Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Grozny schreef:
Pommer schreef:
Gewoon keihard shufflen, dan ben je pas een eckte baas.

Kan ik me echt zo aan ergeren he :P
Vooral aan van die gastjes die denken dat shuffle de 'officiele' dans is >.<

Is stampen dan wel de 'officiele' dans? :P

nieuwe remuxx van een van the prophet z'n eigen tracks: 1, 2, shuffelen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Misschien heeft The Prophet die pagina wel geremuxxt.

Oh yeah, hier moest ik hardop om lachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Haha, kiek mij goan @ 1:54-2:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Meph0 schreef:

Het stuk op 1:40 was voor mij een goed voorbeeld van stampen, maar het helpt absoluut niet bij het leren ervan.
Op 2:40 zie je ook die kerel bij het stampen nog een hupje maken, zodat zijn benen eigenlijk de hele tijd in de lucht zijn. Dat vind ik echt te vet en heb ik er per ongeluk laatst thuis bijgeleerd.

WTF, ben ik dat rond 1:40?

2:40 is precies zoals ik het doe haha, maar dan met een beetje meer overtuiging erin hé. Wel kapot zijn na een nummer, want dat is waar de break voor is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
2:40 is precies zoals ik het doe haha, maar dan met een beetje meer overtuiging erin hé. Wel kapot zijn na een nummer, want dat is waar de break voor is :)

Ik ook ongeveer zo. Soms sla ik allebei mn armen tegelijk vooruit, af en toe om en om vooruit. (Die jongen achter dat meisje doet een beetje van links naar rechts bewegen, dat doe ik dus niet)

En af en toe doe ik meer een soort van huppelen xd weet niet hoe je dat uitlegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:19 

Hardtraxxer

Ik doe gewoon maar wat. Wss ziet het er totaal idioot uit maar je bent er niet om mooi te wezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Mooi ben ik ook niet als ik stil sta, dus dan maar losgaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Mooi ben ik ook niet als ik stil sta, dus dan maar losgaan :P

Goed punt.

Zegt hij met de foto waar hij zelf erg prachtig op staat... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:10 

Hardtraxx Addict

Stampen op hardstyle ziet er sowieso echt beun uit. Ik zit zelf ook maar wat te springen en los te gaan want het boeit me niet hoe ik er uit zie als ik 't maar naar m'n zin heb, maar als ik even bewust om me heen kijk en andere mensen observeer lijkt het echt net alsof ik in op een Down syndroom feest ben :D.
Wat dat betreft is hakken veel beter.. Hoewel het moeilijk te typeren is als dansen is het wel iets waar je op kunt oefenen, waardoor het er fantastisch uitziet. Dat is wel wat anders dan als een mongool in het rondspringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:58 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Stampen op hardstyle ziet er sowieso echt beun uit. Ik zit zelf ook maar wat te springen en los te gaan want het boeit me niet hoe ik er uit zie als ik 't maar naar m'n zin heb, maar als ik even bewust om me heen kijk en andere mensen observeer lijkt het echt net alsof ik in op een Down syndroom feest ben :D.
Wat dat betreft is hakken veel beter.. Hoewel het moeilijk te typeren is als dansen is het wel iets waar je op kunt oefenen, waardoor het er fantastisch uitziet. Dat is wel wat anders dan als een mongool in het rondspringen.

Wtf is this? Dus je vind dat de gemiddeld persoon op een hardstylefeest danst als een downer? Ik vind juist dat als je gaat hakken op hardstyle je een downer bent en gewoon niet snapt hoe je op hardstyle "moet" losgaan.
En hakken moet je oefenen, maar "goed" stampen niet? Want er komt echt wel wat meer bij kijken dan
Citaat:
Dat is wel wat anders dan als een mongool in het rondspringen

Ik stamp nu vind ik zelf een stuk beter en mooier dan 4 geleden op mijn eerste feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:22 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
MacMichael schreef:

Wtf is this? Dus je vind dat de gemiddeld persoon op een hardstylefeest danst als een downer? Ik vind juist dat als je gaat hakken op hardstyle je een downer bent en gewoon niet snapt hoe je op hardstyle "moet" losgaan.
En hakken moet je oefenen, maar "goed" stampen niet? Want er komt echt wel wat meer bij kijken dan
Citaat:

Ik stamp nu vind ik zelf een stuk beter en mooier dan 4 geleden op mijn eerste feest.

Idd met het compleet met Jurheinen eens. Bij stampen komt wel ietsjes meer kijken dan ''als een mongool dansen'''. Ik zelf vind hakken er trouwens ook echt niet uit zien en mensen die goed stampen is altijd leuk om te zien. Zelf stamp ik idd ook beter dan een jaartje geleden en dat is vooral door te oefenen (gewoon stampen op feestjes enzo dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
MacMichael schreef:

Citaat:

Hakken op hardstyle vind ik ook niks nee, daar is hardstyle te sloom voor. Dat bedoelde ik ook niet.
Maar in principe vind ik dat ja. Om maar even als voorbeeld dat FOK @ Defqon filmpje te nemen, dat ziet er toch niet uit? Dat huppelen/schaatsen of wat dan ook. Ik wil er niemand mee beledigen, hoewel ik de moves er echt niet vind uitzien verschijnt er wel een lach op m'n gezicht als ik zie dat iedereen zo los gaat, het betekent immers dat iedereen zich goed vermaakt. Tevens doe ik het zelf ook, aangezien dat is wat ik doe als ik los wil gaan. Maarja, mij boeit het op een feest dan ook niet hoe ik er uit zie (zolang ik er maar wel toonbaar uitzie :D) als ik het maar naar m'n zin heb. Daarmee compenseer ik denk ik een beetje alle zonnebank bruine anabolen die meer om hun uiterlijk geven dan het feest. Maar dat is weer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat stampen er vaak maar "tam" uitzien. Je hebt natuurlijk altijd een paar raggers er tussen zitte, vind ik dan weer wel leuk om te zien. Zelf moet ik altijd ff bekomen na een track, en zo hoort het ook vind ik :P Of je nu stampt, hakt of in het rond springt. Gewoon helemaal los en niet tam gaan doen :thumbup: Ga je in de tribune zitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ik vind dat stampen er vaak maar "tam" uitzien. Je hebt natuurlijk altijd een paar raggers er tussen zitte, vind ik dan weer wel leuk om te zien. Zelf moet ik altijd ff bekomen na een track, en zo hoort het ook vind ik :P Of je nu stampt, hakt of in het rond springt. Gewoon helemaal los en niet tam gaan doen :thumbup: Ga je in de tribune zitte

Vind ik juist het fijne aan stampen dat je op tamme platen wat rustiger aan kan doen. Stel er komt een van die nieuwe dbstfs langs, die vind ik niet slecht genoeg om stil te staan, maar ook weer niet goed of hard genoeg om maximaal los te gaan. Dan maar rustig stampjes doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:03 

Hardtraxx Crew

MacMichael schreef:

Hakken op hardstyle ziet er echt zo debiel uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
nielstil schreef:

Vind ik juist het fijne aan stampen dat je op tamme platen wat rustiger aan kan doen. Stel er komt een van die nieuwe dbstfs langs, die vind ik niet slecht genoeg om stil te staan, maar ook weer niet goed of hard genoeg om maximaal los te gaan. Dan maar rustig stampjes doen toch?

Gewoon ook los gaan op platen die je minder vind? Als je pech hebt draaien ze 2 uur een een stuk slecht en heb je 2 uur ni gefeest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:05 

Aan het typen...

Heb je ook 2 uur op het verkeerde feest gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
MacMichael schreef:

Hakken op hardstyle ziet er echt zo debiel uit :lol:

Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
PNXRMX schreef:
nielstil schreef:

Gewoon ook los gaan op platen die je minder vind? Als je pech hebt draaien ze 2 uur een een stuk slecht en heb je 2 uur ni gefeest...

Ja ik ga toch ook "los", maar jij hebt het over "helemaal". Als ik de hele tijd maximaal ga op mindere plaatjes heb ik niks meer over voor de betere platen. En ik ben te selectief qua hardstyle feesten dat ik ooit ergens terechtkom waar ik het 2 uur lang niks aan vind. Daar is mn smaak ook te breed voor eigenlijk, vrijwel iedere dj draait wel wat vets per ongeluk :P mooie aan stampen vind ik dus dat je alsnog actief kunt dansen op mindere plaatjes zonder dat het teveel energie moet kosten, maar ook de ruimte biedt voor maximaal losgaan wanneer gewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ja ik ga toch ook "los", maar jij hebt het over "helemaal". Als ik de hele tijd maximaal ga op mindere plaatjes heb ik niks meer over voor de betere platen. En ik ben te selectief qua hardstyle feesten dat ik ooit ergens terechtkom waar ik het 2 uur lang niks aan vind. Daar is mn smaak ook te breed voor eigenlijk, vrijwel iedere dj draait wel wat vets per ongeluk :P mooie aan stampen vind ik dus dat je alsnog actief kunt dansen op mindere plaatjes zonder dat het teveel energie moet kosten, maar ook de ruimte biedt voor maximaal losgaan wanneer gewenst.

Zal dan ook wel de reden zijn dat ik een paar dagen de trap niet meer op kan :P Ik ga op te veel los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Stampen op hardstyle ziet er sowieso echt beun uit.
Wat dat betreft is hakken veel beter.. .

Citaat:
Hakken op hardstyle vind ik ook niks nee, .

:huh: , wat wou je nou bereiken met je post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:40 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
MacMichael schreef:
Stampen op hardstyle ziet er sowieso echt beun uit.
Wat dat betreft is hakken veel beter.. .

Citaat:
Hakken op hardstyle vind ik ook niks nee, .

:huh: , wat wou je nou bereiken met je post?

Ja, hakken op hardcore natuurlijk. Ik ging er van uit dat iedereen hier wel wist dat je niet gaat staan hakken op hardstyle :D .
Gewoon, gaf m'n mening over stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Ja, hakken op hardcore natuurlijk. Ik ging er van uit dat iedereen hier wel wist dat je niet gaat staan hakken op hardstyle :D .
Gewoon, gaf m'n mening over stampen.

Dan heb ik je vanaf het begin verkeerd begrepen :P

EDIT: Like a boss :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:44 

Hardtraxx Addict

Hakken ziet er wel eleganter uit dan stampen, vind ik. Het is een vloeiender beweging. Bij het kapot losgaan van stampen beuk je je voet de grond in, bij het hakken zwabber je hem hard naar voren en zet je hem weer netjes terug.

Maar ik heb dus ook op een paar feesten staan hakken op hardstyle, omdat ik het stampen gewoon niet begreep. Dus wat MacMichael zegt over dat stampen maar dom losgaan is, vind ik niet waar. Als je het eenmaal kan, heb je inderdaad niet meer zoveel te leren, behalve 'het hupje', de beweging netter krijgen en bedenken wat je met je armen gaat doen. En wat ik met mijn armen doe verandert ongeveer elke 15 seconden. Of allebei naar voren of om en om, ik weet het niet. Het heeft allebei zijn charme, schat ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn armen vliegen echt alle kanten op haha, gaan met de melodie/synth/screech mee vaak :P
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen