Heb het op inception speciaal voor jou gedaan 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wat is de reden dat je mij haat?wrote:Heb het op inception speciaal voor jou gedaan
Doe mij dan maar de Hardcore-moves van Rik
Mij maakt het echt geen reet uit hoe iemand stampt/hakt/springt/huppelt. Als ze maar los gaan!
Alleen vind ik het dan wel weer leuk om achter van die shuffle lui te gaan staan en dan gigantisch los te gaan.
Alleen vind ik het dan wel weer leuk om achter van die shuffle lui te gaan staan en dan gigantisch los te gaan.
Ah, de huppel!
Die herken ik uit duizenden, een pronkstuk voor de dans wereld!
Die herken ik uit duizenden, een pronkstuk voor de dans wereld!
Stampen moet in stijl net als hakken.
Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.
D'oh.
Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.
D'oh.
Hahahah lekkerste wat er is na een dagje volop beuken zodat je eigenlijk geen pas meer kunt zetten maar graag toch nog even het uurtje hardcore meepakt. Lekker tikken!!
Ik betrap me er de laatste feesten op dat ik soms gewoon een hele rij tracks achter elkaar sta te springen, gewoon uit vreugde ofzo, beweeg dan wel m'n armen natuurlijk anders zou het er wel heel apart uit zien
Maarja mij boeit het verder ook niet veel hoe iemand los gaat, zolang diegene het maar naar z'n zin heeft en er anderen niet mee stoort.
Er is trouwens op Thrillogy wel bewezen dat het stampen/losgaan niet verdwijnt, hele zaal ging los
Er is trouwens op Thrillogy wel bewezen dat het stampen/losgaan niet verdwijnt, hele zaal ging los
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Maar hakken blijft uit den boze op hardstyle.wrote:Ik betrap me er de laatste feesten op dat ik soms gewoon een hele rij tracks achter elkaar sta te springen, gewoon uit vreugde ofzo, beweeg dan wel m'n armen natuurlijk anders zou het er wel heel apart uit zienMaarja mij boeit het verder ook niet veel hoe iemand los gaat, zolang diegene het maar naar z'n zin heeft en er anderen niet mee stoort.
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
zo stel ik me dat voor..wrote: Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html
Iemand die deze man herkend?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Lijkt beetje op Sam. 
Afgelopen zaterdag nog gezien op Loudness.wrote:zo stel ik me dat voor..wrote: Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Ik ook inderdaad
had zijn tong weer fijn buitenboord hangen
Herkenbaar!wrote:Ik betrap me er de laatste feesten op dat ik soms gewoon een hele rij tracks achter elkaar sta te springen, gewoon uit vreugde ofzo, beweeg dan wel m'n armen natuurlijk anders zou het er wel heel apart uit zien![]()
Als het gewoon zo vet is, dan kan ik met springen (icm met de double-handed forward fistpump uiteraard) toch de meeste energie kwijt denk ik.
Springen doe k vaak om bij te komen nadat k een halve climax heb geragd en buiten adem ben.. Gebeurt regelmatig dus 
Ben benieuwd of ik ook een keer ga meemaken dat ik wil springen, want momenteel kan ik namelijk helemaal mijn energie niet kwijt met springen. Als ik dan volle kracht afzet, ga ik scheef lopen met het tempo en als ik in het tempo blijf, kan ik niet genoeg energie kwijt.
Stampen met tussenhuppel (ook springen!
) kan ik meer energie in kwijt, eigenlijk alle.
Stampen met tussenhuppel (ook springen!
Haha ik spring vaak met m'n vuist de lucht in, net als de kick komt. Moeilijk uit te leggen. Bijvoorbeeld: na de zin bij Kingz of the underground.
Ik lig na 10x lezen nog steeds dubbelwrote:Haha ik spring vaak met m'n vuist de lucht in, net als de kick komt. Moeilijk uit te leggen. Bijvoorbeeld: na de zin bij Kingz of the underground.
mooi verwoordwrote:Herkenbaar!wrote:Ik betrap me er de laatste feesten op dat ik soms gewoon een hele rij tracks achter elkaar sta te springen, gewoon uit vreugde ofzo, beweeg dan wel m'n armen natuurlijk anders zou het er wel heel apart uit zien![]()
Als het gewoon zo vet is, dan kan ik met springen (icm met de double-handed forward fistpump uiteraard) toch de meeste energie kwijt denk ik.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat is Patrickwrote:Afgelopen zaterdag nog gezien op Loudness.wrote:zo stel ik me dat voor..wrote: Beetje als een mongol rondshaken alsof je een epileptische aanval hebt, is gewoon niet hip.![]()
Wel geniaal dat filmpje
. Hij heeft t iig lekker naar zn zin!
-
S