Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:43 

Hardtraxx Newbie

Bij een nieuwe track, sta ik ook meestal stil, anders heb ik het gevoel dat ik heel erg faal qua de drop zegmaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

We hebben zaterdag wel aangetoond dat het stampen niet verdwijnt.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Matss schreef:
Bij een nieuwe track, sta ik ook meestal stil, anders heb ik het gevoel dat ik heel erg faal qua de drop zegmaar :p

De 'drop' kan ik gewoon aanvoelen:p de eerste keer dat ik meccane hoorde stond ik er ook keihard op te gaan, dat was op free festival, en die drop is gaaaaar!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:15 

Hardtraxxer

Stampen,ik probeer het altijd maar het lijkt altijd meer op huppelen xd Maar scheit ik ga tenminsten wel los,ik moet wel kan namelijk niet stil zitten op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Werd inderdaad vrij weinig stil gestaan de hele dag;

Staat inderdaad bijna niemand stil... Maar echt heel hard gaat het toch ook niet los? :/ (ligt niet aan de muziek hoor ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Matss schreef:

De 'drop' kan ik gewoon aanvoelen:p de eerste keer dat ik meccane hoorde stond ik er ook keihard op te gaan, dat was op free festival, en die drop is gaaaaar!

Ja de drop voel ik ook altijd aan, behalve als ze dan nog 8 beats alleen melodie laten horen, maar das meestal pas later in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:34 

Hardtraxx Addict

Ben met 4 vrienden van me naar WiSh geweest, ons eerste festival.

Mijn vrienden wisten nieteens wat stampen was, haha, hun waren aan het hakken op hardstyle.
Maarja, dat zijn dagjesmensen die meer bij de housestage stonden helaas.

Het ziet er denk ik niet uit hoe ik stamp, als een houte klaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:48 

Lekker boeie, gewoon doen wat je zelf wilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:57 

Hardtraxx Addict

Voelde me altijd een beetje ongemakkelijk ofzo op feestjes, qua losgaan. Wist ik veel hoe 't moest xD Kwam ook wel door drugs dat ik er niet zo'n behoefte aan had. Bij Free Festival wel de hele dag staan stampen (was dit feest ook nuchter) en beviel me eigenlijk heel goed. Geen idee hoe het eruit ofzo.
Bij The Qontinent ook flink staan rammen (kunnen de mensen van hier wel bevestigen) en zo belachelijk zag het er toch ook niet uit? :$ (Nando, Wesley, Haatpiraat etc?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:10 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Voelde me altijd een beetje ongemakkelijk ofzo op feestjes, qua losgaan. Wist ik veel hoe 't moest xD Kwam ook wel door drugs dat ik er niet zo'n behoefte aan had. Bij Free Festival wel de hele dag staan stampen (was dit feest ook nuchter) en beviel me eigenlijk heel goed. Geen idee hoe het eruit ofzo.
Bij The Qontinent ook flink staan rammen (kunnen de mensen van hier wel bevestigen) en zo belachelijk zag het er toch ook niet uit? :$ (Nando, Wesley, Haatpiraat etc?)

t maakt toch niet uit hoe t eruit ziet, als je maar geniet van de muziek :D ik zou niet weten hoe t eruit ziet bij mij en t scheel t me ook niet :P maar zodra ik een tent binnen stap, of bij de mainstage sta, t maakt me niet uit wie er om me heen staat of wat dan ook, gewoon gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:24 

Bierkoning

WZY schreef:
M-arijn schreef:

t maakt toch niet uit hoe t eruit ziet, als je maar geniet van de muziek :D ik zou niet weten hoe t eruit ziet bij mij en t scheel t me ook niet :P maar zodra ik een tent binnen stap, of bij de mainstage sta, t maakt me niet uit wie er om me heen staat of wat dan ook, gewoon gaan :woot:

Zoals bij B-Front @ Defqon xd 100 mensen om je heen, en de enige 2 zijn die losgaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:24 

Donateur

nielstil schreef:
TiMOTHYb schreef:

Staat inderdaad bijna niemand stil... Maar echt heel hard gaat het toch ook niet los? :/ (ligt niet aan de muziek hoor ;) )

Nee klopt hier valt het wel even mee, maar 60min lang los als Nando z'n avatar kan natuurlijk niet. Als je de 2-1 bootleg terug kijkt zit het wel snor toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:29 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
WZY schreef:
M-arijn schreef:

Zoals bij B-Front @ Defqon xd 100 mensen om je heen, en de enige 2 zijn die losgaan :lol:

mhhm ja, dat was aardig epic daar op die mainstage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha marc boefje stiekem ff stilstaan :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
nielstil schreef:
TiMOTHYb schreef:

Nee klopt hier valt het wel even mee, maar 60min lang los als Nando z'n avatar kan natuurlijk niet. Als je de 2-1 bootleg terug kijkt zit het wel snor toch?

Was inderdaad een beter filmpje :) Maar ik vind dat het lijkt dat je met stampen minder hard los gaat (ookal is dat misschien niet zo). Als ik naar een feest ga ben ik vaak nar 2 uur al volledig kapot, maar als ik naar het gemiddelde stampen kijk kan ik dat volgens mij ook wel 10 uur aan een stuk uithouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:17 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

Hahaha als die die pet onder ze been doet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 20:39 

Donateur

Des te belachelijker het er uit ziet, des te harder je los gaat (waarschijnlijk :P)
EN DUS IS DAT FANTASTISCH :D Maximaal los!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

in early rave zaaltjes gaat het er het hardst aan toe
gabbers in aussie's zijn niet te stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
in early rave zaaltjes gaat het er het hardst aan toe
gabbers in aussie's zijn niet te stoppen

Lekker handje tegen hoofd aan tikken ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:29 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
mrazura schreef:

Wat een held :worship:

Haha daar was ik ook bij, eerste keer dat ik naar decibel ging.
Wat een feest was dat zeg :D !
Heb ook no ergens een filmpje van die gast op de pc staan, ge-ni-aal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt op iedereen staan letten, daar was het feestje te mooi voor. :$ Maar wat ik wel weet is dat het bij onze groep altijd hevig los ging, daar gaat het toch uiteindelijk gewoon om? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:02 

Hardtraxx Addict

Pff ja echt als een gek staan stampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Was inderdaad een beter filmpje :) Maar ik vind dat het lijkt dat je met stampen minder hard los gaat (ookal is dat misschien niet zo). Als ik naar een feest ga ben ik vaak nar 2 uur al volledig kapot, maar als ik naar het gemiddelde stampen kijk kan ik dat volgens mij ook wel 10 uur aan een stuk uithouden :P

Nou hoe ik los ga hou ik geen 10 uur vol, blijf zelf namelijk altijd nuchter. Ik ga extreem hard los, waardoor ik op momenten gewoon even mijn rust moet pakken.
Ik ga liever 10x zo hard los op een vette plaat, dan 2x half/half op een mindere plaat :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:22 

Donateur

Nou wie op Decibel is geweest zou haast vermoeden dat het wel verdwijnt.
Damn ik heb nog nooit zoveel lamzakken op een hoop gezien. Als er van de 40.000 aanwezigen 39.000 bijna heel de dag stil hebben gestaan overdrijf ik niet :x

Denk je dat in de Loudness de liefhebbers allemaal volgas gaan, nee hoor.
Ja alleen tijdens Wake Up en Gangsters Don't Dance >.<
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen