Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:56 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Iedereen is inderdaad vrij om te doen wat hij/zij wil op een feest, maar ik zeg alleen hoe dat op mij overkomt. Losgaan en van de muziek genieten kan ook op een wat rustigere manier en die prefeer ik meer dan hysterisch staan te beuken met je tong uit je mond. ^^

Dacht daat precies hetzelfde over 2 jaar geleden, maar hoe langer en hoe meer je in de 'scene' zit, zal die mening waarschijnlijk ook veranderen xd
Nu zie ik die geschifte mensen als brothers in arms :D Alleen moeten ze dan niet zodanig dronken/wasted zijn dat ze andere mensen erdoor staan te irriteren, dat vind ik dan weer een dikke fail -.-
Alleen als ZIJ (gewone mensen dus) jou beginnen te irriteren voor een idiote reden vind ik het toegestaan dat je dan met je stamp/spacin' skills die gastjes even doet oprotten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind het als niet-losgaande grappig hoe mensen ruzie maken over wie er het hardste losgaat.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan. xd

Maak je niet zo druk, geniet gewoon van de muziek. ;)

Het maakt mij echt geen zak uit hoe hard ik zelf ga, als ik stil moet staan vind ik het ook niet erg (wat ik ook best veel doe).
Maar vind het wel lachen om samen met anderen snoeihard te raggen, en vooral leuk om achteraf daar filmpjes van te zien. Heerlijk gek doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:34 

Hardtraxx Newbie

http://www.youtube.com/watch?v=-_7hSpIQ ... ideo_title

dit is het stampen wat de topicstarter bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Het boeit me geen flikker wat mensen van me vinden, gisteren werd ik ook weer raar aangekeken toen ik stond te beuken op Thera's set. Dat is gewoon mijn manier van genieten van de muziek, er helemaal op los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:30 

Donateur

Nando schreef:
Het boeit me geen flikker wat mensen van me vinden, gisteren werd ik ook weer raar aangekeken toen ik stond te beuken op Thera's set. Dat is gewoon mijn manier van genieten van de muziek, er helemaal op los gaan!

We gingen met ze alle los toch daar voor in xd was wel lache.. alleen jammer van de blote buikjes.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:

We gingen met ze alle los toch daar voor in xd was wel lache.. alleen jammer van de blote buikjes.. :sick:

Inderdaad. Dikke zwetende lichamen die tegen je aan wrijven, dikke vette -1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ook is beuken met al die HTers! :D
Wachten op een goed feestje dus! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:55 

Donateur

Nando schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:

Is echt zo vies, is ineens je arm nat.. wil je net ff je voorhoofd afvegen( van je eigen zweet ) ofzo :sick: Bleh kotsneigingen :lol:

hardcoresjors schreef:

Meeste staan stil hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Is echt zo vies, is ineens je arm nat.. wil je net ff je voorhoofd afvegen( van je eigen zweet ) ofzo :sick: Bleh kotsneigingen :lol:

Zweetbandje! :thumbsup:
Heb er godse veel!

hardcoresjors schreef:

Meeste staan stil hoor.[/quote]

Dan wil ik beuken met de HTers die kunnen raggen!
maarja, meeste zijn ook meer van de hardstyle ofniet? :oh:
Ik ben niet te houden op knalharde hardcore in me aussie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:01 

Donateur

Wat is de meerwaarde van een aussie, zie ze soms wel lopen.. ook wel op hardstyle feestjes, hartstikke leuk maar snap 't niet xd

Decibel ook allemaal aussie's achter me tijdens de finale ( eindshow endymion etc ) staan ze stil :') ... Maarja zal wel xd
Hoeveel geld sommige er ook aan uitgeven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:07 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Wat is de meerwaarde van een aussie, zie ze soms wel lopen.. ook wel op hardstyle feestjes, hartstikke leuk maar snap 't niet xd

Decibel ook allemaal aussie's achter me tijdens de finale ( eindshow endymion etc ) staan ze stil :') ... Maarja zal wel xd

Die gaste zijn sowieso nii helemaal wijs, die in 't dagelijks leve ook gwn constant zo erbij lope..
datje een x een shirtje aan heb van iets, okee, maar zoveel doen der ook maar alles om er elke dag bij te lope van: kijk mij nou, ik ben 100% hardcore, en dan?! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

ik zelf heb maar 1 pak, maar mn broer heeft er 7 ofzo,
aussie's zijn gewoon dikke pakken, daar kan je een gabber wel aan herkennen haha! :P
zien er gewoon godse vet uit, aussie = waussie
maarja, draag ze alleen op feesten hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Pff da's toch veel te warm joh :P Geef mij maar gewoon een broek en een shirtje, airmaxjes eronder en klaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Pff da's toch veel te warm joh :P Geef mij maar gewoon een broek en een shirtje, airmaxjes eronder en klaar :cool:

veel te warm? :P

Jasje half open zonder shirt, trainingsbroek airmaxjes en klaar!
zweetbandje erop en als t te warm word trek ik mn jasje uit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Aussies zijn zo vreselijk lelijk :lol:
Lach me altijd kapot als ik er weer 1 zie met zo'n lelijk jasje aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Aussies zijn zo vreselijk lelijk :lol:
Lach me altijd kapot als ik er weer 1 zie met zo'n lelijk jasje aan.

jouw mening!
ik vind degene die ik heb kapot vet! :D
zitten ook genoeg lelijke tussen hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:44 

Bierkoning

Ik vind ze ook lelijk (soms zitten er wel grappige tussen), maar ze lijken me opzich wel chill om in te bewegen, lekker losjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:04 

Donateur

Lyst schreef:
Ik vind het als niet-losgaande grappig hoe mensen ruzie maken over wie er het hardste losgaat.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan. xd

:thumbup:

Vind het ook wel grappig. Wie gaat het hardste... who cares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Ben het voor het eerst eens met Lyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Met los gaan laat je zien dat je van de muziek geniet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

ik vind dat als je op je 16nde ineens in aussies rondloopt je echt veel te hard probeert..

laat dat lekker bij de mensen die echt uit dat tijdperk komen en doe het alsjeblieft niet na :thumbdown:

imo gwn aandacht vragen "kijk mij hardcore to the boon zijn jongee! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:52 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Ben het voor het eerst eens met Lyst :worship:

Lyst! Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
ik vind dat als je op je 16nde ineens in aussies rondloopt je echt veel te hard probeert..

laat dat lekker bij de mensen die echt uit dat tijdperk komen en doe het alsjeblieft niet na :thumbdown:

imo gwn aandacht vragen "kijk mij hardcore to the boon zijn jongee! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk"

Je zit doeltreffend dicht bij de waarheid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 07:09 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:

vind jij! :P
ik vind de pakken vet, leef voor de muziek, hou ervan om uit mn plaat te knallen, en ik volg gewoon mijn broer op, die precies hetzelfde begon! :thumbup:
als je hem ziet knallen wil je dat ook wel kunnen hahaha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 07:11 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Met los gaan laat je zien dat je van de muziek geniet :P

Dat is onzin want er gaan er genoeg los 'om het losgaan'
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen