Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Nemesyz wrote:
stefan_helmond wrote:Haha ik spring vaak met m'n vuist de lucht in, net als de kick komt. Moeilijk uit te leggen. Bijvoorbeeld: na de zin bij Kingz of the underground.
Ik lig na 10x lezen nog steeds dubbel :worship:
Hehehe, ken 't niet uitleggen man, je moet 't zien denk ik.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Meph0 wrote:Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.

View on YouTube
Whahahaha ziet er toch belachelijk uit :lol: Eigenlijk zien vrijwel al die stomme pasjes er kut uit.
Springen ziet er nog enigszins ok uit vind ik.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Sappige wrote:
Olijfboompje wrote: Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.
zo stel ik me dat voor.. :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

Iemand die deze man herkend?
Ik moest meteen hier aan denken :P

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik zou niet weten hoe het heet hoe ik los ga of dat het überhaupt een naam heeft, vaak ook gewoon dat 'huppeldansje' zoals al eerder genoemd maar als er écht een snoeiplaat komt dan doe ik dat zo hard/overdreven als ik kan en dan zwaaien m'n armen als een helicopter xd
Ik weet dus alleen dat het er idioot uit ziet :P
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Dit is nog een mooi voorbeeld van een maat van me :D

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Eigenlijk boeit het me geen enne fuck hoe iemand los gaat.
Als je het maar naar je zin hebt. :)
Dat observerend gedrag heb ik echt een schijt hekel aan.
Ga lekker los, doe je eigen ding.
Je hebt dan zoiezo een betere avond dan van die mensen die aan de kant blijven staan en je gaan lopen te bekritiseren.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nou, bijna elk feest vermaak ik me wel met het lachen om andermans bewegingen hoor. Plezier kom ik niet tekort op een feest.
Na een feest naar buiten lopen is ook altijd fucking grappig. Wat voor stel wausen je daar tegenkomt is ongelooflijk :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Daveytl wrote:Nou, bijna elk feest vermaak ik me wel met het lachen om andermans bewegingen hoor. Plezier kom ik niet tekort op een feest.
Na een feest naar buiten lopen is ook altijd fucking grappig. Wat voor stel wausen je daar tegenkomt is ongelooflijk :lol:
Volgens mij lachen mensen vaak om mij xd Maar daar geef ik vrij weinig om, zolang het niet echt uitlachen is.

En idd, na een feest in de trein of bus ofzo, heerlijk om al die vdk-gezichten te zien :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Om 7:10 op de ring van het Gelredome na een hard bass of Qlimax is gewoon puur genieten inderdaad. Wat er dan allemaal voorbij komt zetten. Jammer dat iedereen binnen 10 minuten weg is want ik zou me daar echt nog een aantal uur op kunnen vermaken. :D
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
K kan niet echt hakken, maar wel los gaan, en rondjes lopen is ook iets waar ik heel goed in ben, tegen iedereen aan lullen en uit het niets weer weglopen en verder gaan hoppaa heerlijk!!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
TiMOTHYb wrote:Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
:lol:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
zodra er een nummer voorbij komt die ik zo vet vind, dan sta ik me toch een partij te knallen dat mensen me echt soms aankijken van "woow, kan het wat rustiger"?
Kan me ook echt geen reet schelen wat andere ervan vinden haha :P heerlijk om jezelf helemaal te laten gaan op een plaat die je vet vind! :D
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik heb er echt een hekel aan als mensen je aan gaan kijken. Als ik naar de wc loop, en ik moet best vaak. Dan zie ik op een avond altijd dezelfde mensen langs de kant staan. Die staan 7 uur lang drugs te gebruiken omdat ze het thuis niet mogen doen ze het hier maar. Op X-Qlusive zag ik ook iemand met Gucci cap, no offense maar dat is voor mij al niet serieus te nemen.

Ik ga zelf helemaal uit me plaat. Lekker armpjes bewegen, knieen hoog optrekken. weet eigenlijk niet op dit stampen is? Verder spring ik ook nog wel veel.

Op hardcore hak ik altijd. Ik vind het altijd gruwelijk hoe sommige mensen kunnen hakken. Ik kan het een beetje zo.

Maar dit vind ik persoonlijk erg gruwelijk:
Hoopie Hakken

View on YouTube
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
TiMOTHYb wrote:Vet filmje man! Jammer van die gozer die erbij komt op 1:10 in dat tweede filmpje wat een idioot..
Bedankt man, het was iig een geweldig einde :D
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
hahahahahahahah die kleine dunne kale man is heel bizar in dat eerste filmpje!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Meph0 wrote:Blijf dit filmpje van halverwege dit topic toch ook mooi vinden. Heerlijk hoe die mensen losgaan, vooral rond 1:30.

View on YouTube
Hoe heet dat nummer voor Anger ook al weer?
N
Sarcastisch neem ik aan? Answers van chain reaction.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nazale wrote:Sarcastisch neem ik aan? Answers van chain reaction.
Wow shit meid, kom even niet op een nummer. :aww: Thanks iig.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
"Amsterdam laat zien hoe het moet!!"

Image
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Foxbuster wrote:Dit is nog een mooi voorbeeld van een maat van me :D

View on YouTube
hahaha mooie vent
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ziet er allemaal gewoon niet uit.
En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo :lol: :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Zit je weer te haten op tikken? Niets zo lekker als een uurtje lekker doelloos tikken vind ik. :cool:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Daveytl wrote:En vooral die idioten die offbeat hakken en allerlei gekke sprongen maken en handjes klappen onder de benen en zo :lol: :lol:
Eens.

Maar Davey, je vindt alles hier er maar kut uitzien, hoe moet het dan volgens jou? :P