Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 12:09 

Hardtraxxer

Ik vind dat je wel gelijk hebt en dat het nu wel lijkt of de halve zaal stil staat.
Zelf ga ik altijd maximaal los en krijg dan idd soms scheve gezichten maar dat maakt me dan niks uit

Het gaat er gewoon om dat je maximaal geniet op zon feest en dat doe je meer door helemaal los te gaan imo

Stampen valt ook niet uit te leggen want iedereen gaat weer anders los en dat is stampen volgens mij.

Alhoewel het "Stampen" in die filmpjes van dominator er natuurlijk erg vet uit ziet!
Zo dans ik wel het meest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:43 

Hardtraxxer

Wil je 'samen' met mensen stampen, dan is ht toch het beste om voor in de zaal te gaan staan. De gezelligste mensen die ook nog eens los gaan, naar mijn idee de echte liefhebbers :)

Achterin staan vaak mensen die het volume te hard vinden of door vrienden zijn meegesleurd, zo heb ik het idee.

Daarom sta ikzelf altijd lekker voorin, stampen en knallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:54 

Bierkoning

Overstrike schreef:
Wil je 'samen' met mensen stampen, dan is ht toch het beste om voor in de zaal te gaan staan. De gezelligste mensen die ook nog eens los gaan, naar mijn idee de echte liefhebbers :)

Achterin staan vaak mensen die het volume te hard vinden of door vrienden zijn meegesleurd, zo heb ik het idee.

Helaas wordt je op de meeste grote feesten spontaan doof als je helemaal vooraan staat en er staan ook altijd van die fanboys die alleen maar aandacht van de DJ willen. Daarnaast is de bar ook nog eens ver weg en ik drink altijd best veel. Ik zoek dus altijd een plekje een beetje op 1/3e van de zaal/tent/ruimte zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:29 

Donateur

Wat een onzin weer, zaterdag de hele avond bij HHZ ongeveer in de geluidstafel helemaal achterin de zaal gestaan omdat het zo ontiegelijk druk was overal. Bovendien stond de gehele Hardtraxx parade in de B-Front zaal minstens op 1/2 van de zaal.

Vind dat gezeur over 'echte liefhebbers' ook zo'n onzin. Je kunt nou eenmaal geen groot feest vullen met 15000 mensen die constant staan te stampen. Sommige mensen hebben lief op een andere manier. Lekker boeiend, trek je je toch gewoon niks van aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:38 

Hardtraxxer

@Pommer, dat is waar maar daar hebben we oordoppen voor ^^

@TiMOTHYb
Heb je ook wel weer gelijk in (over de fanboys), maar ik vertel mijn ervaring :P natuurlijk zijn er overal wel gezellige mensen te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:41 

Donateur

Ik snap wat je bedoelt, maar 't is lang niet altijd zo. Trouwens, op veel grote feesten wil je écht niet vooraan staan. Totaal geen ruimte om je gang te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:03 

Hardtraxxer

Overstrike schreef:

naja valt wel ik stond met thrillogy/B-front! achter in omdat je dan juist hard kan stampen :yay: en daar stonden gelukig natuurlijk achterin ook dikk boxen! voor ik sta er ook heel vaak veel gasten met camera's pff das irritant man :/
ook geef ook wel toe dat ik soms te maximale ga! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Overstrike schreef:

Vind ik nergens op slaan, in kleine zaaltjes sta ik misschien voorin, maar als ik in een grote zaal voorin sta, is het om ff te genieten hoe de dj los gaat, achterin of in het midden sta ik juist de vloer kapot te trappen!
meestal lekker veel ruimte, maar vaak ook lopende mensen die mijn pasjes verpesten!
maarja, langs laten lopen en verder gaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik sta ALTIJD achterin de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

ik verplaats van hot naar her :lol: wel vaak met danspasjes trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:40 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:

Ik stuiter ook altijd rondjes door de zaal.. Vooral Bass Academy was fantastisch! Heb daar echt kilometers gemaakt.
En das best knap.. Want t was een klein zaaltje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:

Ik stuiter ook altijd rondjes door de zaal.. Vooral Bass Academy was fantastisch! Heb daar echt kilometers gemaakt.
En das best knap.. Want t was een klein zaaltje xd

Die kilometers heb ik juist op Thrillogy gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:01 

Hardtraxxer

waar ik me altijd aan irriteer is dat mensen hakken op hardstyle :/ iemand van jullie ook wel eens gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

kruiwagentje schreef:
waar ik me altijd aan irriteer is dat mensen hakken op hardstyle :/ iemand van jullie ook wel eens gezien?

Ook wel eens? Zie het te vaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Idd, erger ik me ook aan :P. Ofja ergeren is een groot woord, maar ik vind het er niet erg chill uitzien :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Idd, erger ik me ook aan :P. Ofja ergeren is een groot woord, maar ik vind het er niet erg chill uitzien :P.

't ziet er gewoon niet uit nee :P

Maar toch nog altijd beter dan mensen die stilstaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:11 

Hardtraxxer

kruiwagentje schreef:

Doen ze bij mij in t dorp allemaal.. Stelletje hakboeren >.< Zit ook geen enkel ritme in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 10:50 

Hardtraxxer

ooh gelukkig maar, was al bang dat ik de enige was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:00 

Realtom schreef:

Het gaat er gewoon om dat je maximaal geniet op zon feest en dat doe je meer door helemaal los te gaan imo

Er zijn genoeg mensen die gewoon stil blijven staan op een feest en zo op hun eigen manier genieten van het feest.
Ze genieten ervan om andere mensen zien los te gaan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 22:30 

Hardtraxx Addict

Soms ga ik helemaal naar voren, maar dat is meestal niet voor lang, tenzij het niet druk is.

Ik vind, als je niet beweegt of iets doet op de muziek, moet je niet als een zoutzak op de dansvloer blijven staan en naar achteren of opzij gaan zodat anderen wel volle bak gas kunnen geven ^^
Krijg er stress van als ze in een rustig stukje van de muziek mijn space inpikken, zodat ik bijna niet meer ka stampen en spacen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Krijg er stress van als ze in een rustig stukje van de muziek mijn space inpikken, zodat ik bijna niet meer ka stampen en spacen >.<

Herkenbaar :P I need my fucking freedom, yeah I need my space ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:59 

Donateur

STAN- schreef:
Ox_Ite schreef:

Herkenbaar :P I need my fucking freedom, yeah I need my space ^^

Cant be in a cage etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:42 

Hardtraxx Newbie

WTF, gaat iedereen over andere zeggen hoe ze moeten stampen, of andere shit.

Als ik naar een feest ga heb ik schijt aan wat ze van mij denken, ik ga helemaal los.
Dus so what, get a life!!

Doe gewoon je ding, zo lang je maar normaal doe tegen anderen !

gewoon genieten ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Namkiller schreef:

Als ik naar een feest ga heb ik schijt aan wat ze van mij denken, ik ga helemaal los.

Je zet zomaar een reactie neer?
Iedereen geeft aan hoe zij het doen, niet hoe het zou moeten, gewoon hetgene wat je vet vind, niet de manier die iedereen moet kopieeren, het gaat er ook om dat je lekker los gaat zoals je zelf wilt, maar als jij uit de maat staat te springen en van rechts naar links vliegt dan krijg je waarsschijnlijk wel kritieken, en dat word hier besproken! :P
Dus lees voortaan ff voordat je meteen een reactie erop gooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Namkiller schreef:

Je zet zomaar een reactie neer?
Iedereen geeft aan hoe zij het doen, niet hoe het zou moeten, gewoon hetgene wat je vet vind, niet de manier die iedereen moet kopieeren, het gaat er ook om dat je lekker los gaat zoals je zelf wilt, maar als jij uit de maat staat te springen en van rechts naar links vliegt dan krijg je waarsschijnlijk wel kritieken, en dat word hier besproken! :P
Dus lees voortaan ff voordat je meteen een reactie erop gooit!

+1
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen