Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me er iets bij voorstellen. :P Vraag me dan wel af hoe het er bij hem/haar uitziet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leek een beetje op shuffle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump,

maar wat deeeezze man doet op 05:00



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

link is kaput
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Ik geniet hier anders wel van :lol:

Edit: Wat een bazentopic is dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Bump,

maar wat deeeezze man doet op 05:00



:lol:



Van deze mensen liepen er heeeeeeeel veel rond op Freaqshow. Viel me echt op, en dat het 99% van de keren iemand van onze oosterburen is :) Zo onritmisch als een maloot wat proberen te stappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wa'n mongol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Gelukkig geeft ie zichzelf al een facepalm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)


Jah mag hij ook, in een isoleercel. En die vent die daarachter de kippendans staat te doen mag erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$

Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Magnetron schreef:
Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$

Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels. :sick:

Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
_theon_ schreef:
Magnetron schreef:
Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren :$

Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels. :sick:

Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtig :)

Hij moet ook zelf weten hoe die losgaat maar uit het filmpje maak ik op wat ik net heb gepost. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Bump,

maar wat deeeezze man doet op 05:00



:lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 02:28 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
zodra er een nummer voorbij komt die ik zo vet vind, dan sta ik me toch een partij te knallen dat mensen me echt soms aankijken van "woow, kan het wat rustiger"?
Kan me ook echt geen reet schelen wat andere ervan vinden haha :P heerlijk om jezelf helemaal te laten gaan op een plaat die je vet vind! :D

Dit heb ik ook, en het zal me niets interesseren wat mensen ervan vinden hoe ik los ga :P

Ik vind dat iedereen op zijn eigen manier los moet gaan en niet moet stampen of hakken omdat iedereen dat doet. Je gaat (in de meeste gevallen) voor jezelf en voor de muziek naar een feest, en je moet helemaal zelf weten op wat voor manier je je wilt uiten.

Soms levert het grappige beelden op, maar het belangrijkste vind ik dat je het naar je zin hebt op een feest, want dat is ook de reden waarvoor een feest in het leven is geroepen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zaterdag bij Kings of Hardstyle vertelde een Pool tegen mij dat wij als Nederlanders dan wij stampten zoalals paarden doen :lol:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6564252 ... uziek.html

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stampen zal nooit verdwijnen!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://youtu.be/pbFGqhG8kik?t=2m37s

Wat die gast in het rood doet.

Stampen is het zeker niet maar ziet er opzich wel vet uit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
http://youtu.be/pbFGqhG8kik?t=2m37s

Wat die gast in het rood doet.

Stampen is het zeker niet maar ziet er opzich wel vet uit :cool:


dat is volgens mij tektonic

alleen deze gozer doet het wel erg snel en ziet er wel gaaf uit moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat ziet er idd erg vet uit zo snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 03:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk nog niemand gevonden die het belangrijk vind wat voor gezicht er iemand bij trekt.

Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok :$ , niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE! :love: :love:


Maargoed, zelf dans ik altijd gewoon op hardstyle een beetje zoals ik hieronder geschreven heb:
Op de euforische hardstyle: Linkerbeen omhoog en naar voren rechterarm schuin en naar voren, rechterbeen omhoog en naar voren, linkerarm schuin omhoog en naar voren en naar voren en dan op maat van het nummer, alle xd




Op de raw hardstyle: eigenlijk kwa benen zoals ik hierboven beschreven heb niet heel anders alleen dan iets sneller en dan gaan me handen soms of tegelijk naar voren ( Ik gebruik daar dan ook veel m'n schouders bij voor de beweging van m'n armen die dan tegelijk naar voren gaan ) of dan maak ik een grotere haal met m'n armen dan bij de euforische hardstyle ( wel de handen omstebeurt omhoog ) xd xd


Grootste verschil is denk ik misschien dan alleen de tempo bij mij, euforische hardstyle op standje 2/3 en raw hardstyle op standje 4/5 :innocent:



Mijn conclusie: Is er een ideale manier van hardstylen/stampen? Nee.
Is mijn manier van dansen hoe het moet? Vast niet. Maar je moet wel gewoon beetje met de beat meegaan en vooral genieten en lekker losgaan waar jij jezelf het beste bij voel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 03:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Stampen zal nooit verdwijnen!


:lol: :lol: :lol:
Die gast heb ik ook een hele tijd zien ''los gaan'' vlakbij de bar en het gras. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb op Dominator nog met hem staan hakken bij The Punisher. :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij stond ik de gehele dag naast jou. Stond je bij die rechter toren boxen, de voorste?
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen