Jurheinen schreef:
MacMichael schreef:
Stampen op hardstyle ziet er sowieso echt beun uit. Ik zit zelf ook maar wat te springen en los te gaan want het boeit me niet hoe ik er uit zie als ik 't maar naar m'n zin heb, maar als ik even bewust om me heen kijk en andere mensen observeer lijkt het echt net alsof ik in op een Down syndroom feest ben

.
Wat dat betreft is hakken veel beter.. Hoewel het moeilijk te typeren is als dansen is het wel iets waar je op kunt oefenen, waardoor het er fantastisch uitziet. Dat is wel wat anders dan als een mongool in het rondspringen.
Wtf is this? Dus je vind dat de gemiddeld persoon op een hardstylefeest danst als een downer? Ik vind juist dat als je gaat hakken op hardstyle je een downer bent en gewoon niet snapt hoe je op hardstyle "moet" losgaan.
En hakken moet je oefenen, maar "goed" stampen niet? Want er komt echt wel wat meer bij kijken dan
Citaat:
Dat is wel wat anders dan als een mongool in het rondspringen
Ik stamp nu vind ik zelf een stuk beter en mooier dan 4 geleden op mijn eerste feest.
Hakken op hardstyle vind ik ook niks nee, daar is hardstyle te sloom voor. Dat bedoelde ik ook niet.
Maar in principe vind ik dat ja. Om maar even als voorbeeld dat FOK @ Defqon filmpje te nemen, dat ziet er toch niet uit? Dat huppelen/schaatsen of wat dan ook. Ik wil er niemand mee beledigen, hoewel ik de moves er echt niet vind uitzien verschijnt er wel een lach op m'n gezicht als ik zie dat iedereen zo los gaat, het betekent immers dat iedereen zich goed vermaakt. Tevens doe ik het zelf ook, aangezien dat is wat ik doe als ik los wil gaan. Maarja, mij boeit het op een feest dan ook niet hoe ik er uit zie (zolang ik er maar wel toonbaar uitzie

) als ik het maar naar m'n zin heb. Daarmee compenseer ik denk ik een beetje alle zonnebank bruine anabolen die meer om hun uiterlijk geven dan het feest. Maar dat is weer wat anders.