Dan moet jij maar niet los zien gaan op een feestjewrote:Haha kijk wat die vent met die strepen op zn shirt allemaal wel niet met zn armen doet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
-
A
Duurt ook nog een paar jaar voordat ie dat kan :')wrote:Dan moet jij maar niet los zien gaan op een feestjewrote:Haha kijk wat die vent met die strepen op zn shirt allemaal wel niet met zn armen doet.
!
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Dat is balen voor hem hahawrote:Duurt ook nog een paar jaar voordat ie dat kan :')wrote:Dan moet jij maar niet los zien gaan op een feestjewrote:Haha kijk wat die vent met die strepen op zn shirt allemaal wel niet met zn armen doet.
!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Beter dan dat ze slap naast zijn lichaam hangenwrote:Haha kijk wat die vent met die strepen op zn shirt allemaal wel niet met zn armen doet.
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Klopt, dus op Loudness ga ik iig even laten zien hoe je echt moet stampen hehe!wrote:Wel een beetje lafjes hoor
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Succeswrote:Klopt, dus op Loudness ga ik iig even laten zien hoe je echt moet stampen hehe!wrote:Wel een beetje lafjes hoor
-
A
Feiten dit dat, geef mij eens ongelijkwrote:Grappig Almighty heel grappig ik lig in een deuk woehoe. Het grootste kind hier ben jij nog wel.
Jij vertelde mij dat je Almighty was.wrote:Feiten dit dat, geef mij eens ongelijkwrote:Grappig Almighty heel grappig ik lig in een deuk woehoe. Het grootste kind hier ben jij nog wel.
Dat is een feit!
Alfeity.wrote:Feiten dit dat, geef mij eens ongelijkwrote:Grappig Almighty heel grappig ik lig in een deuk woehoe. Het grootste kind hier ben jij nog wel.
Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?wrote:Klopt, dus op Loudness ga ik iig even laten zien hoe je echt moet stampen hehe!wrote:Wel een beetje lafjes hoor
-
A
Pff kleuterwrote:Jij vertelde mij dat je Almighty was.wrote:Feiten dit dat, geef mij eens ongelijkwrote:Grappig Almighty heel grappig ik lig in een deuk woehoe. Het grootste kind hier ben jij nog wel.
Dat is een feit!
Ho ho Nando.wrote: Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?
Je weet wat ze zeggen over mensen met ragskills!
Als dat uw wil is, oh almachtige.wrote: Pff kleuter
-
A
Zwijg, mijn beste. En gaat vanaf heden ontopique!wrote:Als dat uw wil is, oh almachtige.wrote: Pff kleuter
Zal ik doen, oh almachtige. Dat uw mooie gloed op mij mag schijnen!wrote:Zwijg, mijn beste. En gaat vanaf heden ontopique!wrote:Als dat uw wil is, oh almachtige.wrote: Pff kleuter
Ontopique;
ROFLCOPTER IK STAMP ALS DE BESTE WTFBBQ
JULLIE STAMPEN FUCKING GAAR!! @R!#%@%$%@%$
-
B
Die zitten allemaal aan de drugs toch?wrote:Ho ho Nando.wrote: Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?
Snap dat echt niet dat je zo diep kan zakken...
Ja, die kansloze ragbeukerstampnegers hier op Hardtraxx zitten ook altijd aan de drugs. Ik zie ze altijd met die pilleng en poedertjengs staan!wrote:Die zitten allemaal aan de drugs toch?wrote:Ho ho Nando.wrote: Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?
Snap dat echt niet dat je zo diep kan zakken...
Ik wil het wel meemaken, neem jij popcorn mee?wrote:Jij hebt jezelf ook wel hoog zitten of niet?wrote:Klopt, dus op Loudness ga ik iig even laten zien hoe je echt moet stampen hehe!wrote:Wel een beetje lafjes hoor
Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
-
E
Ja.
Dat zou trouwens wel baas zijnwrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
Als jij dat kan, dan ben jij een eindbaas.wrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.
ik loop het liefst de hele dag naakt, daar voel ik me goed bij. maar dat doe ik mezelf niet aan.wrote:Who gives a crap hoe je nou stampt. al ga je op je handen staan met je benen in de lucht en met je handen op de grond stampen. doe lekker waar je je goed bij voelt.