Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Sigaar? xd

ik rook geen peuken, dus als ik waus ben rook ik wel is een sigaartje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 22:08 

Dat verklaart een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:19 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Afbeelding[/url]

Zweet op me bek jongee!

Hahahaha wat 'n geniale foto zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Trouwens nando, in de hangar ging je op het einde niet meer zo los, jammer :P Toen gingen ik en gangster best hard op het einde nog.

Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel. Ik was best gesloopt en ook behoorlijk chagrijnig. :P Op Bass Academy volgende maand weer lekker beuken!

Henk-Jan schreef:
Haha.

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:26 

Donateur

p-stylez schreef:

Zonder losgaan kan je ook genieten :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 16:23 

Donateur

Nando schreef:
Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel

Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan. :D

TiMOTHYb schreef:
Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..

Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:59 

Donateur

Daveytl schreef:
Pete schreef:
urbandesigner schreef:
Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden :) . Als de muziek maar goed is he :thumbup: ! Was alleen dodelijk kut op de terugweg, iedereen lag te slapen ;').

Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..

En een jongen in de auto die in zijn broek had geplast als hij niet ff was uitgestapt om te pissen.
Oh wait.... :lol: :lol: :lol:

Na dat incident kwam ik niet meer bij van het lachen en was ik dus ook de hele tijd wakker.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , bijna moeten kotsen van het lache :O . Lekker uit het raam hangen in de auto, rijden was toen te gevaarlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
p-stylez schreef:

Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan. :D

TiMOTHYb schreef:

Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk. :P

Ja gvd Nando, jij moet gewoon van dat spul afblijven, is veel leuker :yay:
Bij Q-Base was je ook al zo tam.

Pete schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: , bijna moeten kotsen van het lache :O . Lekker uit het raam hangen in de auto, rijden was toen te gevaarlijk

Whaha, we hebben volgens mij ook wel 5 minuten aan 1 stuk door gelachen.
Man, wat was dat heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
p-stylez schreef:

TiMOTHYb schreef:

Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:00 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
p-stylez schreef:

TiMOTHYb schreef:

Ik ga nuchter ook veel harder :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 18:00 

Hardtraxxer

Foxbuster schreef:

Is dit nou hard gaan? :huh:
hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 18:06 

Bierkoning

Vind het ook niet echt super hard ofzo, maar iig zit er beweging & vrolijkheid in, en dat is het belangrijkste :) Dat niet iedereen zich helemaal dood ragt maakt niet uit, als ze maar wel een beetje gezellig & vrolijk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:

Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Als ik ooit word gefilmd post ik het hier meteen! :$
Hakken + Aussie = meestal wel strakke bewegingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 01:20 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
hardaddict schreef:

Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.

Hoezo mongolen?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 04:58 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Foxbuster schreef:

hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken

Je moet niet vergeten dat ik 90% van alle feest nuchter ga en los ga van het begin tot het eind... :) Trouwens mijn shirtje was echt zeik zeik en zeiknat aan het einde van de avond xd

Ik heb een grafhekel aan mensen die heel de tijd stilstaan en je sacho aan kijken als je ze omver beukt of ruimte probeert te maken :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:33 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Oxbow schreef:
hardaddict schreef:

Hoezo mongolen?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is :thumbup:

Het is leuk als er inderdaad mensen losgaan, maar ik stond laatst naast een vent die stond te springen, te slaan en schoppen alsof zen leven ervan af hing.
Had al een paar mensen geraakt, maar die vent stond helemaal strak en had niks door xd

Dan is het niet meer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:41 

Hardtraxx Veteran

Dan zoek je een ander plekje! ^^
Gewoon doorgaan tot het einde! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:47 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Dat heb ik gek genoeg ook man, op de laatste Loudness heb ik het zo aangepakt. Stond ik trouwens wel het laatste uurtje Thera met spierpijn in mijn kuiten aan de zijkant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:12 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
hardaddict schreef:

+1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik kan niet eens zo rustig los gaan als ik een nummer hoor die ik echt supervet vind. Dan komen er nogal wat spastische bewegingen uit inderdaad, maar daar geef je toch geen fuck om!?

Ik sta daar niet om een beetje mooi te zijn, maar om lekker los te gaan op vette nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:47 

Aan het typen...

Ik vind het als niet-losgaande grappig hoe mensen ruzie maken over wie er het hardste losgaat.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan. xd

Maak je niet zo druk, geniet gewoon van de muziek. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Iedereen is inderdaad vrij om te doen wat hij/zij wil op een feest, maar ik zeg alleen hoe dat op mij overkomt. Losgaan en van de muziek genieten kan ook op een wat rustigere manier en die prefeer ik meer dan hysterisch staan te beuken met je tong uit je mond. ^^
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen