Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Kan me er iets bij voorstellen. :P Vraag me dan wel af hoe het er bij hem/haar uitziet. :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Het leek een beetje op shuffle.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Bump,

maar wat deeeezze man doet op 05:00

View on YouTube

:lol:
Last edited by Aristo on 08 Jan 2014 18:28, edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
link is kaput
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
:lol: Ik geniet hier anders wel van :lol:

Edit: Wat een bazentopic is dit :worship:
Last edited by Peperkoek on 08 Jan 2014 19:11, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Aristo wrote:Bump,

View on YouTube

Van deze mensen liepen er heeeeeeeel veel rond op Freaqshow. Viel me echt op, en dat het 99% van de keren iemand van onze oosterburen is :) Zo onritmisch als een maloot wat proberen te stappen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
wa'n mongol
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Gelukkig geeft ie zichzelf al een facepalm.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
DJ_Tim wrote:Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)
Jah mag hij ook, in een isoleercel. En die vent die daarachter de kippendans staat te doen mag erbij
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Magnetron wrote:Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$
Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels. :sick:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
_theon_ wrote:
Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels. :sick:
Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtig :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
DJ_Tim wrote:
_theon_ wrote:
Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtig :)
Hij moet ook zelf weten hoe die losgaat maar uit het filmpje maak ik op wat ik net heb gepost. :)
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Aristo wrote:Bump,

View on YouTube

M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Analoxx wrote:zodra er een nummer voorbij komt die ik zo vet vind, dan sta ik me toch een partij te knallen dat mensen me echt soms aankijken van "woow, kan het wat rustiger"?
Kan me ook echt geen reet schelen wat andere ervan vinden haha :P heerlijk om jezelf helemaal te laten gaan op een plaat die je vet vind! :D
Dit heb ik ook, en het zal me niets interesseren wat mensen ervan vinden hoe ik los ga :P

Ik vind dat iedereen op zijn eigen manier los moet gaan en niet moet stampen of hakken omdat iedereen dat doet. Je gaat (in de meeste gevallen) voor jezelf en voor de muziek naar een feest, en je moet helemaal zelf weten op wat voor manier je je wilt uiten.

Soms levert het grappige beelden op, maar het belangrijkste vind ik dat je het naar je zin hebt op een feest, want dat is ook de reden waarvoor een feest in het leven is geroepen :)
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
stefan_helmond wrote:Zaterdag bij Kings of Hardstyle vertelde een Pool tegen mij dat wij als Nederlanders dan wij stampten zoalals paarden doen :lol:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6564252 ... uziek.html

:P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Stampen zal nooit verdwijnen!

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on YouTube

Wat die gast in het rood doet.

Stampen is het zeker niet maar ziet er opzich wel vet uit :cool:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Basxt wrote:http://youtu.be/pbFGqhG8kik?t=2m37s

Wat die gast in het rood doet.

Stampen is het zeker niet maar ziet er opzich wel vet uit :cool:

dat is volgens mij tektonic View on YouTube

alleen deze gozer doet het wel erg snel en ziet er wel gaaf uit moet ik zeggen.
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dat ziet er idd erg vet uit zo snel!
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2014
last seen Apr 2015
Ik heb eigenlijk nog niemand gevonden die het belangrijk vind wat voor gezicht er iemand bij trekt.

Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok :$ , niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE! :love: :love:

Maargoed, zelf dans ik altijd gewoon op hardstyle een beetje zoals ik hieronder geschreven heb:
Op de euforische hardstyle: Linkerbeen omhoog en naar voren rechterarm schuin en naar voren, rechterbeen omhoog en naar voren, linkerarm schuin omhoog en naar voren en naar voren en dan op maat van het nummer, alle xd

Op de raw hardstyle: eigenlijk kwa benen zoals ik hierboven beschreven heb niet heel anders alleen dan iets sneller en dan gaan me handen soms of tegelijk naar voren ( Ik gebruik daar dan ook veel m'n schouders bij voor de beweging van m'n armen die dan tegelijk naar voren gaan ) of dan maak ik een grotere haal met m'n armen dan bij de euforische hardstyle ( wel de handen omstebeurt omhoog ) xd xd

Grootste verschil is denk ik misschien dan alleen de tempo bij mij, euforische hardstyle op standje 2/3 en raw hardstyle op standje 4/5 :innocent:

Mijn conclusie: Is er een ideale manier van hardstylen/stampen? Nee.
Is mijn manier van dansen hoe het moet? Vast niet. Maar je moet wel gewoon beetje met de beat meegaan en vooral genieten en lekker losgaan waar jij jezelf het beste bij voel :)
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Rawbin wrote:Stampen zal nooit verdwijnen!

View on YouTube
:lol: :lol: :lol:
Die gast heb ik ook een hele tijd zien ''los gaan'' vlakbij de bar en het gras. :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Heb op Dominator nog met hem staan hakken bij The Punisher. :thumbsup:

View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens mij stond ik de gehele dag naast jou. Stond je bij die rechter toren boxen, de voorste?