Aight, thats a battle coming up then! :pwrote:100%wrote: Ik denk dat G 98% van de kickrolls in heel de plaat kent. Ik denk ik 85%-90%. :p
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Alle kickrolls kennen is wel echt ontzettend stoer.
-
N
Jij die zich daarover druk maakt en erover jankt is nog tien keer stoerder, sukkel.wrote:Alle kickrolls kennen is wel echt ontzettend stoer.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Nou nou..wrote:Jij die zich daarover druk maakt en erover jankt is nog tien keer stoerder, sukkel.wrote:Alle kickrolls kennen is wel echt ontzettend stoer.
-
H
Het niveau is weer ontzettend hoog hier vandaagwrote:Jij die zich daarover druk maakt en erover jankt is nog tien keer stoerder, sukkel.wrote:Alle kickrolls kennen is wel echt ontzettend stoer.
Sjezus, als mensen met zulk niveau ook stampen, moet ik misschien maar gaan shufflen om me ervan te onderscheiden. Of stilstaan. Alles om maar niet met zulke plebejers geassocieerd te worden.
Ik kan alle kickrolls in Wake Up na doenwrote:Ik denk dat G 98% van de kickrolls in heel de plaat kent. Ik denk ik 85%-90%. :pwrote:Niemand kan de kickrolls van Scary Noises beter nadoen dan ik.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Elke keer als ik dit zie moet ik lachen. Ziet d'r toch niet uitwrote:View on YouTube
Dit is voor mij het stampen zoals het hoort, alleen gaat het er bij mij nog iets harder aan toe haha!
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
En waarschijnlijk zullen wij hier ook allemaal moeten lachen als we jou los zien gaan :')
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Waarschijnlijk wel ja. Ik ook als ik mezelf zou zien los gaanwrote:En waarschijnlijk zullen wij hier ook allemaal moeten lachen als we jou los zien gaan :')
-
C
Meh, je kan zeggen wat je wilt.. maar zo ga ik ook vaak los op de ietwat euforische hardstyle..wrote:Waarschijnlijk wel ja. Ik ook als ik mezelf zou zien los gaanwrote:En waarschijnlijk zullen wij hier ook allemaal moeten lachen als we jou los zien gaan :').
op raw is het gewoon alle remmen los en maaien/snoeien... harry, pompuh maor!
Op euforische shit kan ik gewoon niet helemaal uit mijn plaat gaan, dat wil gewoon niet. Kan niet. Onmogelijk. Kan er wel van genieten
-
C
Ja dat ook, ik sta ook vaker op wat euforische muziek stil en dan te genieten van de show ofzo!
Heerlijk is dat soms
Heerlijk is dat soms
Euforie betekend toch ook genieten. Dat lijkt me wel vet aan weer eens een euforisch hardstylefeest, lekker stilstaan, kijkend naar de show en luisterend naar de heerlijke melodietjes 
-
A
Dit is gewoon vetwrote:Elke keer als ik dit zie moet ik lachen. Ziet d'r toch niet uitwrote:View on YouTube
Dit is voor mij het stampen zoals het hoort, alleen gaat het er bij mij nog iets harder aan toe haha!.
Is wel vet en op zo een nummer kan het opzich wel, maar bij hardere nummers sta ik toch anders los te gaan dan dit.wrote:Dit is gewoon vetwrote:Elke keer als ik dit zie moet ik lachen. Ziet d'r toch niet uitwrote:View on YouTube
Dit is voor mij het stampen zoals het hoort, alleen gaat het er bij mij nog iets harder aan toe haha!.
Een beetje als Nando @ loudness, tenminste geloof dat hij het was. Die stond gewoon goed hard uit zn plaat te gaan
zit tussen je oren :=Pwrote:Op euforische shit kan ik gewoon niet helemaal uit mijn plaat gaan, dat wil gewoon niet. Kan niet. Onmogelijk. Kan er wel van genieten
Geloof dat ik het was ja, jij gaf me op het eind nog een compliment haha, thanks.wrote: Een beetje als Nando @ loudness, tenminste geloof dat hij het was. Die stond gewoon goed hard uit zn plaat te gaan
Ik heb een beetje hetzelfde hoor. Bij goeie euforische nummers sta ik veel liever gewoon met mijn ogen dicht te genietenwrote:zit tussen je oren :=Pwrote:Op euforische shit kan ik gewoon niet helemaal uit mijn plaat gaan, dat wil gewoon niet. Kan niet. Onmogelijk. Kan er wel van genieten
Ja inderdaad, ik zou eerder gaan stampen op een Acid Nightmare gevalletje of een Creatures Of The Night
Bij beat the bridge maandag niet 1x losgegaan! Heerlijk stil gestaan en wat rondjes gelopen 
Goed hè! Als iedereen dat nou is deed
1x per jaar is zo een type feestje wel leuk ja.wrote:Bij beat the bridge maandag niet 1x losgegaan! Heerlijk stil gestaan en wat rondjes gelopen
Nee gewoon allemaal! Heb je ook geen last van spierpijn.. Losgaan is gewoon gayywrote:1x per jaar is zo een type feestje wel leuk ja.wrote:Bij beat the bridge maandag niet 1x losgegaan! Heerlijk stil gestaan en wat rondjes gelopen
Ook geen spierpijn in de kaakspieren?wrote:Nee gewoon allemaal! Heb je ook geen last van spierpijn.. Losgaan is gewoon gayywrote:1x per jaar is zo een type feestje wel leuk ja.wrote:Bij beat the bridge maandag niet 1x losgegaan! Heerlijk stil gestaan en wat rondjes gelopen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Iets met BPM en track die gespeeld wordt. Die lui doen het heel vet als je het mij vraagtwrote: Is wel vet en op zo een nummer kan het opzich wel, maar bij hardere nummers sta ik toch anders los te gaan dan dit.