Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 91  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Met los gaan laat je zien dat je van de muziek geniet :P

Dat is onzin want er gaan er genoeg los 'om het losgaan'

Er word hier nu alleen wel gedaan alsof iedereen die hier hard losgaat dat doet. Ik doe het zelf om te genieten idd. ^^
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:28 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Met los gaan laat je zien dat je van de muziek geniet :P

Er word hier nu alleen wel gedaan alsof iedereen die hier hard losgaat dat doet. Ik doe het zelf om te genieten idd. ^^

Ik zou het nog 3 keer posten als ik jou was... :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik zou wat anders gaan doen als ik jou was... :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik zou wat anders gaan doen als ik jou was... :thumbup:

:worship:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:31 

Donateur

Dakpan schreef:

Heb ik verder ook niks op tegen..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:52 

tommetjeuh schreef:
ik vind dat als je op je 16nde ineens in aussies rondloopt je echt veel te hard probeert..

laat dat lekker bij de mensen die echt uit dat tijdperk komen en doe het alsjeblieft niet na :thumbdown:

imo gwn aandacht vragen "kijk mij hardcore to the boon zijn jongee! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk"

wtf dit slaat werkelijk nergens op! waarom zou iemand geen aussie mogen kopen en dragen als die niet uit dat tijdperk komt? en ' kijk mij hardcore to the boon jonge! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk'' slaat ook helemaal nergens op.. je hebt genoeg gabbers die nuchter gaan en wat je daar zegt zijn gewoon dikke voor oordelen.. slaat echt nergens op vind ik! ;)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:55 

Aan het typen...

Zijn wel mensen die erbij willen horen :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

haha ja sws maar die hou je altijd denk ik wel :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

dus als je een aussie koopt en er in naar feestjes gaat wil je er meteen bijhoren?
wat is anders het verschil tussen een echte en iemand die erbij wil horen?

DarkestSymphony schreef:
tommetjeuh schreef:
ik vind dat als je op je 16nde ineens in aussies rondloopt je echt veel te hard probeert..

laat dat lekker bij de mensen die echt uit dat tijdperk komen en doe het alsjeblieft niet na :thumbdown:

imo gwn aandacht vragen "kijk mij hardcore to the boon zijn jongee! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk"

wtf dit slaat werkelijk nergens op! waarom zou iemand geen aussie mogen kopen en dragen als die niet uit dat tijdperk komt? en ' kijk mij hardcore to the boon jonge! me hele neus vol als eeen geeeekkkkk'' slaat ook helemaal nergens op.. je hebt genoeg gabbers die nuchter gaan en wat je daar zegt zijn gewoon dikke voor oordelen.. slaat echt nergens op vind ik! ;)

dit dus!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:01 

Aan het typen...

"Echte" bestaat alleen in de wereld van mensen die erbij willen horen. :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

dit vind ik dus nergens op slaan :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Lyst schreef:

hoezo? wees gwn jezelf.. dit is imo net zo triest als fopnegers die allemaal met dezelfde petjes en oversized kleding lopen.. je doet je best om bij een bepaalde stroming te horen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:35 

Donateur

tommetjeuh schreef:
hoezo? wees gwn jezelf.. dit is imo net zo triest als fopnegers die allemaal met dezelfde petjes en oversized kleding lopen.. je doet je best om bij een bepaalde stroming te horen

Ik vind het altijd zo in- en in triest als andere mensen dit bestempelen als triest. Laat die negers lekker in oversized kleding lopen, laat gabbers lekker in aussies lopen en hou je lekker met jezelf bezig heel de dag lang.

Dat je zegt dat het lelijk is kan ik me nog in vinden, maar trek het dan gewoon niet aan en laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft mits hij je niet lastigvalt..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

zeggen dat iets lelijk is is pas triest.. je vind iets lelijk. kwestie van smaak.

ik kraak de stijlen ook niet af en als dat echt de kledings smaak van iemand is vind ik het helemaal best ;)
maar je kan niet ontkennen dat een groot deel gewoon wanhopig aan het meelopen is, en dat vind ik behoorlijk triest ja. ik zeg dus ook niet dat iedereen dat doet, natuurlijk niet..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
hardcoresjors schreef:
Lyst schreef:

wees gewoon jezelf idd, maar als je aussies nou godse vette pakken vind en je houd van hardcore en losgaan, dan moet je dat toch gewoon doen?
dan ben je toch niet meteen 1tje die erbij wil horen?
en dat is hoe het zit, ik vind aussies gruwelijk!
hardcore is gewoon de nummer 1 muziek voor mij!
feesten zijn ook gewoon te gruwelijk voor woorden!
dus ga ik naar hardcore feesten in een aussie!
niet omdat ik de mensen die dat doen gestoord vind en bij die groep wil horen, maar omdat ik die style gewoon te gruwelijk voor woorden vind!
als ik vette air maxjes zie koop ik die ook!
als ik een dikke burberry pet zie die ik nog niet heb haal ik hem ook, ik heb godse veel verschillende burberry petten in andere kleuren, en bij mij in de stad/op school heeft niemand die dingen!
ik draag ook gewoon jack & jones kleding, en adidas trainingsbroeken, doordeweeks op school zie je mij niet in een aussie rondlopen hoor, die heb ik speciaal voor feestjes!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

mn andwoord staat hierboven al :innocent:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Ik stop mijn neus ook altijd vol, anders kan ik ook niet losgaan.
Daarnaast gebruik ik drugs om te genieten van de muziek, want deze kutmuziek kan ik dus echt niet aanhoren wanneer ik nuchter ben hè!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:24 

Donateur

tommetjeuh schreef:
maar je kan niet ontkennen dat een groot deel gewoon wanhopig aan het meelopen is, en dat vind ik behoorlijk triest ja. ik zeg dus ook niet dat iedereen dat doet, natuurlijk niet..

Iedereen loopt overal, altijd (onbewust) mee.

Gabbers Aussies
Negers Oversized alles
Marokanen Petjes

Niet echt steekhoudend argument.

Heeft trouwens ook vrij weinig met losgaan te maken deze discussie. En hulde voor hardcoresjors voor de meest wazige post die ik dit jaar heb gelezen. :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:29 

Aan het typen...

Dat doet niet iedereen, en het feit dat het onbewust gaat, betekent dat je een schaapje van nature bent :evil:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat doet niet iedereen, en het feit dat het onbewust gaat, betekent dat je een schaapje van nature bent :evil:

Je kan tegenwoordig niet eens uniek zijn op wat voor manier dan ook.

Er loopt altijd wel iemand die ongeveer hetzelfde heeft als jou. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:34 

Aan het typen...

Oh daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat grote groepen hetzelfde doen. Of het nu de mode is, top40 of wat dan ook. Er wordt voor jou bepaald wat "in" is of wat hoort en wat niet.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oh daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat grote groepen hetzelfde doen. Of het nu de mode is, top40 of wat dan ook. Er wordt voor jou bepaald wat "in" is of wat hoort en wat niet.

Dat heet nu over het algemeen een subcultuur.

Iedereen maakt op een of andere manier uit van een subcultuur, ook al zeg je van niet.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:43 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Iedereen maakt op een of andere manier uit van een subcultuur, ook al zeg je van niet.

Dat. Ook al ben je nog zo eigenwijs en steek je je overal tegen af. Je zult altijd ergens bij horen.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

@timothy wat jij wilt :P
ik knal wel lekker uit mn plaat op het volgende feest :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat. Ook al ben je nog zo eigenwijs en steek je je overal tegen af. Je zult altijd ergens bij horen.

Zelfs al zou je het niet willen :P

Het begint al als gezin, haha :P
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen