Kan me er iets bij voorstellen.
Vraag me dan wel af hoe het er bij hem/haar uitziet. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Last edited by Aristo on 08 Jan 2014 18:28, edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
link is kaput
Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren 
Edit: Wat een bazentopic is dit
Last edited by Peperkoek on 08 Jan 2014 19:11, edited 1 time in total.
Van deze mensen liepen er heeeeeeeel veel rond op Freaqshow. Viel me echt op, en dat het 99% van de keren iemand van onze oosterburen is
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Gelukkig geeft ie zichzelf al een facepalm.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Jah mag hij ook, in een isoleercel. En die vent die daarachter de kippendans staat te doen mag erbijwrote:Ach, als hij er zn plezier uit haalt, wat maakt mij het dan uit hoe hij eruit ziet:)
Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels.wrote:Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtigwrote:Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels.wrote:Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren
Hij moet ook zelf weten hoe die losgaat maar uit het filmpje maak ik op wat ik net heb gepost.wrote:Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan nadoen omdat ze er belachelijk uitzien. Maar als ze heel lomp los gaan en het ziet er nu uit maar ze doen het omdat ze er zelf plezier van hebben dan vind ik het helemaal prachtigwrote:Dit, grappig proberen te zijn door een genre/mensen die zo los gaan belachelijk te maken met z'n achterlijke bretels.wrote:Daar kan ik me van binnen altijd zwaar aan irriteren
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Dit heb ik ook, en het zal me niets interesseren wat mensen ervan vinden hoe ik los gawrote:zodra er een nummer voorbij komt die ik zo vet vind, dan sta ik me toch een partij te knallen dat mensen me echt soms aankijken van "woow, kan het wat rustiger"?
Kan me ook echt geen reet schelen wat andere ervan vinden hahaheerlijk om jezelf helemaal te laten gaan op een plaat die je vet vind!
Ik vind dat iedereen op zijn eigen manier los moet gaan en niet moet stampen of hakken omdat iedereen dat doet. Je gaat (in de meeste gevallen) voor jezelf en voor de muziek naar een feest, en je moet helemaal zelf weten op wat voor manier je je wilt uiten.
Soms levert het grappige beelden op, maar het belangrijkste vind ik dat je het naar je zin hebt op een feest, want dat is ook de reden waarvoor een feest in het leven is geroepen
http://www.dumpert.nl/mediabase/6564252 ... uziek.htmlwrote:Zaterdag bij Kings of Hardstyle vertelde een Pool tegen mij dat wij als Nederlanders dan wij stampten zoalals paarden doen
View on YouTube
Wat die gast in het rood doet.
Stampen is het zeker niet maar ziet er opzich wel vet uit
wrote:http://youtu.be/pbFGqhG8kik?t=2m37s
dat is volgens mij tektonic View on YouTube
alleen deze gozer doet het wel erg snel en ziet er wel gaaf uit moet ik zeggen.
Ik heb eigenlijk nog niemand gevonden die het belangrijk vind wat voor gezicht er iemand bij trekt.
Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok
, niet van het strakstaan wat sommige gelijk denken, maar echt zo'n heerlijke BASSFACE!
Maargoed, zelf dans ik altijd gewoon op hardstyle een beetje zoals ik hieronder geschreven heb:
Op de euforische hardstyle: Linkerbeen omhoog en naar voren rechterarm schuin en naar voren, rechterbeen omhoog en naar voren, linkerarm schuin omhoog en naar voren en naar voren en dan op maat van het nummer, alle
Op de raw hardstyle: eigenlijk kwa benen zoals ik hierboven beschreven heb niet heel anders alleen dan iets sneller en dan gaan me handen soms of tegelijk naar voren ( Ik gebruik daar dan ook veel m'n schouders bij voor de beweging van m'n armen die dan tegelijk naar voren gaan ) of dan maak ik een grotere haal met m'n armen dan bij de euforische hardstyle ( wel de handen omstebeurt omhoog )
Grootste verschil is denk ik misschien dan alleen de tempo bij mij, euforische hardstyle op standje 2/3 en raw hardstyle op standje 4/5
Mijn conclusie: Is er een ideale manier van hardstylen/stampen? Nee.
Is mijn manier van dansen hoe het moet? Vast niet. Maar je moet wel gewoon beetje met de beat meegaan en vooral genieten en lekker losgaan waar jij jezelf het beste bij voel
Tijdje geleden in de paard van troje, niet eens een heel knap meisje. Maar die stond zo heerlijk te springen. Niet eens te springen. Maar die kop die ze erbij trok
Maargoed, zelf dans ik altijd gewoon op hardstyle een beetje zoals ik hieronder geschreven heb:
Op de euforische hardstyle: Linkerbeen omhoog en naar voren rechterarm schuin en naar voren, rechterbeen omhoog en naar voren, linkerarm schuin omhoog en naar voren en naar voren en dan op maat van het nummer, alle
Op de raw hardstyle: eigenlijk kwa benen zoals ik hierboven beschreven heb niet heel anders alleen dan iets sneller en dan gaan me handen soms of tegelijk naar voren ( Ik gebruik daar dan ook veel m'n schouders bij voor de beweging van m'n armen die dan tegelijk naar voren gaan ) of dan maak ik een grotere haal met m'n armen dan bij de euforische hardstyle ( wel de handen omstebeurt omhoog )
Grootste verschil is denk ik misschien dan alleen de tempo bij mij, euforische hardstyle op standje 2/3 en raw hardstyle op standje 4/5
Mijn conclusie: Is er een ideale manier van hardstylen/stampen? Nee.
Is mijn manier van dansen hoe het moet? Vast niet. Maar je moet wel gewoon beetje met de beat meegaan en vooral genieten en lekker losgaan waar jij jezelf het beste bij voel
Die gast heb ik ook een hele tijd zien ''los gaan'' vlakbij de bar en het gras.