Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 91  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou wie op Decibel is geweest zou haast vermoeden dat het wel verdwijnt.
Damn ik heb nog nooit zoveel lamzakken op een hoop gezien. Als er van de 40.000 aanwezigen 39.000 bijna heel de dag stil hebben gestaan overdrijf ik niet :x

Denk je dat in de Loudness de liefhebbers allemaal volgas gaan, nee hoor.
Ja alleen tijdens Wake Up en Gangsters Don't Dance >.<

Ik was best druk met het losgaan, dus helemaal goed op me heen heb ik niet gekeken.
Maar in de Loudness stonden idd veel mensen stil, maar ik vond omdat ik zelf zo los ging de sfeer wel positief. Ik ging gewoon bij mensen staan die ook los gingen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Damn ik heb nog nooit zoveel lamzakken op een hoop gezien. Als er van de 40.000 aanwezigen 39.000 bijna heel de dag stil hebben gestaan overdrijf ik niet :x

Op een gegeven moment was de loudness zo vol dat je niet eens KON losgaan, toen weggegaan naar een rustigere stage
Ging ook bijna dood van de hitte
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:

Op een gegeven moment was de loudness zo vol dat je niet eens KON losgaan, toen weggegaan naar een rustigere stage
Ging ook bijna dood van de hitte

Dat was tijdens Gunz For Hire. Warm was het idd zeker, liep je naar buiten was het nog wamer xd .
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:28 

Donateur

Ja tijdens Zatox was t wel ff wat drukker. Voor de rest vond ik het wel meevallen, van Titan t/m Chris One stond de tent half leeg...
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:40 

Donateur

euphoria tijdens gold :love: ging los :)
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja tijdens Zatox was t wel ff wat drukker. Voor de rest vond ik het wel meevallen, van Titan t/m Chris One stond de tent half leeg...

Ik was tijdens Zatox naar de Remember area gegaan, dus daar kan ik niet over meepraten.
Na Gunz For Hire liep de tent weer leeg, vond ik geen probleem :D .
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:16 

Donateur

dawasiknie schreef:

Tijdens Titan :love: lekker ruimte, en volgas raggen!! met Vik /gangsterdwerg samen :thumbsup:
bij crypsis aan het eind, stond ook niemand stil voorin hoor! :oh:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:23 

Donateur

Jawel. Ik xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:31 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Tijdens Titan :love: lekker ruimte, en volgas raggen!! met Vik /gangsterdwerg samen :thumbsup:

Toen gingen wij ook nog ff vol gas:
Jij: Kom pommer we gaan ff stampen
Ik: Oke!

en daar ginge we xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Toen gingen wij ook nog ff vol gas:
Jij: Kom pommer we gaan ff stampen
Ik: Oke!

en daar ginge we xd

Ik wel hoor xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:00 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Jawel. Ik xd

En ik :cool:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ik liet mezelf even gaan. xd Wat een geniale track is dat ook!
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Hehe grappig! Zie me eigen daar op de achtergrond staan. Deze track kende ik niet eens, zoals eigenlijk bijna alle S&I platen, maar was daarom juist wel een super dikke set!

Toevallig geen filmpjes van RR vs CR op The Qontinent? Daar liet ik me eigen ook behoorlijk gaan af en toe. :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:14 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
dawasiknie schreef:

Ik was best druk met het losgaan, dus helemaal goed op me heen heb ik niet gekeken.
Maar in de Loudness stonden idd veel mensen stil, maar ik vond omdat ik zelf zo los ging de sfeer wel positief. Ik ging gewoon bij mensen staan die ook los gingen. :thumbup:

Damn wat gingen wij hard los de laatste 3 uur :D Alle ruimte compleet uit je dak, heerlijk :)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Haha lekker, eigelijk ziet het er best lomp uit zoals je losgaat, ik zou mezelf ook niet willen zien als ik los ga.
Zou er vast niet uit zien haha xd .

SoundTunerZ schreef:

Damn wat gingen wij hard los de laatste 3 uur :D Alle ruimte compleet uit je dak, heerlijk :)

Haha op Q-Base doen we het dunnetjes over!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Damn nando! Ik wil met jou een dansje maken op Q-base, beest dat je er rondloopt!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Haha lekker, eigelijk ziet het er best lomp uit zoals je losgaat, ik zou mezelf ook niet willen zien als ik los ga.

Hahaha. Ach ja, boeit niet of het er lomp uit ziet of niet. Zolang ik maar lekker uit me dak kan gaan! :D

Jurheinen schreef:
Damn nando! Ik wil met jou een dansje maken op Q-base, beest dat je er rondloopt!

Haha komt goed man! :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Hhaha nando kwam ook nog effe naast ons staan tijdens losgaan bij the qontinent, gaat best hard ja :D

vanaf 0.37 (en dat is nog niet zo heel erg los gaan, haha, gangsterdwerg nazale enzo weten wel hoe het gaat als ik echt los ga :D)

Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:21 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
. Ik ging gewoon bij mensen staan die ook los gingen. :thumbup:

daarom zocht ik G1LL en de rest ook de hele tijd op! :)
veel lekkerder om met een groepje staan te beuken en erkenning geven aan de DJ, dan alleen!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
flevoboys schreef:
. Ik ging gewoon bij mensen staan die ook los gingen. :thumbup:

daarom zocht ik G1LL en de rest ook de hele tijd op! :)
veel lekkerder om met een groepje staan te beuken en erkenning geven aan de DJ, dan alleen!

Precies! Op Defqon stond ik de 1e 15 min van Ran-D & Adaro ook alleen, ging ik los kwamen er vanzelf mensen naar mij toe gelopen :thumbup:.

Nando schreef:
flevoboys schreef:

Hahaha. Ach ja, boeit niet of het er lomp uit ziet of niet. Zolang ik maar lekker uit me dak kan gaan! :D
Precies , ik ga zelf ook altijd zo lomp los!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Op de main bij B-front stonden we linksachteraan vlakbij de bar... Laatste halfuur van zijn set was echt retedik, stond heerlijk los te gaan, en vooral op For the Girls en Everything Changes :innocent: . Rest trouwens ook xd. Maarliefst 5x gehad dat er een groepje meiden langskwam, die me dan gewoon een halve minuut stonden aan te gapen *huillach*... Dus woppa, nog harder losgaan, werd zelfs een keer gefilmd xd. Vond het in de Loudness vooraan goed qua sfeer, en de Euphoria ook, alleen wat was het kut bij Zatox... Toch jammer van al die 'liefhebbers' in de Loudness, volgende keer maar geen Zatox meer daar zetten :). Belachelijke set trouwens :P. Ik had echt verwacht dat iedereen harder los zou gaan op Decibel, had zelfs meer van de main verwacht xd.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Hier kom ik redelijk bij in de buurt! (qua stijl dan) En het gaat om de donker getinte jongen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Zo zie ik ze niet vaak op feesten. :P Maar ziet er opzich wel vet uit ook al lijkt het soms meer op hakkeng.

EDIT: Wtf hji heeft een heel channel vol met die filmpjes, doe maar populair jongen
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Nando schreef:

SoundTunerZ schreef:

Haha op Q-Base doen we het dunnetjes over!

Geweldig was dat :D
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 23:11 

Hardtraxx Addict

Ik heb eigelijk nog nooit in dit topic gekeken,haha zaterdags nog staan stampen met Pieter (Thera)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen