Dat ze gespierde kuiten hebben!wrote:Nee. Wat zeggen ze dan?wrote:Ho ho Nando.wrote: Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?
Je weet wat ze zeggen over mensen met ragskills!
Wat zeggen ze over mensen met gespierde kuiten?!
Dat ze gespierde kuiten hebben!wrote:Nee. Wat zeggen ze dan?wrote:Ho ho Nando.wrote: Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?
Je weet wat ze zeggen over mensen met ragskills!
Zeg het eens.wrote: Wat zeggen ze over mensen met gespierde kuiten?!
wrote:Zeg het eens.wrote: Wat zeggen ze over mensen met gespierde kuiten?!
I didn't say it.wrote:kleine pik!
Well, the people that crap about it willen er hier graag over praten, en niet gestoord worden door people die er niets om crappen.wrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
Lekker crappen.wrote:Well, the people that crap about it willen er hier graag over praten, en niet gestoord worden door people die er niets om crappen.wrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
Ik neem de laxeermiddelen meewrote:Crap meeting zaterdag dus?
ik neem een remmertje van tevoren, die twee combineren, ga je echt lekker!wrote:Ik neem de laxeermiddelen meewrote:Crap meeting zaterdag dus?!
wrote:ik neem een emmertje mee van tevoren, die twee combineren, ga je echt lekker!wrote:Ik neem de laxeermiddelen meewrote:Crap meeting zaterdag dus?!
Ik zal eens over je hoofd heen crappen.wrote:Well, the people that crap about it willen er hier graag over praten, en niet gestoord worden door people die er niets om crappen.wrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
Jou moet ik natuurlijk ook eens meeten!wrote:Zaterdag op de meetings eens laten zien dat het stampen niet verdwijnt met zijn alle
wrote:Dat zou trouwens wel baas zijnwrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.![]()
Komt helemaal goed. Kreeg net te horen dat we vanaf 10 uur al aanwezig zijnwrote:Zaterdag op de meetings eens laten zien dat het stampen niet verdwijnt met zijn alle
wrote:Jou moet ik natuurlijk ook eens meeten!wrote:Zaterdag op de meetings eens laten zien dat het stampen niet verdwijnt met zijn alle
Ik ga wederom mijn best doen. En ik neem onder ander een maat mee die de bijnaam 'De Machine' heeft in onze groep. Erg vermakelijke danspasjes, zit helaasch niet op Hardtraxx.wrote:Ja moet! We gaan Rik supportenEn laten zien dat t stampen nog zeker niet verdwenen is!
Ik wel, daar staan in de Kelderbar ook de meeste te hakken, en draaien ze ook best mainstream.wrote:U komt vaak in de lunenburg toevallig?wrote:Kut leeftijd, zie ik die filmpjes waar een hele zaal staat te stampen kom ik aan met mn 14 jaartjes en kleine kut feestjes waar 99/100 staan te hakken, hardste nummer wat ik ooit gehoord heb was Crypsis - Gangstashit. Word je meteen als je vol gaat raar aan gekeken door coole wake up boyz met schuin haar jwt.
jha 14+wrote:Haha kakbout, je gaat dan naar 14+ of niet? Dat hakken is idd erg vervelend.