ik rook geen peuken, dus als ik waus ben rook ik wel is een sigaartjewrote:Sigaar?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
Dat verklaart een hoop
Hahahaha wat 'n geniale foto zeg.wrote:[/url]
Zweet op me bek jongee!
Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel. Ik was best gesloopt en ook behoorlijk chagrijnig.wrote:Trouwens nando, in de hangar ging je op het einde niet meer zo los, jammerToen gingen ik en gangster best hard op het einde nog.
wrote:Haha.
Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Zonder losgaan kan je ook genieten :-)wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..wrote: Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel
Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan.wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk.wrote:Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
wrote:En een jongen in de auto die in zijn broek had geplast als hij niet ff was uitgestapt om te pissen.wrote:Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..wrote:Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden. Als de muziek maar goed is he
! Was alleen dodelijk kut op de terugweg, iedereen lag te slapen ;').
Oh wait....![]()
![]()
![]()
Na dat incident kwam ik niet meer bij van het lachen en was ik dus ook de hele tijd wakker.
Ja gvd Nando, jij moet gewoon van dat spul afblijven, is veel leukerwrote:Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan.wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk.wrote:Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
Bij Q-Base was je ook al zo tam.
Whaha, we hebben volgens mij ook wel 5 minuten aan 1 stuk door gelachen.wrote:![]()
![]()
![]()
, bijna moeten kotsen van het lache :O . Lekker uit het raam hangen in de auto, rijden was toen te gevaarlijk
Man, wat was dat heerlijk
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)wrote:Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan.wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Ik ga nuchter ook veel harderwrote:Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)wrote:Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan.wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
View on YouTube
Is dit nou hard gaan?
hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken
Last edited by hardaddict on , edited 1 time in total.
Vind het ook niet echt super hard ofzo, maar iig zit er beweging & vrolijkheid in, en dat is het belangrijkste
Dat niet iedereen zich helemaal dood ragt maakt niet uit, als ze maar wel een beetje gezellig & vrolijk zijn
Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.wrote:Is dit nou hard gaan?
Als ik ooit word gefilmd post ik het hier meteen!
Hakken + Aussie = meestal wel strakke bewegingen!
Hakken + Aussie = meestal wel strakke bewegingen!
Hoezo mongolen?wrote:Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.wrote:Is dit nou hard gaan?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is
Je moet niet vergeten dat ik 90% van alle feest nuchter ga en los ga van het begin tot het eind...wrote:Is dit nou hard gaan?![]()
hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken
Ik heb een grafhekel aan mensen die heel de tijd stilstaan en je sacho aan kijken als je ze omver beukt of ruimte probeert te maken
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Het is leuk als er inderdaad mensen losgaan, maar ik stond laatst naast een vent die stond te springen, te slaan en schoppen alsof zen leven ervan af hing.wrote:Hoezo mongolen?wrote:Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.wrote:Is dit nou hard gaan?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is
Had al een paar mensen geraakt, maar die vent stond helemaal strak en had niks door
Dan is het niet meer leuk.
Dan zoek je een ander plekje!
Gewoon doorgaan tot het einde!
Gewoon doorgaan tot het einde!
Dat heb ik gek genoeg ook man, op de laatste Loudness heb ik het zo aangepakt. Stond ik trouwens wel het laatste uurtje Thera met spierpijn in mijn kuiten aan de zijkant..wrote: Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)
+1wrote:Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.wrote:Is dit nou hard gaan?
Ik kan niet eens zo rustig los gaan als ik een nummer hoor die ik echt supervet vind. Dan komen er nogal wat spastische bewegingen uit inderdaad, maar daar geef je toch geen fuck om!?
Ik sta daar niet om een beetje mooi te zijn, maar om lekker los te gaan op vette nummers.
Ik sta daar niet om een beetje mooi te zijn, maar om lekker los te gaan op vette nummers.
Ik vind het als niet-losgaande grappig hoe mensen ruzie maken over wie er het hardste losgaat.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan.
Maak je niet zo druk, geniet gewoon van de muziek.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan.
Maak je niet zo druk, geniet gewoon van de muziek.
Iedereen is inderdaad vrij om te doen wat hij/zij wil op een feest, maar ik zeg alleen hoe dat op mij overkomt. Losgaan en van de muziek genieten kan ook op een wat rustigere manier en die prefeer ik meer dan hysterisch staan te beuken met je tong uit je mond. 
[/url]