dus als je 3 uur lang losgaat achter elkaar gebruik je? 
Ja, dat is zo!
Zonder drugs kun je toch niet bewegen? En dan is de muziek toch fetje kut!?
iddwrote:Ja, dat is zo!
Zonder drugs kun je toch niet bewegen? En dan is de muziek toch fetje kut!?
Dat valt best wel mee, maar idd 3 uur is wel bijna onmogelijk!wrote:iddwrote:Ja, dat is zo!
Zonder drugs kun je toch niet bewegen? En dan is de muziek toch fetje kut!?ik heb al moeite met 5 minute joh
Dat is juist genieten man, alhoewel ik hun nog nooit heb gezien vind ik het wel geniaal als iemand goed naar de tering is, en als ik weet dat hij zich heerlijk voelt!wrote:Ik snap van de meesten de redenen niet om drugs te gebruiken.
Als ik bijvoorbeeld Nando/ Pommer (no offense btw) met drugs op zie, dan denk ik echt van, wtf doen jullie jezelf aan?
Beetje verkeerde verwoording imo. "Naar de tering is"wrote:Dat is juist genieten man, alhoewel ik hun nog nooit heb gezien vind ik het wel geniaal als iemand goed naar de tering is, en als ik weet dat hij zich heerlijk voelt!wrote:Ik snap van de meesten de redenen niet om drugs te gebruiken.
Als ik bijvoorbeeld Nando/ Pommer (no offense btw) met drugs op zie, dan denk ik echt van, wtf doen jullie jezelf aan?
naar de donder dan?wrote:Beetje verkeerde verwoording imo. "Naar de tering is"wrote:Dat is juist genieten man, alhoewel ik hun nog nooit heb gezien vind ik het wel geniaal als iemand goed naar de tering is, en als ik weet dat hij zich heerlijk voelt!wrote:Ik snap van de meesten de redenen niet om drugs te gebruiken.
Die mensen die gewoon op hun plek blijven staan in dat filmpje... Ook die meisjes.wrote:View on YouTube
Wel mooi groepje dat ook hahah.
Das waar.wrote:Met drugs zit het zo.
Never done it, you'll never know it.
Het zijn niet zozeer hersencellen die je naar de klote helpt, denk zelfs minder dan bij alcohol. Je verneukt echter wel een heleboel andere dingen in je lichaam, waaronder hormoonhuishouding, je goede nachtrust gedurende een lange periode en daardoor indirect een heleboel belangrijke processen in je lichaamwrote:Gevaarlijke opmerking; get ready for the goedpraaters!!!1
Ik gebruik geen drugs. End Of Line. Beetje conditie doet ook wonderen hoorwrote:Dat valt best wel mee, maar idd 3 uur is wel bijna onmogelijk!wrote:iddwrote:Ja, dat is zo!
Zonder drugs kun je toch niet bewegen? En dan is de muziek toch fetje kut!?ik heb al moeite met 5 minute joh
![]()
Maar ik heb nu al 2 feesten achter elkaar nuchter gedaan en ik heb aardig wat bij elkaar gestampt haha!
wrote:Met drugs zit het zo.
Never done it, you'll never know it.
Mischien niet iets dat je gaat merken, maar op langduurige basis zal het zeker wel schade aan brengen misschien niet zichtbaar en merkbaar.wrote:Maar één keer in de paar maanden kan vast geen ernstige gevolgen hebben.
Uit onderzoek is gebleken dat er geen schade optreedt bij mensen die niet regelmatig gebruiken.wrote:Mischien niet iets dat je gaat merken, maar op langduurige basis zal het zeker wel schade aan brengen misschien niet zichtbaar en merkbaar.wrote:Maar één keer in de paar maanden kan vast geen ernstige gevolgen hebben.
Ot: Vrijdag compliment gehad voor me hak gedrag
Dat weet ik daarom had ik er ook een Ot reactie onder gezet om niet te veel af te wijken:Pwrote: Dit is echter een onderwerp voor een ander topic en houd verder mijn mondje hierover.
Ik doelde ook niet op iemand in het specifiekwrote:Dat weet ik daarom had ik er ook een Ot reactie onder gezet om niet te veel af te wijken:Pwrote: Dit is echter een onderwerp voor een ander topic en houd verder mijn mondje hierover.