Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Meph0 wrote:Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.
Toch even een nuance aanbrengen. Dit geldt nog steeds voor het leren ervan, maar gister had ik bij de uitoefening van het vak de vloer toch even iets te nat gemaakt ter compensatie van de plak. Dan sta je dus 5 minuten te zwabberen om niet op je bek te gaan en de boel weer op te drogen...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Plakkende vloer is moeilijk irritant ja, een beetje glijderig is precies zoals ik het hebben wil -.-
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Koelkast wrote:Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
View on YouTube
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Dat jochie op 43 sec is het al aardig aan het leren :thumbup:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Beschrijf het eens?
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
View on YouTube
Vanaaf 2:19 misschien? Of is dit gewoon stampen?
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Rossieking wrote:Dat jochie op 43 sec is het al aardig aan het leren :thumbup:

View on YouTube
Haha :lol:
L
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2012
last seen Jun 2018
Voor hem zijn de feestjes nog helaas te vroeg :P hahaha
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
Delt-A wrote:
Beschrijf het eens?

Pff tja hehe. Werd ook weleens de hardhouse huppel genoemd. Soort stampen maar dan huppelend? :P Dus in de lucht springen en (stampend) landen op dezelfde voet en dan overgaan op de andere voet.... verschild op zich niet zo van 'gewoon' stampen behalve dat er net ff een huppeltje in zit.

als je de movies van qlimax uit 2003-2006 terugkijkt zie je t vast nog wel mensen doen.

EDIT:
View on YouTube
ok hier zie je t eigenlijk heel veel mensen in doen, maar probleem is de benen natuurlijk niet worden gefilmd.
gozer in t wit op 04:47 bijvoorbeeld. Of de dame op 1:36:30. Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.

Ook trouwens mooi om te zien dat niemand toen nog alles aan t filmen was met den telefoons.
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
StephanKetz wrote:View on YouTube
Vanaaf 2:19 misschien? Of is dit gewoon stampen?
Jup, dat is hem ook alleen springen ze wat minder hoog.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
View on YouTube

Die kerel op 2:40 doet de huppel, denk ik. Althans, zo doe ik het. Of het de huppel is, weet ik niet. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Een soort van extra tikje op de grond, voor je voet omhoog gaat.
Is af en toe leuk om te doen voor de afwisseling, en kost (mij) meer energie.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.
Wat een beer :D
H
Hardtraxxer
284 posts member since 2009
last seen Oct 2016
Koelkast wrote:
Delt-A wrote:
Beschrijf het eens?

Pff tja hehe. Werd ook weleens de hardhouse huppel genoemd. Soort stampen maar dan huppelend? :P Dus in de lucht springen en (stampend) landen op dezelfde voet en dan overgaan op de andere voet.... verschild op zich niet zo van 'gewoon' stampen behalve dat er net ff een huppeltje in zit.

als je de movies van qlimax uit 2003-2006 terugkijkt zie je t vast nog wel mensen doen.

EDIT:
View on YouTube
ok hier zie je t eigenlijk heel veel mensen in doen, maar probleem is de benen natuurlijk niet worden gefilmd.
gozer in t wit op 04:47 bijvoorbeeld. Of de dame op 1:36:30. Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.

Ook trouwens mooi om te zien dat niemand toen nog alles aan t filmen was met den telefoons.
Wil terug naar die tijd... publiek was zo anders dan tegenwoordig, meer liefhebbers en niet zo veel mongolen...
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Die a2 vs. seizure track op 1:11:20 is zo ziek :worship:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Doe ik ook weleens, kost idd meer energie en krijg ik na een tijdje ook behoorlijk kramp in m'n kuiten.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Fuzzylogic wrote:
Delt-A wrote:ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Doe ik ook weleens, kost idd meer energie en krijg ik na een tijdje ook behoorlijk kramp in m'n kuiten.
Ik doe 't altijd zo, zou niet weten hoe anders los te gaan met m'n benen :P.

Tijdens mn eerste feestjes hakte ik nog half, met overstapjes en al :'). Net als van die gastjes bij de Time Out ofzo, wtf doen die daar allemaal :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
LEKKER BOEIEND, als mensen willen hakken op hardstyle, laat ze xd Waarom kan je iemand niet gewoon op zijn eigen manier laten losgaan of genieten...
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
omdat ze daarna om zich heen kijken van "zag je dat es effe?"
al dat lompe gehak op hardstyle is walgelijk, ga gewoon los hoe je t zelf het fijnst vind maar het is altijd wel heel erg te zien dat ze zich vol op focussen welk trucje ze nu eens moeten uithalen.. Tis losgaan, geen dansoptreden..
Last edited by tommetjeuh on 25 Oct 2012 09:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Wel grappig dat er altijd mensen staan te hakken op Hardstyle, maar als je dan op Hardcore staat te stampen word je raar aangekeken.

Ben het ook wel met tommetjeuh eens, en dan vooral die klapjes en karatekicks xd
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik sta hendig te stampen op hardcore hoor... En ja, klopt ook wel dat ze zo hun best doen om 'vet' te dansen... Gewoon losgaan hoe je zelf los wilt gaan.
Hoewel, Tom...
tommetjeuh wrote:al dat lompe gehak op hardstyle is walgelijk
Als jij hard losgaat wil je daar ook niet vlak voor staan hoor xd
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Sommige mensen vinden het vet om bezig te zijn met hoe ze bewegen Tom. Misschien heeft het er mee te maken dat jij het gewoon niet goed kan, maar als iemand echt ziek vet staat te beuken, of een gruwelijke beweging maakt kan ik daar echt super veel energie van krijgen. Hakken op hardstyle is een beetje taboe, snap ik, voornamelijk omdat het tempo net te laag is, maar als een harde HS plaat op 165 bpm voorbij komt, aan het eind van de avond is het toch niet raar dat mensen wat hakkeriger gaan bewegen?
Zo fucking gruwelijk als je een groepje naast elkaar ziet staan, die zo ongeveer synchroon staan te stampen. Heeft niks te maken met een dansoptreden ofzo? Word daar echt moe van, dat 'losgaan op je eigen manier', alsof dat betekent dat je alleen maar hersenloos moet bewegen.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
mr_vertigo wrote:Sommige mensen vinden het vet om bezig te zijn met hoe ze bewegen Tom. Misschien heeft het er mee te maken dat jij het gewoon niet goed kan, maar als iemand echt ziek vet staat te beuken, of een gruwelijke beweging maakt kan ik daar echt super veel energie van krijgen. Hakken op hardstyle is een beetje taboe, snap ik, voornamelijk omdat het tempo net te laag is, maar als een harde HS plaat op 165 bpm voorbij komt, aan het eind van de avond is het toch niet raar dat mensen wat hakkeriger gaan bewegen?
Zo fucking gruwelijk als je een groepje naast elkaar ziet staan, die zo ongeveer synchroon staan te stampen. Heeft niks te maken met een dansoptreden ofzo? Word daar echt moe van, dat 'losgaan op je eigen manier', alsof dat betekent dat je alleen maar hersenloos moet bewegen.
Je neemt het ook totaal verkeerd op, op 165 bpm en op t laatste is t ook niet gek, en een groep synchroon zien stampen is inderdaad heel vet, ik heb het over de mannetjes met gouden kettingen die totaal geen verstand van hoe of wat hebben die maar eens naar een feestje gaan, die compleet geconcentreerd met de tong uit de bek proberen fet koel te hakken zoals op youtube.. daar heb ik het over en dat fenomeen komt me veel te vaak voor..

Sowieso als iemand vet staat te beuken kan dat veel energie geven, maar dat klappen en aantikken en overstappen is nou niet echt beuken of wel? kan daar totaal geen energie of wat dan ook van krijgen als iemand onder zijn benen kan klappen...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Onder de benen klappen :lol:

Als ik dat zie kun je me opvegen. Ziet er echt werkelijk belachelijk uit.