Haha vanaf 2:25 CUTENESS OVERLOAD.

View on YouTube
Wel mooi groepje dat ook hahah.
Iedereen ziet hier alles als een aanval, je kunt ook een keer niet meteen in de verdediging schieten natuurlijk.wrote:Ja ik snap niet waarom je Nando anders aanvalt?wrote:Amen to this, en pommer ... Bang dat ik men naam kwijt raak? Ik weet niet over welke naam je het hebt, als iemand om dat soort dingen niets geeft dan ben ik het welwrote:Alsof Piaaa er wat om geeft als iemand anders net zo hard los gaat, of misschien wel harder dan hij![]()
Fuck dat, laat iedereen gewoon lekker genieten van de muziek, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
En tja, als je er dan uit ziet als een vis op het droge, of wat dan ook, maakt toch geen zak uit
Maarja maakt ook niet uit, gaat weer nergens over eigenlijk
No offence verder
1:37wrote:View on YouTube
Wel mooi groepje dat ook hahah.
Gastwrote:Ik haat het wel, dat als meisjes house achtig los staan te gaan op hardstyle.. En met die soepele bewegingen hun tieten of kont er zo mooi mogelijk uit te laten komenik ben dan echt in staat om te vragen waar ze eigenlijk mee bezig is!
Heb je wel gezien hoe jij erbij staat. Kijk ik liever naar een lekker kontjewrote:Ik haat het wel, dat als meisjes house achtig los staan te gaan op hardstyle.. En met die soepele bewegingen hun tieten of kont er zo mooi mogelijk uit te laten komenik ben dan echt in staat om te vragen waar ze eigenlijk mee bezig is!
Ik "dans" zo op dubstep, zit alleen wel altijd met een stofzuigerwrote:Ik heb zojuist geleerd hoe je moet dansen op Dubstep:
Filmpje
Binnenkort maar eens proberen dan he
+1 Genot voor het oog!wrote:mooie dames die weten hoe ze moeten stampen is echt een genot om naar te kijken!
Jij spoort nietwrote:Ik haat het wel, dat als meisjes house achtig los staan te gaan op hardstyle.. En met die soepele bewegingen hun tieten of kont er zo mooi mogelijk uit te laten komenik ben dan echt in staat om te vragen waar ze eigenlijk mee bezig is!
Dat ziet er wel donders vet uit ja!wrote:Ben normaal helemaal niet zo van dat spring en getik tijdens het hakken, maar hoe deze kerel het doet![]()
View on YouTube
jaa welwrote:Nee.
loop je nooit naar een andere zaal? of ff drinken halen ofzo?wrote:Morgen proberen persoonlijk record te verbreken.
Was 3:15 uur stampe zonder échte pauze's, dus nu voor 3:30 of langer
zo niet best zijn als iedereen los ging..wrote:Nou afgelopen zaterdag ging het vanaf het begin tot eind goed los![]()
@ A2 Records Label Night !
Maar idd, zie ook vaker, vooral op grotere/bekendere feesten dat mensen stil staan. Jammer
Dit is ook outdoor meegerekend heh, anyway...wrote:loop je nooit naar een andere zaal? of ff drinken halen ofzo?wrote:Morgen proberen persoonlijk record te verbreken.
en wat dacht je van breaks!
Zeker niet nuchter of je 3 uur lang aan t stampen ben of wel dan?wrote:Dit is ook outdoor meegerekend heh, anyway...wrote:loop je nooit naar een andere zaal? of ff drinken halen ofzo?wrote:Morgen proberen persoonlijk record te verbreken.
en wat dacht je van breaks!
Meestal neem ik idd pauze, maar op de locatie waar ik dat record behaalde was op The Qontinent @ The Magic Show Stage en die Line-up was gewoon geniaal daar.
Ging gewoon volle bak (soms wat lastiger...) door vanaf het einde van Kevin Kaos & Zero Sanity tot aan ongeveer begin The Geminizers, echt jammer dat ik op was, want die set leek me ook Master