Hahawrote:Haha, ik vond het shirt ook echt vreselijk. Helaas liep Tom net weg toen ik zijn shirt zag, anders had hij nu ook een klap op zijn muil gehad![]()
Hoe gebeurde het David? Ik heb serieus geen idee
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hij zei van tevoren tegen mij dat ik je moest afleiden 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha jezus sick die camera stuitert helemaal op en neer
fake.wrote:Haha jezus sick die camera stuitert helemaal op en neer
Dat dacht ik gisteravond dus ook... hoezo stampen is verdwenen? Voortaan vaker linksvoor staan... Alleen Geck-O ging niet zo hard los, alleen bij Thera een beetjewrote: Maar denk zeker dat er gisteravond bewezen is dat het stampen nog niet verdwenen isGing echt goed los!
Ik ga selectief loswrote:Dat dacht ik gisteravond dus ook... hoezo stampen is verdwenen? Voortaan vaker linksvoor staan... Alleen Geck-O ging niet zo hard los, alleen bij Thera een beetjewrote: Maar denk zeker dat er gisteravond bewezen is dat het stampen nog niet verdwenen isGing echt goed los!
Ik merk het alweer, er wordt extra op me gelet!
Ja, ik zei het gisteren al: dit is gewoon vriendjespolitiekwrote: Ik merk het alweer, er wordt extra op me gelet!
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
haha volgens mij blijft het stampen nog wel even bestaan
ik kan zelf niet stampen. ik ben altijd aan het hakken. (ook op hardstyle)
zolang je maar losgaat en plezier hebt toch.
Vind ik wel.wrote:ik kan zelf niet stampen. ik ben altijd aan het hakken. (ook op hardstyle)
-
A
En je gewoon op je plaats blijft hakken, en je highkicks maar thuis laat. Vind ik alles goed 
wrote:Vind ik wel.wrote:ik kan zelf niet stampen. ik ben altijd aan het hakken. (ook op hardstyle)
zolang je maar losgaat en plezier hebt toch.Het ziet er alleen vaak wat minder uit dan stampen, maarja who cares zo lang je niet filmpjes van jezelf op het internet gaat posten.
Mag ik wel klappen en tegen m'n hoofd tikken?wrote:En je gewoon op je plaats blijft hakken, en je highkicks maar thuis laat. Vind ik alles goed
Altijdwrote:Mag ik wel klappen en tegen m'n hoofd tikken?wrote:En je gewoon op je plaats blijft hakken, en je highkicks maar thuis laat. Vind ik alles goed
Ik betreur het ten zeerste, dat ik op die grond de fout in ben gegaan.wrote:zo lang je niet filmpjes van jezelf op het internet gaat posten.wrote:ik kan zelf niet stampen. ik ben altijd aan het hakken. (ook op hardstyle)
Was wel een geniaal moment, zo stonden we de hele avond overigens zo'n beetje los te gaan 
Nog niet eens gezien dat deze hier stond
David, kom op met dat Magic filmpje!
Komt eraan komt eraan ik slaap nogwrote:David, kom op met dat Magic filmpje!
Hier is hij 
View on YouTube
De twee voorste zijn Rawbin & Nando!, daarachter sta ik en in de achtergrond zie je Tommetjeuh ook nog
View on YouTube
De twee voorste zijn Rawbin & Nando!, daarachter sta ik en in de achtergrond zie je Tommetjeuh ook nog