodig om me wakker te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zie zelfs op RSU steeds vaker stamp filmpjes voorbij komen.

Niet per se in RSU, maar ik vind het altijd behoorlijk pijnlijk als er onder zo'n heerlijk stampfilmpje wordt gereageerd: lol volgens mij kan niemand daar hakken iksdee of iets in die trant. En het overgrote gedeelte van de gemiddelde bezoeker zit nog steeds in het 'hakkamp'. Desalniettemin ben ik het er toch wel mee eens dat het stampen weer aan het terugkomen is.

Svbtwee schreef:
Er is maar één nummer waar ik op stamp en dat is tijdens de anti van B-Freqz - Overdose xd

Wat doe je normaal dan? Keihard pinseren of hoepiehakken?

Chrypt0n schreef:
Ik heb op festivals meestal wel een inkom-stamp-plaat nodig om me wakker te maken xd

Dit heb ik zelf ook wel ja. :P
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen