Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Ik voel echt aan dat dit over mij gaat.

Het gaat over een categorie mensen

Er zijn der meerdere die zo losgaan hoor

Jij valt er wel onder ja

Ik vind het wel grappig.
Ik heb je op je eerste grote feestje gezien, daar stond je een beetje te kutten, niet wetende wat je met jezelf aan moest en nu doe je gewoon lekker je ding.
Mooi om deze ontwikkeling te zien

Oh, vertel? Mijn eerste grote feest was In Qontrol 2010 en daar kon ik nog niemand van Hardtraxx / Partyflock wat dan ook. Die nacht ging ik ook al flink los, dus het slaat nergens op dat ik stond te kutten. Nu vind ik het gewoon geweldig om compleet uit m'n plaat te gaan en daar heb ik geen verdere bedoeling mee zoals dat ik mensen wil schoppen, aandacht wil trekken etc. Voor mij is het een manier om m'n liefde voor de muziek te uiten.

En ik kan trouwens ook met gemak 'stijlvol' losgaan, maar dat vind ik minder leuk.
Op Xqlusiv stond je anders weinig wat te doen hoor

Toen wist je echt niet wat je met jezelf aan moest

Oh, ik dacht dat mij werd verteld dat dat je je eerste grote feestje was, my bad. Ik bedoel er niks, maar zo zie ik het

That's me.
Kan mij er dan ook eerlijk gezegd flink eraan ergeren omdat anderen mensen voor je moeten wijken dan, but hey, that happens. Ik ga dan ook gewoon meestal bij dit soort mensen uit de buurt staan.
Gisteren kreeg ik alleen maar een mooie bevestiging ervoor en ik voelde de behoefte dit te posten. Ik snap dan ook niet zo goed dat je de verdediging in schiet. Ik geef geen waardeoordeel of whatever.
Tegenwoordig is iedereen hier wel verdomde snel op zijn teentjes getrapt zeg.