Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.
View on YouTube
View on YouTube
Hehehe, ken 't niet uitleggen man, je moet 't zien denk ik.wrote:Ik lig na 10x lezen nog steeds dubbelwrote:Haha ik spring vaak met m'n vuist de lucht in, net als de kick komt. Moeilijk uit te leggen. Bijvoorbeeld: na de zin bij Kingz of the underground.
Whahahaha ziet er toch belachelijk uitwrote:Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.
View on YouTube
Ik moest meteen hier aan denkenwrote:zo stel ik me dat voor..wrote: Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html
Iemand die deze man herkend?
Volgens mij lachen mensen vaak om mijwrote:Nou, bijna elk feest vermaak ik me wel met het lachen om andermans bewegingen hoor. Plezier kom ik niet tekort op een feest.
Na een feest naar buiten lopen is ook altijd fucking grappig. Wat voor stel wausen je daar tegenkomt is ongelooflijk
wrote:Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
Bedankt man, het was iig een geweldig eindewrote:Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
Hoe heet dat nummer voor Anger ook al weer?wrote:Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.
View on YouTube
Wow shit meid, kom even niet op een nummer.wrote:Sarcastisch neem ik aan? Answers van chain reaction.

hahaha mooie vent
Eens.wrote:En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo![]()