Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:40 

Hardtraxx Addict

En altijd die pingeltjes en rare geluiden tussendoor met je vingers mee doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Pitchkicks meedoen met je handen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:

Jaja, de handen zo hoog mogelijk! :D

Bart0ving schreef:
En altijd die pingeltjes en rare geluiden tussendoor met je vingers mee doen :cool:

En dat inderdaad haha, heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:51 

Bierkoning

Beide zeer herkenbaar xd

Ik zie trouwens de laatste tijd steeds dat er hartjes worden gemaakt in het publiek (en door de dj's), god wat hoop ik dat dat geen rage wordt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:58 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:

Hahaha, ja, dat. :D

En bij het laatste stukje opbouw naar de climax wat met de handen spelen. Net zoals B-Front op 0:39.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik zie trouwens de laatste tijd steeds dat er hartjes worden gemaakt in het publiek (en door de dj's), god wat hoop ik dat dat geen rage wordt >.<

Vies gay bent dat...

Jolle schreef:

Dat idd ook, met je handen in de lucht plakjes pitchcake afhakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:52 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Hakken ziet er wel eleganter uit dan stampen, vind ik. Het is een vloeiender beweging. Bij het kapot losgaan van stampen beuk je je voet de grond in, bij het hakken zwabber je hem hard naar voren en zet je hem weer netjes terug.

Maar ik heb dus ook op een paar feesten staan hakken op hardstyle, omdat ik het stampen gewoon niet begreep. Dus wat MacMichael zegt over dat stampen maar dom losgaan is, vind ik niet waar. Als je het eenmaal kan, heb je inderdaad niet meer zoveel te leren, behalve 'het hupje', de beweging netter krijgen en bedenken wat je met je armen gaat doen. En wat ik met mijn armen doe verandert ongeveer elke 15 seconden. Of allebei naar voren of om en om, ik weet het niet. Het heeft allebei zijn charme, schat ik.

Eleganter??!! Hahaha, nee man. Mooi stampen is een vloeiende, rollende, bijna automatisch gaande beweging. Hakken is veel strakker, rechter en heel toepasselijk, 'hakkeriger'.

Stampen dom los gaan... ook jammer om te lezen. Ik refereer sowieso liever aan 'beuken' dan stampen.
Het leuke vind ik, is dat je beuken en hakken een beetje kunt combineren. Voetje aantikken e.d. kan prima tijdens het beuken. Ieder feest weer wat anders.

Je hebt ook mensen die gewoon ziek hard bewegen op te muziek en dat wordt dan stampen of beuken of wat dan ook genoemd, maar dat is gewoon raggen tot je neer valt xd wss vandaar het imago dat stampen lomp, dom en niet elegant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:28 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Beide zeer herkenbaar xd

Idd, belachelijk iets, zo tonen ze alleen maar zwakte xd

En dan nog het ergste is dat ze dit zelfs nog doen als de climax er al volop inzit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:35 

Jolle schreef:

Henk-Jan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 00:07 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Hakken ziet er wel eleganter uit dan stampen, vind ik. Het is een vloeiender beweging. Bij het kapot losgaan van stampen beuk je je voet de grond in, bij het hakken zwabber je hem hard naar voren en zet je hem weer netjes terug.

Maar ik heb dus ook op een paar feesten staan hakken op hardstyle, omdat ik het stampen gewoon niet begreep. Dus wat MacMichael zegt over dat stampen maar dom losgaan is, vind ik niet waar. Als je het eenmaal kan, heb je inderdaad niet meer zoveel te leren, behalve 'het hupje', de beweging netter krijgen en bedenken wat je met je armen gaat doen. En wat ik met mijn armen doe verandert ongeveer elke 15 seconden. Of allebei naar voren of om en om, ik weet het niet. Het heeft allebei zijn charme, schat ik.

Dat bedoel ik dus, ziet er eleganter uit inderdaad.
En ja, stampen zal er soms vast ook wel vet uitzien, maar de meeste mensen die ik los zie gaan op zo'n feest zwaaien alle kanten op en springen maar wat in het rond, wat ik er dus niet uit vind zien. Dit bijvoorbeeld:

Ziet er toch niet uit?
Dit dan weer wel:

Hahahahahahahahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Jolle schreef:

Die J&W track.. Kom er niet op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 02:34 

Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:
Dit dan weer wel:

Hahahahahahahahahahah

Nee man, met eleganter bedoelde ik niet dat kippengedans. Dat nu-hakken of god weet hoe het heet met high kicks en dat getwist van alle ledematen ziet er niet uit.

Wat ik bedoelde was wat er in dit filmpje op 7:55 te zien is, dat vind ik wel mooi.

En dat stampen uit jouw eerste filmpje is best OK, maar ze lopen rondjes terwijl ze het doen, in plaats van los te gaan. Je doet niet je dansje omdat je wat te doen moet hebben terwijl je rondloopt, maar omdat je de muziek vet vindt. Bij stampen en hakken blijf je gewoon op je plek staan in mijn ogen. Niet dat domme heen en weer gedartel, tegen mensen aanstoten en dat soort flauwekul, ga iemand anders maar lastig vallen.

In dat opzicht vind ik het hakken van de kerel in het zwarte T-shirt in dit filmpje nog wel OK. Ze doen een paar van die gekke nu-hakken moves, maar ze blijven wel netjes op hun plek en houden over het algemeen het tempo van de muziek aan en zijn gewoon actief bezig met losgaan in plaats van interessant eruit zien of moeilijk doen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 08:46 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:

Dit wil ik ook kunnen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 09:38 

Donateur

Nou Nando jou manier van los gaan :worship: Elke keer weer komen lui bij mij als jij los gaat: "Jezus die maat van jou gaat ook goed los!!! _0_"

Geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 09:52 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
MacMichael schreef:

Dit wil ik ook kunnen. :worship:

Heerlijke troll weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:00 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Jolle schreef:

Die J&W track.. Kom er niet op :P

Mindgame :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nou Nando jou manier van los gaan :worship: Elke keer weer komen lui bij mij als jij los gaat: "Jezus die maat van jou gaat ook goed los!!! _0_"

Geniaal xd

Haha geniaal. xd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

wat is stampen? hardstyle is toch bedoeld om met je handen de pitchkicks te zoeken, dat is teminste voor die ekte.. alleen oldfags stampen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:09 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 12:36 

Donateur

tommetjeuh schreef:
wat is stampen? hardstyle is toch bedoeld om met je handen de pitchkicks te zoeken, dat is teminste voor die ekte.. alleen oldfags stampen :')

Tegenwoordig heb je een ekte ekte straaljagert nodig om die pitchkicks te zoeken man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geheime satellieten in deep space gestationeerd om zelfs de hoogste pitchkicks nog op te vangen, thats how i roll bitch :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

Hier niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

Wees blij dat ik daar niet tussen stond joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wees blij dat ik daar niet tussen stond joh :P

Pas maar op, in t midden naast die gast met dat Theracords shirt :whistle: . Sfeer was wel epic daar vooraan, stonden er ineens allemaal Italianen met Scantraxx/The Prophet shirts en die wisten echt niet wat hun overkwam xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Op DOTN moet je verdomme hard raggen man :evil:
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen