Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Almighty wrote:Sigaar? xd
ik rook geen peuken, dus als ik waus ben rook ik wel is een sigaartje :lol:
A
Dat verklaart een hoop
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hardcoresjors wrote:Verdwijnt het stampen??[/url]

Zweet op me bek jongee!
Hahahaha wat 'n geniale foto zeg.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
p-stylez wrote:Trouwens nando, in de hangar ging je op het einde niet meer zo los, jammer :P Toen gingen ik en gangster best hard op het einde nog.
Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel. Ik was best gesloopt en ook behoorlijk chagrijnig. :P Op Bass Academy volgende maand weer lekker beuken!
Henk-Jan wrote:Haha.
:lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Voortaan dus niets gebruiken? Haha!
Zonder losgaan kan je ook genieten :-)
Donateur
last seen Aug 2024
Nando wrote: Klopt ja, maar ik had toen ook wat op en dat werkte die nacht helaas in tegendeel
Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan. :D
TiMOTHYb wrote:Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk. :P
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:
Pete wrote:
urbandesigner wrote:Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden :) . Als de muziek maar goed is he :thumbup: ! Was alleen dodelijk kut op de terugweg, iedereen lag te slapen ;').
Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..
En een jongen in de auto die in zijn broek had geplast als hij niet ff was uitgestapt om te pissen.
Oh wait.... :lol: :lol: :lol:

Na dat incident kwam ik niet meer bij van het lachen en was ik dus ook de hele tijd wakker.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , bijna moeten kotsen van het lache :O . Lekker uit het raam hangen in de auto, rijden was toen te gevaarlijk :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nando wrote:
Ik gebruik op de meeste feesten dan ook niet, want ik vind het fijner om gewoon uit m'n plaat te kunnen gaan. :D
TiMOTHYb wrote:Wist helemaal niet dat jij dat soort dingetjes deed, en ik m'n ouders/vrienden maar vertellen dat 'het ook zonder kan KIJK MAAR'..
Hahaha. Wees niet teleurgesteld, de filmpjes waar ik los ga zijn allemaal in nuchtere toestand. Dreamfields, Bass Academy, The Qontinent en bij Solutio & The I's op Q-Base was ik ook nog 100% nuchter. Als ik iets op heb zie je mij nauwelijks bewegen namelijk. :P
Ja gvd Nando, jij moet gewoon van dat spul afblijven, is veel leuker :yay:
Bij Q-Base was je ook al zo tam.
Pete wrote: :lol: :lol: :lol: :lol: , bijna moeten kotsen van het lache :O . Lekker uit het raam hangen in de auto, rijden was toen te gevaarlijk
Whaha, we hebben volgens mij ook wel 5 minuten aan 1 stuk door gelachen.
Man, wat was dat heerlijk :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nando wrote:
Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Hoofdcoach wrote:
Nando wrote:
Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)
Ik ga nuchter ook veel harder :yay:

View on YouTube
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Foxbuster wrote: Ik ga nuchter ook veel harder :yay:

View on YouTube

Is dit nou hard gaan? :huh:
hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken
Last edited by hardaddict on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Vind het ook niet echt super hard ofzo, maar iig zit er beweging & vrolijkheid in, en dat is het belangrijkste :) Dat niet iedereen zich helemaal dood ragt maakt niet uit, als ze maar wel een beetje gezellig & vrolijk zijn
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
hardaddict wrote:Is dit nou hard gaan? :huh:
Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Als ik ooit word gefilmd post ik het hier meteen! :$
Hakken + Aussie = meestal wel strakke bewegingen!
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Oxbow wrote:
Ik vind dit gewoon een prima manier van los gaan hoor. Vind al die gasten die als een stel spastische mongolen staan te beuken altijd een beetje zielig overkomen.
Hoezo mongolen?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is :thumbup:
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Nov 2014
hardaddict wrote:
Foxbuster wrote: Ik ga nuchter ook veel harder :yay:

View on YouTube

Is dit nou hard gaan? :huh:
hmm geen wonder dat ik dan zo raar aan word gekeken
Je moet niet vergeten dat ik 90% van alle feest nuchter ga en los ga van het begin tot het eind... :) Trouwens mijn shirtje was echt zeik zeik en zeiknat aan het einde van de avond xd

Ik heb een grafhekel aan mensen die heel de tijd stilstaan en je sacho aan kijken als je ze omver beukt of ruimte probeert te maken :D :D
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
hardaddict wrote:
Oxbow wrote:
Hoezo mongolen?
Weetje hoe fijn het is om soms ff al je stress/frustratie er uit te knallen.
Of natuurlijk omdat het fijn is om lekker uit je dak te gaan. Zeg ook niet dat er wat mis met hem is :thumbup:
Het is leuk als er inderdaad mensen losgaan, maar ik stond laatst naast een vent die stond te springen, te slaan en schoppen alsof zen leven ervan af hing.
Had al een paar mensen geraakt, maar die vent stond helemaal strak en had niks door xd

Dan is het niet meer leuk.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Dan zoek je een ander plekje! ^^
Gewoon doorgaan tot het einde! :thumbup:
Donateur
last seen Aug 2024
Hoofdcoach wrote: Ik merk ook dat ik nuchter veel harder kan losgaan (maar met bier nog harder)
Dat heb ik gek genoeg ook man, op de laatste Loudness heb ik het zo aangepakt. Stond ik trouwens wel het laatste uurtje Thera met spierpijn in mijn kuiten aan de zijkant..
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Oxbow wrote:
+1 :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik kan niet eens zo rustig los gaan als ik een nummer hoor die ik echt supervet vind. Dan komen er nogal wat spastische bewegingen uit inderdaad, maar daar geef je toch geen fuck om!?

Ik sta daar niet om een beetje mooi te zijn, maar om lekker los te gaan op vette nummers.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind het als niet-losgaande grappig hoe mensen ruzie maken over wie er het hardste losgaat.
Net alsof het een soort wedstrijdje is geworden en het stoer is om het hardst los te gaan. xd

Maak je niet zo druk, geniet gewoon van de muziek. ;)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Iedereen is inderdaad vrij om te doen wat hij/zij wil op een feest, maar ik zeg alleen hoe dat op mij overkomt. Losgaan en van de muziek genieten kan ook op een wat rustigere manier en die prefeer ik meer dan hysterisch staan te beuken met je tong uit je mond. ^^