Echt een regelrechte mislukkeling ben je als je andere uit gaan lachen om hoe ze los gaan.wrote:En waarschijnlijk zullen wij hier ook allemaal moeten lachen als we jou los zien gaan :')
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik doe het liefst drugs gebruiken op die blije, euforische en mystieke melodietjes 
Who gives a shit hoe (hard) je losgaat.
Ga naar een feest, amuseer je en doe nog eens lekker zot! Maar staar me dan niet kapot als ik je eens per ongeluk een tik geef omdat ik wél losga. In België hier is dat echt schandalig... 
+1wrote:Ik doe het liefst drugs gebruiken op die blije, euforische en mystieke melodietjes
Al kan ik nog steeds enorm uit mn dak gaan bij platen als bijv. So High, dan is het gewoon een combi van euforie + energie
Maarja iedereen moet idd gewoon lekker zn eigen ding doen.
Everyone gives a shit hoe hard je gaat.wrote:Who gives a shit hoe (hard) je losgaat.Ga naar een feest, amuseer je en doe nog eens lekker zot! Maar staar me dan niet kapot als ik je eens per ongeluk een tik geef omdat ik wél losga. In België hier is dat echt schandalig...
Je bent kansloos als je niet hard gaat. Gewoon zo'n kneus, zo'n balzak en zo'n figuur wat op Hardtraxx rond. Hangt.
K ga dan expres keihard los..wrote:zit tussen je oren :=Pwrote:Op euforische shit kan ik gewoon niet helemaal uit mijn plaat gaan, dat wil gewoon niet. Kan niet. Onmogelijk. Kan er wel van genieten
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Strep on 11 May 2012 13:59, edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
je link doet het niet 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Nee ik faal een beetje hihi.wrote:je link doet het niet
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Blijft lastig he?wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
En dat is Nando.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Ja blijft inderdaad behoorlijk lastigwrote:Blijft lastig he?wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
En dat is Nando.
Probeer 't voor de gein maar is met je waterflesje, knap lastig. 
wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval
wrote::')
Hard los gaan ja. Een aanval ziet er heel anders uit.wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
wrote:Hard los gaan ja. Een aanval ziet er heel anders uit.wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
Zo?
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Hmm ja dan was het toch hard losgaan ja
.
-
A
Zo'n aanval is het toppunt van losgaan, hele avond op 30cm van een strobe staan 
Daarom, dopje.wrote:Probeer 't voor de gein maar is met je waterflesje, knap lastig.
Haha zou heb ik jou nog nooit zien stuiteren grote vriend.wrote:Daarom, dopje.wrote:Probeer 't voor de gein maar is met je waterflesje, knap lastig.
Filmpjes insluiten.wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
Moeilijke zaak.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Ik had er vrij veel moeite mee ja.wrote:Filmpjes insluiten.wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube
Moeilijke zaak.
wrote:Die vent op 1:45 gaat of heel hard los of heeft een of andere aanval :').
View on YouTube