Ach ja, ik zie het allemaal wel vanavond. Als ik zin heb om los te gaan, dan doe ik dat.
Als ik zin heb om bier te drinken doe ik dat.
Is de combinatie niet mogelijk dan? Dat was ik wel van plan namelijkwrote:Ach ja, ik zie het allemaal wel vanavond. Als ik zin heb om los te gaan, dan doe ik dat.
dat ben jij altijd van planwrote:Is de combinatie niet mogelijk dan? Dat was ik wel van plan namelijkwrote:Ach ja, ik zie het allemaal wel vanavond. Als ik zin heb om los te gaan, dan doe ik dat.
Hahahahawrote:dat ben jij altijd van planwrote:Is de combinatie niet mogelijk dan? Dat was ik wel van plan namelijkwrote:Ach ja, ik zie het allemaal wel vanavond. Als ik zin heb om los te gaan, dan doe ik dat.
Ik zie het wel joh, kan me daar niet druk om makenwrote:Is de combinatie niet mogelijk dan? Dat was ik wel van plan namelijkwrote:Ach ja, ik zie het allemaal wel vanavond. Als ik zin heb om los te gaan, dan doe ik dat.
Dat zouden we eigenlijk nog met z'n alle moeten regelenwrote:Iemand zou eigenlijk een afzetlint mee moeten nemen. Een vak van 7 bij 7 voor alle HT'ers... Zodat zij van de ruimte kunnen genietenwrote:Haha nee hoor, ik vind hem/ haar wel geinig eerlijk gezegd. Heeft natuurlijk zijn/ haar momenten dat het te ver ging, maar verder kan ik me er niet echt aan storen.
Vanavond wordt echt gekkenwerk denk ik qua stampgeweld als je al ziet wie er allemaal komen
Snap sowieso niet ze geen feesten speciaal voor ons organiserenwrote:Dat zouden we eigenlijk nog met z'n alle moeten regelenwrote:Iemand zou eigenlijk een afzetlint mee moeten nemen. Een vak van 7 bij 7 voor alle HT'ers... Zodat zij van de ruimte kunnen genietenwrote:Haha nee hoor, ik vind hem/ haar wel geinig eerlijk gezegd. Heeft natuurlijk zijn/ haar momenten dat het te ver ging, maar verder kan ik me er niet echt aan storen.
Vanavond wordt echt gekkenwerk denk ik qua stampgeweld als je al ziet wie er allemaal komen
Hier heb je hemwrote:Rammen, beuken, snoeien, zagen, vlammen, klappen, knallen!
'Zet Psychedelic op"
Die moet ik echt zien, ik was helemaal dood daarnawrote:Dawisiknie ook tijdens de slachtpartij van Pattern 2
Als iedereen zich zo op een feest zou gedragen, dan gaan er gegarandeerd gewonden vallen.wrote:Ik heb d'r nog wel eentje van Nando, Tom en mijwrote:Nog meer vette stampfilmpjes? Altijd mooi om te zien haha
View on YouTube
Kwam zeker door me paap shirtwrote: Edit: @Davey
Zeker net als gister toen je David op z'n muil sloeg
Haha, hoe kwam dat dat ik David op z'n muil sloeg?wrote:
Edit: @Davey
Haha te mooi, was net met 'm aan het praten slaat die paap David op ze bekwrote:Je moet het ook alleen doen als je er ruimte voor hebt, ik probeer dan ook altijd met m'n handen omhoog te slaan ipv naar voren als het te druk isBeetje sociaal blijven natuurlijk.
Ik weet nog dat je tegen me zei: Ik ga die paap zo echt in elkaar slaan, kijk hem stoer doen. En toen klapte je hem...wrote:Haha, hoe kwam dat dat ik David op z'n muil sloeg?wrote:
Was echt vet random inderdaadwrote:Haha te mooi, was net met 'm aan het praten slaat die paap David op ze bekwrote:Je moet het ook alleen doen als je er ruimte voor hebt, ik probeer dan ook altijd met m'n handen omhoog te slaan ipv naar voren als het te druk isBeetje sociaal blijven natuurlijk.