Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.

Toch even een nuance aanbrengen. Dit geldt nog steeds voor het leren ervan, maar gister had ik bij de uitoefening van het vak de vloer toch even iets te nat gemaakt ter compensatie van de plak. Dan sta je dus 5 minuten te zwabberen om niet op je bek te gaan en de boel weer op te drogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Plakkende vloer is moeilijk irritant ja, een beetje glijderig is precies zoals ik het hebben wil -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat jochie op 43 sec is het al aardig aan het leren :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.


Beschrijf het eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxxer


Vanaaf 2:19 misschien? Of is dit gewoon stampen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Dat jochie op 43 sec is het al aardig aan het leren :thumbup:


Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

Voor hem zijn de feestjes nog helaas te vroeg :P hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Koelkast schreef:
Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.


Beschrijf het eens?



Pff tja hehe. Werd ook weleens de hardhouse huppel genoemd. Soort stampen maar dan huppelend? :P Dus in de lucht springen en (stampend) landen op dezelfde voet en dan overgaan op de andere voet.... verschild op zich niet zo van 'gewoon' stampen behalve dat er net ff een huppeltje in zit.

als je de movies van qlimax uit 2003-2006 terugkijkt zie je t vast nog wel mensen doen.

EDIT:

ok hier zie je t eigenlijk heel veel mensen in doen, maar probleem is de benen natuurlijk niet worden gefilmd.
gozer in t wit op 04:47 bijvoorbeeld. Of de dame op 1:36:30. Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.

Ook trouwens mooi om te zien dat niemand toen nog alles aan t filmen was met den telefoons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:

Vanaaf 2:19 misschien? Of is dit gewoon stampen?

Jup, dat is hem ook alleen springen ze wat minder hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Die kerel op 2:40 doet de huppel, denk ik. Althans, zo doe ik het. Of het de huppel is, weet ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Een soort van extra tikje op de grond, voor je voet omhoog gaat.
Is af en toe leuk om te doen voor de afwisseling, en kost (mij) meer energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.

Wat een beer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:13 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
Delt-A schreef:
Koelkast schreef:
Kent iemand de hardstyle huppel nog?
Zag je iedereen een aantal jaren geleden vaak doen. Nu eigenlijk vooral chicks naar mijn idee.
Is eigenlijk ook veel vermoeiender dan stampen.


Beschrijf het eens?



Pff tja hehe. Werd ook weleens de hardhouse huppel genoemd. Soort stampen maar dan huppelend? :P Dus in de lucht springen en (stampend) landen op dezelfde voet en dan overgaan op de andere voet.... verschild op zich niet zo van 'gewoon' stampen behalve dat er net ff een huppeltje in zit.

als je de movies van qlimax uit 2003-2006 terugkijkt zie je t vast nog wel mensen doen.

EDIT:

ok hier zie je t eigenlijk heel veel mensen in doen, maar probleem is de benen natuurlijk niet worden gefilmd.
gozer in t wit op 04:47 bijvoorbeeld. Of de dame op 1:36:30. Of de halfnaakte meneer op 1:37:09 etc.

Ook trouwens mooi om te zien dat niemand toen nog alles aan t filmen was met den telefoons.


Wil terug naar die tijd... publiek was zo anders dan tegenwoordig, meer liefhebbers en niet zo veel mongolen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die a2 vs. seizure track op 1:11:20 is zo ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Een soort van extra tikje op de grond, voor je voet omhoog gaat.
Is af en toe leuk om te doen voor de afwisseling, en kost (mij) meer energie.


Doe ik ook weleens, kost idd meer energie en krijg ik na een tijdje ook behoorlijk kramp in m'n kuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Delt-A schreef:
ohw, ja op die manier stamp ik best vaak.
Een soort van extra tikje op de grond, voor je voet omhoog gaat.
Is af en toe leuk om te doen voor de afwisseling, en kost (mij) meer energie.


Doe ik ook weleens, kost idd meer energie en krijg ik na een tijdje ook behoorlijk kramp in m'n kuiten.

Ik doe 't altijd zo, zou niet weten hoe anders los te gaan met m'n benen :P.

Tijdens mn eerste feestjes hakte ik nog half, met overstapjes en al :'). Net als van die gastjes bij de Time Out ofzo, wtf doen die daar allemaal :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LEKKER BOEIEND, als mensen willen hakken op hardstyle, laat ze xd Waarom kan je iemand niet gewoon op zijn eigen manier laten losgaan of genieten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omdat ze daarna om zich heen kijken van "zag je dat es effe?"
al dat lompe gehak op hardstyle is walgelijk, ga gewoon los hoe je t zelf het fijnst vind maar het is altijd wel heel erg te zien dat ze zich vol op focussen welk trucje ze nu eens moeten uithalen.. Tis losgaan, geen dansoptreden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig dat er altijd mensen staan te hakken op Hardstyle, maar als je dan op Hardcore staat te stampen word je raar aangekeken.


Ben het ook wel met tommetjeuh eens, en dan vooral die klapjes en karatekicks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta hendig te stampen op hardcore hoor... En ja, klopt ook wel dat ze zo hun best doen om 'vet' te dansen... Gewoon losgaan hoe je zelf los wilt gaan.
Hoewel, Tom...
tommetjeuh schreef:
al dat lompe gehak op hardstyle is walgelijk

Als jij hard losgaat wil je daar ook niet vlak voor staan hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sommige mensen vinden het vet om bezig te zijn met hoe ze bewegen Tom. Misschien heeft het er mee te maken dat jij het gewoon niet goed kan, maar als iemand echt ziek vet staat te beuken, of een gruwelijke beweging maakt kan ik daar echt super veel energie van krijgen. Hakken op hardstyle is een beetje taboe, snap ik, voornamelijk omdat het tempo net te laag is, maar als een harde HS plaat op 165 bpm voorbij komt, aan het eind van de avond is het toch niet raar dat mensen wat hakkeriger gaan bewegen?
Zo fucking gruwelijk als je een groepje naast elkaar ziet staan, die zo ongeveer synchroon staan te stampen. Heeft niks te maken met een dansoptreden ofzo? Word daar echt moe van, dat 'losgaan op je eigen manier', alsof dat betekent dat je alleen maar hersenloos moet bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Sommige mensen vinden het vet om bezig te zijn met hoe ze bewegen Tom. Misschien heeft het er mee te maken dat jij het gewoon niet goed kan, maar als iemand echt ziek vet staat te beuken, of een gruwelijke beweging maakt kan ik daar echt super veel energie van krijgen. Hakken op hardstyle is een beetje taboe, snap ik, voornamelijk omdat het tempo net te laag is, maar als een harde HS plaat op 165 bpm voorbij komt, aan het eind van de avond is het toch niet raar dat mensen wat hakkeriger gaan bewegen?
Zo fucking gruwelijk als je een groepje naast elkaar ziet staan, die zo ongeveer synchroon staan te stampen. Heeft niks te maken met een dansoptreden ofzo? Word daar echt moe van, dat 'losgaan op je eigen manier', alsof dat betekent dat je alleen maar hersenloos moet bewegen.

Je neemt het ook totaal verkeerd op, op 165 bpm en op t laatste is t ook niet gek, en een groep synchroon zien stampen is inderdaad heel vet, ik heb het over de mannetjes met gouden kettingen die totaal geen verstand van hoe of wat hebben die maar eens naar een feestje gaan, die compleet geconcentreerd met de tong uit de bek proberen fet koel te hakken zoals op youtube.. daar heb ik het over en dat fenomeen komt me veel te vaak voor..

Sowieso als iemand vet staat te beuken kan dat veel energie geven, maar dat klappen en aantikken en overstappen is nou niet echt beuken of wel? kan daar totaal geen energie of wat dan ook van krijgen als iemand onder zijn benen kan klappen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder de benen klappen :lol:

Als ik dat zie kun je me opvegen. Ziet er echt werkelijk belachelijk uit.
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen