Dat is nog eens beuqen Nando 
Op 1:06 heb ik Lowrenz gefilmd, ook mooi stampwerk vind ik, al doet hij hier een beetje flauw
gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.
wrote:gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.
Zijn dat geen moment opnamen? Kan me niet voorstellen dat je zo vanaf een uurtje of 11 tot pak 'm beet 5 uur zo staat te maaien, hahawrote:wrote:gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.nouu dat weet ik nog zo niet..
![]()
als je sommige ziet
( bij hardcore dan )
Nee is het ook niet, maar je kan vaak langer door dan je zelf denkt. Teminste heb ik wel, soms heb ik ook momenten op een feest dat ik denk dat ik er helemaal doorheen zit, maar ergens vind je dan wel weer energie vandaan ofzowrote:gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.
bulten pep snuiven en redbull drinken, let maar op dat je het vol houdtwrote:Nee is het ook niet, maar je kan vaak langer door dan je zelf denkt. Teminste heb ik wel, soms heb ik ook momenten op een feest dat ik denk dat ik er helemaal doorheen zit, maar ergens vind je dan wel weer energie vandaan ofzowrote:gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.![]()
Zijn idd meer momentopnamen, maar bij deze mensen komen wel genoeg van die momenten voor hoor
Wedden van wel? Zelfs zonder Alcoholwrote:gvd nou, en zelfs met drugs is dit niet vol te houdenwrote:Gelukkig staat niet iedereen zo op een feest XD zou je een slagveld hebben.
wrote:
Nee is het ook niet, maar je kan vaak langer door dan je zelf denkt. Teminste heb ik wel, soms heb ik ook momenten op een feest dat ik denk dat ik er helemaal doorheen zit, maar ergens vind je dan wel weer energie vandaan ofzo![]()
Zijn idd meer momentopnamen, maar bij deze mensen komen wel genoeg van die momenten voor hoor
Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..wrote:Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden. Als de muziek maar goed is he
! Was alleen dodelijk kut op de terugweg, iedereen lag te slapen ;').
wrote:Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..wrote:Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden. Als de muziek maar goed is he
En een jongen in de auto die in zijn broek had geplast als hij niet ff was uitgestapt om te pissen.wrote:Haha precies hetzelfde.. beetje extra hard remmen en rare bochtjes maken dat ze hun kop stoten tegen de ramen.. puur uit verveling..wrote:Ik was zaterdag Bob, en ging net zo hard als wanneer ik niet hoef te rijden. Als de muziek maar goed is he