Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Daveytl schreef:
En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo :lol: :lol:

Eens.

Maar Davey, je vindt alles hier er maar kut uitzien, hoe moet het dan volgens jou? :P

Ik vind dat hakken en stampen er sowieso allemaal niet uitzien.
Springend met de armen de lucht in pompen vind ik dan nog het mooist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Ik betrap me er de laatste feesten op dat ik soms gewoon een hele rij tracks achter elkaar sta te springen, gewoon uit vreugde ofzo, beweeg dan wel m'n armen natuurlijk anders zou het er wel heel apart uit zien :P Maarja mij boeit het verder ook niet veel hoe iemand los gaat, zolang diegene het maar naar z'n zin heeft en er anderen niet mee stoort.

Er is trouwens op Thrillogy wel bewezen dat het stampen/losgaan niet verdwijnt, hele zaal ging los :worship:




Dat ging idd lekker los!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxxer



Geniaal filmpje gemaakt door een maat van me, vanaf een minuut of 6 en een half en 12 ongeveer bewijst wel dat het stampen echt niet verdwijnt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op hardstyle ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een nuttige reactie. top
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit heb ik allicht eerder geplaatst, maar het woordje 'stampen' doet zo kinderachtig aan, laat dat alsjeblieft verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dit heb ik allicht eerder geplaatst, maar het woordje 'stampen' doet zo kinderachtig aan, laat dat alsjeblieft verdwijnen.


dat vindt en wil jij, niet iedereen denkt er zo over
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hoebedoelje schreef:
Dit heb ik allicht eerder geplaatst, maar het woordje 'stampen' doet zo kinderachtig aan, laat dat alsjeblieft verdwijnen.


dat vindt en wil jij, niet iedereen denkt er zo over


:yawn: Logisch lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben van mening dat hakken bij hardcore hoort en stampen bij hardstyle, al heb ik liever dat men hakt dan stilstaat hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
precies

Waarom vermelden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Delt-A schreef:
precies

Waarom vermelden dan?


verkeerde interpretatie denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mwah, het verschilt per publiek. Wat ik zelf een ideaal voorbeeld vind is dan nog Q-Dance pres. Hard With Style in het Ziggodome vorig jaar met de grote main area en de kleinere club area.

De main area was vrij dood. Er werden alleen maar hitjes gedraaid, je kon van de meesten van tevoren raden hoe de tracklist eruit zou zien, publiek stond hooguit een beetje met de handen te zwaaien op enkele uitzonderingen na (sterker nog, je werd massaal uitgelachen als je lekker liep te dansen), en iedereen had de mobieltjes hoog om de lichtshow vast te leggen... Tragisch gewoon.

En toen ging ik naar de 'club area', waar denk ik hooguit 100 man in pastte, en dat was gelijk een stuk intiemer. Interactie tussen DJ en publiek was veel groter, mensen stonden niet massaal met de mobieltjes in de lucht om de belichting vast te leggen, en niemand stond je raar aan te kijken als je uit je dak ging. Sterker nog, mensen gingen spontaan bij je staan en lekker meedoen. Je kreeg er complimenten voor. En als er iets was als een 'sitdown' vlak voor een climax of dat handen heen en weer zwaaien op 'dikke vette bassplaat', dan deed ook daadwerkelijk IEDEREEN mee. Needless to say: Ik heb daar de rest van de avond doorgebracht totdat om 5 uur die zaal dichtging en je weer voor de laatste 2 uurtjes naar de main geschopt werd.

Hoe dan ook, het sterft zeker niet uit. In die club area liep bijna iedereen het te doen. Het ligt dus aan het publiek waar je staat. Dus als je vaak naar grote commerciële events gaat dan moet je niet raar opkijken als iedereen een beetje dood recht vooruit staat te staren met een biertje in de klauwen.

Het publiek voor hardstyle is enorm uitgebreid, met name ook met een hoop 'dagjesmensen' die wat minder passie voor de muziek en de beleving hebben als sommige anderen. En dan is het logisch dat het aantal 'stampers' en 'hakkers' ook relatief* achteruit gaat. Zeker als je dan een paar van die arrogante wichten hebt die iedereen aan de kant beuken om vooraan te staan en je minachtend aankijken of uitlachen als je loopt te dansen. Niet bepaald het soort mensen waar je naast wilt staan om los te gaan...

Maar ik denk dat het absolute* aantal mensen die ook écht goed losgaan niet minder is geworden. Ze vallen alleen minder op in de steeds groter wordende kudde. ;)

(*Relatief is percentage, absoluut is precieze aantallen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal met reverze: sportpaleis vs lotto arena

gelukkig is de lotto arena nog steeds groot genoeg om met +- 6000 mensen uit je dak te gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
(*Relatief is percentage, absoluut is precieze aantallen).

Bedankt voor de opheldering xd haha.

Ben het wel met je eens hoor, de sfeer op mainstages is vaak ver te zoeken. Maar volgens mij is dat al jaren zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantasieloos schreef:
teupie schreef:
op hardstyle ook?

Waarom niet

Precies, heb ik weer wat te lachen op m'n avond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je bent het ook met mij eens dus? Ik ben wel benieuwd wat de 'hakkers' er zelf van vinden... vind het echt heel lelijk waarbij 3/4die het doet ook nog totaal uit de maat gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja sowieso, ik vind het altijd zwaar lachwekkend (tot op zekere hoogte). Het is ook altijd of dagjesvolk of de standaard gabber die in z'n aussie naar een hardstyle feest gaat. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hakken kan heerlijk zijn, maar hardstyle gaat over het algemeen net te traag om lkkr door te gaan. Dus als je goed gevoel hebt voor hakken zal je niet zo snel gaan hakken op HS denk ik...
Ik vind het wel lekker om bij wat lompere kicks, wat kortere tails, een beetje een hakkerige beweging te maken. Daniël (Olijf) doet dat vaak. Is wel n chille move of los te gaan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon hakken op dit tempo :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft die gast toch ook een ontzettende eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd hoepie is 1 held
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
idd hoepie is 1 held


Klopt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag bij Kings of Hardstyle vertelde een Pool tegen mij dat wij als Nederlanders dan wij stampten zoalals paarden doen :lol:
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen