Hoe wil je het dan noemen ?wrote:Het woordje stampen mag wel verdwijnen, het klinkt zo kinderachtig.
Vind het woord stampen juist wel wat hebben
Hoe wil je het dan noemen ?wrote:Het woordje stampen mag wel verdwijnen, het klinkt zo kinderachtig.
U komt vaak in de lunenburg toevallig?wrote:Kut leeftijd, zie ik die filmpjes waar een hele zaal staat te stampen kom ik aan met mn 14 jaartjes en kleine kut feestjes waar 99/100 staan te hakken, hardste nummer wat ik ooit gehoord heb was Crypsis - Gangstashit. Word je meteen als je vol gaat raar aan gekeken door coole wake up boyz met schuin haar jwt.
Ben je ook 14? Kheb het zelfde probleem hier.. sta ik goed te stampen wordt ik zo aangekeken van 0.o?wrote:Kut leeftijd, zie ik die filmpjes waar een hele zaal staat te stampen kom ik aan met mn 14 jaartjes en kleine kut feestjes waar 99/100 staan te hakken, hardste nummer wat ik ooit gehoord heb was Crypsis - Gangstashit. Word je meteen als je vol gaat raar aan gekeken door coole wake up boyz met schuin haar jwt.
Zo'n meeting zit er voor mij niet meer inwrote:Misschien een idee om een hardtraxx-mini Meting te organiseren een keer bij Lunenberg.. want onze vriendengroep wil daar nog een keer hene..
Een plakkende grond met lege flesjes ja.wrote:Plakkende grondwrote:Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.Ergste wat er is om op te stampen.
Heb er de voor 4 euro aan water op gegoten zodat het een beetje glad bleef. Daarna bedacht ik me dat ik het water beter in de WC uit de kraan had kunnen halen. Maar hey, wel leren stampen, dus 4 euro well spent.wrote:Plakkende grondwrote:Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.Ergste wat er is om op te stampen.
Yup, elke 5 minuten even opruiming houden op de vloer onder je, even nat maken en je kan weer los de volgende climax.wrote:Flesjes weg schoppen, schoene beetje nattig maken en glibberen !
Vind ik altijd wel lekker stampen als je voeten een beetje kunnen glijden
Daar heb je met de breaks van tegenwoordig tijd genoeg voor inderdaadwrote:Yup, elke 5 minuten even opruiming houden op de vloer onder je, even nat maken en je kan weer los de volgende climax.wrote:Flesjes weg schoppen, schoene beetje nattig maken en glibberen !
Vind ik altijd wel lekker stampen als je voeten een beetje kunnen glijden
Ik vindt dat juist ideaal. Als je gaat rammen op een gladde vloer, ga je vrijwel meteen gestrekt.wrote:Plakkende grondwrote:Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.Ergste wat er is om op te stampen.
De vloer waar ik het heb geleerd plakte zo erg dat als ik 5 seconden mijn voet liet staan ik hem echt met geweld moest optillen. De vloer had niet zozeer weerstand, maar was gewoon superlijm. Spekglad is het andere uiterste, daar ging ik ook een keer de fout in toen ik de vloer toch iets te nat gemaakt had. Mooi dat ik naast een reling stond.wrote:Ik vindt dat juist ideaal. Als je gaat rammen op een gladde vloer, ga je vrijwel meteen gestrekt.wrote:Plakkende grondwrote:Overigens helpt een niet-plakkende vloer enorm bij het leren van de beweging, anders sta je aan de grond genageld.Ergste wat er is om op te stampen.
Hij is vetwrote:Hier is hij
View on YouTube
De twee voorste zijn Rawbin & Nando!, daarachter sta ik en in de achtergrond zie je Tommetjeuh ook nog
Idd waarom jezelf druk maken hoe je los gaat? Als je maar los gaatwrote:Boeiuhhh, gewoon lekker gek doen
WTF, ben ik dat rond 1:40?wrote: View on YouTube
Het stuk op 1:40 was voor mij een goed voorbeeld van stampen, maar het helpt absoluut niet bij het leren ervan.
Op 2:40 zie je ook die kerel bij het stampen nog een hupje maken, zodat zijn benen eigenlijk de hele tijd in de lucht zijn. Dat vind ik echt te vet en heb ik er per ongeluk laatst thuis bijgeleerd.