Aan m'n kuiten te voelen is het stampen nog niet verdwenen 
wrote:Aan m'n bovenbenen te voelen is het stampen nog niet verdwenen
wrote:Aan m'n bovenbenen te voelen is het stampen nog niet verdwenen
wrote:Vooraan bij Loudness was het stampen nog niet verdwenen
Zo dan, optimaal genoten iddwrote:Weer flinks gedanst @ Loudness
In het midden ook niet hoor!wrote:Vooraan bij Loudness was het stampen nog niet verdwenen
Cool story browrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaan
Nee, ik denk dat er dan veel mensen niet meer kunnen stampen... Het is verdomme net Fisherman´s Friend!wrote:Na de 2e speaker kan ik meestal echt niet meer stampen..
Wanneer is de awardshow voor deze geweldige prestatie?wrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaan
Volgens mij deden wel meer mensen die kickrolls na, ik deed het, en zag het nog iemand doenwrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaan
wrote:Wanneer is de awardshow voor deze geweldige prestatie?wrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaan
Sucks manwrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaan
wrote:Sucks manwrote:Wij (Gangster, Nazale, Marino, Animol, Mr Azura, en nog een paar die waarschijnlijk geen hardtraxx acc hebben) Stonden de hele avond bij de 2e paals rechts. Zijn ook hard los gegaan, heb nog een filpmje van Gangsterdwerg die alle Kickrolls in Scary Noises goed doet, maar dat filmpje is door telefoon crash verloren gegaanhad het filmpje graag gezien.

Hahahahaha jij bent echt totaal 't spoor bijster ook.wrote:View on YouTube
Ik denk dat G 98% van de kickrolls in heel de plaat kent. Ik denk ik 85%-90%. :pwrote:Niemand kan de kickrolls van Scary Noises beter nadoen dan ik.
Badasses enzo.wrote:Ik denk dat G 98% van de kickrolls in heel de plaat kent. Ik denk ik 85%-90%. :pwrote:Niemand kan de kickrolls van Scary Noises beter nadoen dan ik.
Ik ken de kickrolls in peter kurten the drillwrote:Ik denk dat G 98% van de kickrolls in heel de plaat kent. Ik denk ik 85%-90%. :pwrote:Niemand kan de kickrolls van Scary Noises beter nadoen dan ik.