Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:20 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Het woordje stampen mag wel verdwijnen, het klinkt zo kinderachtig. >.<

Hoe wil je het dan noemen ?

Vind het woord stampen juist wel wat hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Kut leeftijd, zie ik die filmpjes waar een hele zaal staat te stampen kom ik aan met mn 14 jaartjes en kleine kut feestjes waar 99/100 staan te hakken, hardste nummer wat ik ooit gehoord heb was Crypsis - Gangstashit. Word je meteen als je vol gaat raar aan gekeken door coole wake up boyz met schuin haar jwt.

U komt vaak in de lunenburg toevallig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:48 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Kut leeftijd, zie ik die filmpjes waar een hele zaal staat te stampen kom ik aan met mn 14 jaartjes en kleine kut feestjes waar 99/100 staan te hakken, hardste nummer wat ik ooit gehoord heb was Crypsis - Gangstashit. Word je meteen als je vol gaat raar aan gekeken door coole wake up boyz met schuin haar jwt.

Ben je ook 14? Kheb het zelfde probleem hier.. sta ik goed te stampen wordt ik zo aangekeken van 0.o?
Naja als je een beetje zat bent, let je daar niet meer op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:49 

Hardtraxxer

Misschien een idee om een hardtraxx-mini Meting te organiseren een keer bij Lunenberg.. want onze vriendengroep wil daar nog een keer hene.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Misschien een idee om een hardtraxx-mini Meting te organiseren een keer bij Lunenberg.. want onze vriendengroep wil daar nog een keer hene.. :)

Zo'n meeting zit er voor mij niet meer in :P
Vind de lunenburg toch zo saai geworden, en ik was er eigenlijk alleen maar vanwege het hardstyle-zaaltje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:23 

Hardtraxx Addict

Ben nu naar een stuk of 5 feesten geweest, maar ik heb de laatste pas het stampen onder de knie gekregen. Ik kon daarvoor alleen maar hakken, want dat had ik als 13-jarige geleerd. Maar stampen is precies het omgedraaide van hakken: je gooit je voeten en benen naar achter in plaats van naar voren. En ik kreeg het maar niet voor elkaar.

Het stuk op 1:40 was voor mij een goed voorbeeld van stampen, maar het helpt absoluut niet bij het leren ervan.
Op 2:40 zie je ook die kerel bij het stampen nog een hupje maken, zodat zijn benen eigenlijk de hele tijd in de lucht zijn. Dat vind ik echt te vet en heb ik er per ongeluk laatst thuis bijgeleerd.

Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.

Maar een tutorial is echt nodig, want lang niet iedereen is zo gek als ik om het maar te blijven proberen, uit de maat te stampen en in het algemeen voor lul te staan op feestjes tot het lukt. Maar als het eenmaal lukt, whoohoo, duizend keer beter dan hakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:25 

Hardtraxx Crew

Cruelty schreef:
Meph0 schreef:
Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.

Plakkende grond :x Ergste wat er is om op te stampen.

Een plakkende grond met lege flesjes ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Meph0 schreef:

Heb er de voor 4 euro aan water op gegoten zodat het een beetje glad bleef. Daarna bedacht ik me dat ik het water beter in de WC uit de kraan had kunnen halen. Maar hey, wel leren stampen, dus 4 euro well spent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:29 

Hardtraxxer

Flesjes weg schoppen, schoene beetje nattig maken en glibberen !
Vind ik altijd wel lekker stampen als je voeten een beetje kunnen glijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:29 

Hardtraxxer

Wat dacht je van een extreem gladde vloer, ook niet bepaald fijn, ben vaak genoeg bíjna op me snufferd gegaan. Als ik zo is kijk kan ik niet echt stampen xd, ik gooi gewoon me handen in de lucht en me benen met de maat op en neer en zie wel wat er van terecht komt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:30 

Hardtraxxer

Zo lang je maar (op je eigen manier of niet) gewoon kei hard los kan gaan is goed toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:31 

Hardtraxx Addict

Davy schreef:

Yup, elke 5 minuten even opruiming houden op de vloer onder je, even nat maken en je kan weer los de volgende climax.

Hardtraxx Crew

Meph0 schreef:
Davy schreef:

Yup, elke 5 minuten even opruiming houden op de vloer onder je, even nat maken en je kan weer los de volgende climax.

Daar heb je met de breaks van tegenwoordig tijd genoeg voor inderdaad :P

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Meph0 schreef:

Ik vindt dat juist ideaal. Als je gaat rammen op een gladde vloer, ga je vrijwel meteen gestrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:33 

Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Cruelty schreef:
Meph0 schreef:

Ik vindt dat juist ideaal. Als je gaat rammen op een gladde vloer, ga je vrijwel meteen gestrekt.

De vloer waar ik het heb geleerd plakte zo erg dat als ik 5 seconden mijn voet liet staan ik hem echt met geweld moest optillen. De vloer had niet zozeer weerstand, maar was gewoon superlijm. Spekglad is het andere uiterste, daar ging ik ook een keer de fout in toen ik de vloer toch iets te nat gemaakt had. Mooi dat ik naast een reling stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Hier is hij :)

De twee voorste zijn Rawbin & Nando!, daarachter sta ik en in de achtergrond zie je Tommetjeuh ook nog :)

Hij is vet :worship:

Nu de foto's nog! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Boeiuhhh, gewoon lekker gek doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Boeiuhhh, gewoon lekker gek doen :P

Idd waarom jezelf druk maken hoe je los gaat? Als je maar los gaat

Zaterdag ook weer een paar van die figuren die je aan staan te staren alsof je 10 pillen op hebt (en dan zit je alleen aan t bier). Dan krijg ik juist alleen maar meer zin om keihard los te gaan en gek te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:05 

Donateur

Klein probleem met je autofocus vriend, maar dat had je zelf misschien ook wel gezien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Tjonge jonge, gaan jullie jezelf serieus dit thuis aanleren en alles??
Wat maakt het uit hoe je beweegt? Als je opgaat in de muziek komen de danspasjes vanzelf :cool:

Blijf er wel bij dat hakken op hardstyle not-done is, dat hoort gewoon niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:15 

Donateur

Meph0 schreef:

Het stuk op 1:40 was voor mij een goed voorbeeld van stampen, maar het helpt absoluut niet bij het leren ervan.
Op 2:40 zie je ook die kerel bij het stampen nog een hupje maken, zodat zijn benen eigenlijk de hele tijd in de lucht zijn. Dat vind ik echt te vet en heb ik er per ongeluk laatst thuis bijgeleerd.

WTF, ben ik dat rond 1:40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:30 

Donateur

Haha nee wat later in 't donker zeg maar, was me eerste echte feestje en ik heb eigenlijk geen idee of ik ooit IO gezien heb. Totaal geen verstand van op dat moment. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:33 

Hardtraxx Addict

Nou mensen er is behoefte aan een tutorial, wie o wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:35 

Hardtraxxer

Bij elke kick de grond proberen un meter lager te krijgen en dan komt het goed :thumbsup:

Gewoon lekker losgaan doen wat je wil boeien of het er uit ziet of niet als je je eigen maar vermaakt toch
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen