Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Tekstyle is wel vet! Tering, mensen die wat tegen tekstyle hebben, hebben wat tegen mij :D Jumpen op tekstyle op Belgische feesten is geniaal (H)


ik vind Tek wel grappig om te horen, maar jumpen vind ik echt niks. Er zijn maar weinig mensen die daar iets van emotie in kunnen uitdrukken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Nee nog steeds niet eens.. Ik was een keer op een klein feesje in Nederland, net over de grens (In Zalinaz voor de geïnteresseerden).

Coone draaide daar, Alpha², weetikveel welke anderen nog. In ieder geval, ik en Lorenz waren de enige die écht losgingen. De rest zat daar maar een beetje rond te huppelen. Enja, we waren echt de enige Belgen =/
Coone zei het zelfs nog, 'zegt nog is wa van die Belge eh' xd

In ieder geval, geen Nederlander ging los, terwijl het echt lekkere setjes waren :love:

Zowizo helemaal los daar :P.

Stond niemand in dat midden tot wij er met ons groepje kwamen staan.
Jonge jonge, wat een scheve avond was me dat heel veel :beer:
en gestampt :P. Maar idd, ik geloof best dat veel belgen niet weten hoe ze moeten feesten.
Vooral de puta boyz :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Afbeelding


Ik bedoel 't niet sarcastisch hoor! Tekstyle gaat hard, helemaal als je d'r ook nog fatsoenlijk op kunt jumpen en HARD op kan jumpen (H)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik merk het zelf wel met de keren dat ik intents festival heb bezocht, dat er anders gefeest wordt.

Eerste keer dat ik ging, wat een sfeer iedereen wist niet hoe gek hij moest doen. Van sommige was het ook echt geen stampen meer, maar ze deden wel gewoon keihard mee.

Daarna is het alleen maar minder geworden, 2009: Was wel sfeer maar als je echt hard stond te stampen werd je al door sommige raar aangekeken..

2010: Ging wel goed los, maar echt zoveel mensen die niet weten wat stampen is en dan mensen na gaan doen! Of knikken met hun hoofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
bourzwain schreef:


Ik bedoel 't niet sarcastisch hoor! Tekstyle gaat hard, helemaal als je d'r ook nog fatsoenlijk op kunt jumpen en HARD op kan jumpen (H)


Ah, sry dacht echt dat je het sarcastisch bedoelde xd
Ok, negeer men opmerking dan maar!

Ik vind dat het te 'gay' is (99%) van de gevallen!
Voor mij moet men muziek, zeker op feesten, een uitlaatklep zijn waar je echt je energie (die der ook door opgewekt wordt) in kwijt kunt door echt ontiegelijk gek te gaan (op welke manier dan ook)...
Bij jump vindk het vaak te soft of te... ja kweet er niet echt een woord voor, maar tis te plat zalk maar zeggen, het dansje derbij!

Dan vind ik stampen of hakken zoveel harder, zoveel strakker, zoveel ...
Ja echt meer men ding, maar ieder zen mening natuurlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik tegenwoordig aan die jumpstyle denk, krijg ik meteen nachtmerries van die vage patrick jumpen die nu ineens gothic is geworden :sick:
daarom jump ik gelukkig ook nooit, want zo zie je maar wat het met je kan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
als ik tegenwoordig aan die jumpstyle denk, krijg ik meteen nachtmerries van die vage patrick jumpen die nu ineens gothic is geworden :sick:


Hahahaha is dat echt zo ja? Lache; pikhoofd is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Oxbow schreef:
als ik tegenwoordig aan die jumpstyle denk, krijg ik meteen nachtmerries van die vage patrick jumpen die nu ineens gothic is geworden :sick:


Hahahaha is dat echt zo ja? Lache; pikhoofd is dat.


eigenlijk misschien meer homo dan gothic, maar in ieder geval echt een creepy gast >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrick jumpen is een flikker :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke kneus. Steeds een ander imago aanmeeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Wat een softe rotzooi van die patrick jumpen. Als je echt van je muziek houdt kan je er toch nooit zo gay op lopen te huppelen. Triest :') Ook dikke fake jump/tek als je t mij vraagt :')

Zet daarna Just as Easy (wildstylez&smd remix) op en ben nog nooit zo blij geweest dat nummer te horen xd Normaal vind ik m veeeeeul te soft! :')

Maar goed, back on topic plz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind alles al snel goed, zolang mensen maar bewegen. Meestal heb ik wel mensen om me heen die gewoon los (blijven) gaan, maar je ziet toch ook genoeg mensen die een biertje drinken en mooi zitten te doen...

Als ik kijk naar hoe ik zelf los ga, dan heeft het heel veel weg van hoe Inno het voordoet in zijn filmpje. Defqon 2008 was mijn eerste feest, dus ik draai ook nog liet lang mee op feesten, maar ik heb blijkbaar bij de goede mensen "afgekeken" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha trouwens op dat filmpje, zo beweeg ik ook. Tenminste, soort van :D
Het ziet er een beetje kneuzig uit op zo'n filmpje, maar in een volle zaal straalt er een kracht & energie van af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha trouwens op dat filmpje, zo beweeg ik ook. Tenminste, soort van :D
Het ziet er een beetje kneuzig uit op zo'n filmpje, maar in een volle zaal straalt er een kracht & energie van af!

:)
Leuk om te horen dat het (enigszins) herkenbaar is :D

Ja zo op je sokken in je kamer even snel als t moet. Totaal geen gevoel, kracht, energie niets. Vind t er ook niet heel vet uit zien daar. Maar ik dacht: ach wat maakt het uit, gewoon posten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee hoor, ik kom nooit op feesten maar ik vind het vrij logisch dat als je even een biertje hebt je niet helemaal uit je dak gaat. Dan vliegt dat bier er toch uit? En het kost toch 2 euro of vaak zelfs 2,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Geen idee hoor, ik kom nooit op feesten maar ik vind het vrij logisch dat als je even een biertje hebt je niet helemaal uit je dak gaat. Dan vliegt dat bier er toch uit? En het kost toch 2 euro of vaak zelfs 2,50.

Een hardstyle feest draait niet om 24/7 een biertje in je handen hebben, dat is voor de kroeg(/discotheek) ;)

Als je bier hebt drink je t snel op om vervolgens weer los te kunnen :yes: En als je een beetje logisch nadenkt drink je niet midden op de dansvloer :D Dan ben je een object voor mensen die los willen gaan, en de kans dat je bier niet in je beker blijft is vrij hoog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha daar ga je de mist dan in Jolle. Als Under Attack komt dan maakt me dat bier niets uit.
Moet wel zeggen dat naarmate je vaker feest je ook gewoon fullpower kan stampen en je bier in het bekertje kan houden.
Het lukte me ook gewoon om een joint te draaien terwijl ik in de hangar aan het beuken was op Zany(Q-Base ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah ok ja. Heb nog maar 1 feestje meegemaakt en toen was ik gewoon aan het raggen omdat ik wist dat er niet snel weer een feestje voor me zou komen omdat ik 15 ben dus heb niet echt gelet op die dingen.

In Februari wordt ik 16 dus dan zijn er al wat meer mogelijkheden :loving:

Mol schreef:
Haha daar ga je de mist dan in Jolle. Als Under Attack komt dan maakt me dat bier niets uit.
Moet wel zeggen dat naarmate je vaker feest je ook gewoon fullpower kan stampen en je bier in het bekertje kan houden.
Het lukte me ook gewoon om een joint te draaien terwijl ik in de hangar aan het beuken was op Zany(Q-Base ^^)


Haha, maar ik ga sowieso niet aan de drugs. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Haha, maar ik ga sowieso niet aan de drugs. :P

Dat ken ik :x :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha daar ga je de mist dan in Jolle. Als Under Attack komt dan maakt me dat bier niets uit.
Moet wel zeggen dat naarmate je vaker feest je ook gewoon fullpower kan stampen en je bier in het bekertje kan houden.
Het lukte me ook gewoon om een joint te draaien terwijl ik in de hangar aan het beuken was op Zany(Q-Base ^^)
'
Haha jij bent echt mijn held. Als ik los ga dan pleurt hoe dan ook de helft van m'n inhoud uit het bekertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Haha daar ga je de mist dan in Jolle. Als Under Attack komt dan maakt me dat bier niets uit.
Moet wel zeggen dat naarmate je vaker feest je ook gewoon fullpower kan stampen en je bier in het bekertje kan houden.
Het lukte me ook gewoon om een joint te draaien terwijl ik in de hangar aan het beuken was op Zany(Q-Base ^^)
'
Haha jij bent echt mijn held. Als ik los ga dan pleurt hoe dan ook de helft van m'n inhoud uit het bekertje :P


Daarom ben ik een voorstander van flesjes, en zelfs dan heb ik er moeite mee (als ik geen dopje van huis heb meegenomen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


kijk, zo doen we dat! :P

of zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@Jolle: hoeft ook zeker niet! Al maken drugs het draaien wel moeilijker xd
@dawasiknie: waasbaas! :D Nee ik kan het me goed voorstellen hoor. Ik heb gewoon magic balance :innocent:
(mag ook wel als je gemiddeld 9 vd 12 maanden kreupel bent)

Ja flesjes zijn ideaal, helaas nemen ze me m'n dopjes meestal af -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
@Jolle: hoeft ook zeker niet! Al maken drugs het draaien wel moeilijker xd
@dawasiknie: waasbaas! :D Nee ik kan het me goed voorstellen hoor. Ik heb gewoon magic balance :innocent:
(mag ook wel als je gemiddeld 9 vd 12 maanden kreupel bent)

Ja flesjes zijn ideaal, helaas nemen ze me m'n dopjes meestal af -.-


Heb ik ook 2x meegemaakt, maarja daarna gewoon in je sok stoppen en hoppaa lekker losgaan MET dop erop :D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen