Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Miwer wrote:Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken en kreeg je opmerkingen als jij kan echt niet hakken (no shit dat doe ik ook niet)
Early hardstyle gedraaid door Dr Peacock ? Dat lijkt me echt heul raar!
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Miwer wrote:Gister met het deunen op kermis limmen kwam er onverwacht een hardstyle stage aangereden waar vooral early hardstyle werd gedraaid (door dr.peacock die in limmen woont :P )
ieder zijn eigen manier xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
robin92 wrote:
De set staat wel online ;) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1798235050
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
robin92 wrote:
naja officieel door steve-d maar dat is de zelfde persoon :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Miwer wrote:stond ik daar te stampen werd je raar aangekeken
Dat heb je hier in België overal. :/
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
The Venator wrote:Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Bij de back in time niemand zien hakken, alleen maar stampen en daar werd ik toch best wel vrolijk van.
De hangar was te vol om te bewegen
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Martin wrote:
The Venator wrote:Op Q-Base dit jaar behoorlijk veel mensen zien stampen :D Viel me echt helemaal niks tegen. (Ik was dan ook niet in de hangar, waar keihard gehakt werd op MIM sounds)

Back In Time niet wil je zeggen? :P
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 2 days ago
wootum wrote:
Martin wrote:

Back In Time niet wil je zeggen? :P
Ben daar niet binnen geweest stond er buiten voor :P
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Martin wrote:

In de vooravond midden achteraan in de hangar was voldoende plaats (een paar meter voor licht/geluid/vip deck).
Later op de avond is onze groep verhuisd naar linksachter en daar ook steeds voldoende plaats en niet te warm omdat je dicht bij de uitgang stond. Enige minpunt daar was dat je bij einde/begin van setjes best wel wat binnenkomend/uitgaand verkeer( xd ) had.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Grim wrote:In de vooravond midden achteraan in de hangar was voldoende plaats (een paar meter voor licht/geluid/vip deck).
Later op de avond is onze groep verhuisd naar linksachter en daar ook steeds voldoende plaats en niet te warm omdat je dicht bij de uitgang stond. Enige minpunt daar was dat je bij einde/begin van setjes best wel wat binnenkomend/uitgaand verkeer( xd ) had.
Best wel wat....? Toevallig stond ik ook daar linksachter langs de VIP decks, maar dat was niet 'best wel wat' verkeer. Het was echt schijt irritant xd
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Hahaha ok, op sommige momenten was het best wel erg. :D

Als je iemand daar snoeihard hebt zien stampen/maaien/zagen/snoeien/tuinieren met een loudness t-shirt dan was ik dat. :thumbsup:
M
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Nov 2020

Daar was ik lachend onderdeel van:)
Idd veel mensen zien stampen daar was mooi om te zien. Heb zelfs wat lui konijnendansjes zien doen waarop ik dacht wtf, en vervolgens zetten dezelfde mensen een zwaar dikke stampsessie neer. Mooie dingen
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Konijnendans ook gezien bij de Qult area. Ik vind t maar niks :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Konijnendans? xd
Heb het waarschijnlijk wel al eens gezien maar kan iemand een voorbeeld geven (youtube ofzo). :P
A
https://www.facebook.com/antikonijnendans?fref=ts

staan wel een paar goeie filmpjes op
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

Zolang het bij de (bigroom) house blijft is het goed.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Grim wrote:Ow, noemen ze dat de konijnendans? :lol:

:lol: konijnendans op bigroom house?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018

Techno bedoel je denk ik?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Doen ze toch ook gewoon overal tegenwoordig, niet enkel techno.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025

Ik denk dat je techno en dergelijke bedoelt? Daar komt het volgens mij vandaan... Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niks tegen heb... Wanneer hij goed gedaan wordt vind ik het zelfs wel leuk om te zien...
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Hmm k vind et er wel leuk uit zien ^^ zeker op deep house oid. snap niet wat er mis mee is..
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Als het goed gedaan is vind ik het ook nog wel vet, net zoals shuffle.

Heb de 'konijnendans' wel nog maar enkel online gezien aangezien ik het laatste halfjaar enkel hardstyle feesten heb bezocht en je het daar niet ziet. Het past ook niet echt bij hardstyle imo.

Wat is trouwens de echte naam van deze dans?

PS: we zijn een beetje offtopic aan het gaan
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Grim wrote:
PS: we zijn een beetje offtopic aan het gaan
een twee stampen! (zo beter? :P )