Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
stefan_helmond schreef:
Haha ik spring vaak met m'n vuist de lucht in, net als de kick komt. Moeilijk uit te leggen. Bijvoorbeeld: na de zin bij Kingz of the underground.


Ik lig na 10x lezen nog steeds dubbel :worship:

Hehehe, ken 't niet uitleggen man, je moet 't zien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.


Whahahaha ziet er toch belachelijk uit :lol: Eigenlijk zien vrijwel al die stomme pasjes er kut uit.
Springen ziet er nog enigszins ok uit vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sappige schreef:
Olijfboompje schreef:
Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.


zo stel ik me dat voor.. :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

Iemand die deze man herkend?


Ik moest meteen hier aan denken :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou niet weten hoe het heet hoe ik los ga of dat het überhaupt een naam heeft, vaak ook gewoon dat 'huppeldansje' zoals al eerder genoemd maar als er écht een snoeiplaat komt dan doe ik dat zo hard/overdreven als ik kan en dan zwaaien m'n armen als een helicopter xd
Ik weet dus alleen dat het er idioot uit ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is nog een mooi voorbeeld van een maat van me :D



Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk boeit het me geen enne fuck hoe iemand los gaat.
Als je het maar naar je zin hebt. :)
Dat observerend gedrag heb ik echt een schijt hekel aan.
Ga lekker los, doe je eigen ding.
Je hebt dan zoiezo een betere avond dan van die mensen die aan de kant blijven staan en je gaan lopen te bekritiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, bijna elk feest vermaak ik me wel met het lachen om andermans bewegingen hoor. Plezier kom ik niet tekort op een feest.
Na een feest naar buiten lopen is ook altijd fucking grappig. Wat voor stel wausen je daar tegenkomt is ongelooflijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nou, bijna elk feest vermaak ik me wel met het lachen om andermans bewegingen hoor. Plezier kom ik niet tekort op een feest.
Na een feest naar buiten lopen is ook altijd fucking grappig. Wat voor stel wausen je daar tegenkomt is ongelooflijk :lol:

Volgens mij lachen mensen vaak om mij xd Maar daar geef ik vrij weinig om, zolang het niet echt uitlachen is.

En idd, na een feest in de trein of bus ofzo, heerlijk om al die vdk-gezichten te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om 7:10 op de ring van het Gelredome na een hard bass of Qlimax is gewoon puur genieten inderdaad. Wat er dan allemaal voorbij komt zetten. Jammer dat iedereen binnen 10 minuten weg is want ik zou me daar echt nog een aantal uur op kunnen vermaken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite

K kan niet echt hakken, maar wel los gaan, en rondjes lopen is ook iets waar ik heel goed in ben, tegen iedereen aan lullen en uit het niets weer weglopen en verder gaan hoppaa heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 15:22 
 
Hardtraxx Addict

zodra er een nummer voorbij komt die ik zo vet vind, dan sta ik me toch een partij te knallen dat mensen me echt soms aankijken van "woow, kan het wat rustiger"?
Kan me ook echt geen reet schelen wat andere ervan vinden haha :P heerlijk om jezelf helemaal te laten gaan op een plaat die je vet vind! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb er echt een hekel aan als mensen je aan gaan kijken. Als ik naar de wc loop, en ik moet best vaak. Dan zie ik op een avond altijd dezelfde mensen langs de kant staan. Die staan 7 uur lang drugs te gebruiken omdat ze het thuis niet mogen doen ze het hier maar. Op X-Qlusive zag ik ook iemand met Gucci cap, no offense maar dat is voor mij al niet serieus te nemen.

Ik ga zelf helemaal uit me plaat. Lekker armpjes bewegen, knieen hoog optrekken. weet eigenlijk niet op dit stampen is? Verder spring ik ook nog wel veel.

Op hardcore hak ik altijd. Ik vind het altijd gruwelijk hoe sommige mensen kunnen hakken. Ik kan het een beetje zo.

Maar dit vind ik persoonlijk erg gruwelijk:
Hoopie Hakken

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6EPA1KOxAiI&list=UUpUKv1yF8upvw6ETLHNqN8w&index=1[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..

Bedankt man, het was iig een geweldig einde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahahahahahah die kleine dunne kale man is heel bizar in dat eerste filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.



Hoe heet dat nummer voor Anger ook al weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:42 
 

Sarcastisch neem ik aan? Answers van chain reaction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Sarcastisch neem ik aan? Answers van chain reaction.


Wow shit meid, kom even niet op een nummer. :aww: Thanks iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Amsterdam laat zien hoe het moet!!"

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Dit is nog een mooi voorbeeld van een maat van me :D



hahaha mooie vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er allemaal gewoon niet uit.
En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit je weer te haten op tikken? Niets zo lekker als een uurtje lekker doelloos tikken vind ik. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo :lol: :lol:

Eens.

Maar Davey, je vindt alles hier er maar kut uitzien, hoe moet het dan volgens jou? :P
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen