Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Dat hakken ziet er echt niet uit :lol:
Gisteren is trouwens wel weer bewezen dat de Hardtraxxers het wel kunnen hoor, dat stampen :)
Al kon ik zelf op het eind echt niet meer, last van mijn hak! :(

Inderdaad Firetrap, bij sommigen ziet het er zo houterig uit. Je ziet gelijk wie wel veel naar feesten gaat, en wie niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dat hakken ziet er echt niet uit :lol:
Gisteren is trouwens wel weer bewezen dat de Hardtraxxers het wel kunnen hoor, dat stampen :)
Al kon ik zelf op het eind echt niet meer, last van mijn hak! :(

Inderdaad Firetrap, bij sommigen ziet het er zo houterig uit. Je ziet gelijk wie wel veel naar feesten gaat, en wie niet :lol:

Ja haha je hebt gelijk.. Hier in de discotheek ook altijd van die jongentjes :P Kan me er wel mee vermaken om die lui is te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:06 

Hardtraxxer

Whaha dat is inderdaad vermakelijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:06 

Bierkoning

Ik kan wel bevestigen dat het stampen niet verdwijnt, ik denk dat gister 90% van de zaal echt goed los ging! Je moet gewoon de juiste feestjes uitzoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Op kleine feesjes gaat het altijd veel harder los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:26 

Hardtraxxer

Stampen kan elke mongool , je hebt alleen mensen die veat stampfen en allerlei shit doen meegaand op de kick/melo etc en mongolen die maar wat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:29 

Artiest

H4rdstyleLova schreef:
Stampen kan elke mongool , je hebt alleen mensen die veat stampfen en allerlei shit doen meegaand op de kick/melo etc en mongolen die maar wat doen.

En wat doen de mensen die vette shit doen op de maat? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:34 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
H4rdstyleLova schreef:

En wat doen de mensen die vette shit doen op de maat? >.<

Die doen het goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er gisteren weer een paar gezien :P

Dan denk ik ''Damn, dude, je gaat hard los, maar het ziet er echt kut uit.''

Mike en ik hadden wel een mooie benaming gevonden.

Het ''lompe'' losgaan; Als een mongool met je armen zwaaien, boos kijken, mensen proberen dood te trappen en zeshonderd vierkante meter in beslag nemen.

Daartegenover staat het ''stijlvolle'' losgaan; Op een plekje of een paar vierkante meter, constant losgaand, zo goed mogelijk op de maat timend stampend, subtiel, frequent en flexibel bewegend losgaan zonder mensen lastig te vallen.

Negen van de tien keer krijg je bij het stijlvolle losgaan complimentjes voor hoe vet je losgaat. Bij het lompe losgaan gaat iedereen in een cirkel staan je filmen terwijl je hersens schokbestendig moeten worden gemaakt. Vaak krijg je wel te horen dat je hard los gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Ik voel echt aan dat dit over mij gaat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:53 

Donateur

Nando schreef:

Die filmpjes van Dawasiknie moeten ff komen.. ben benieuwd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:54 

Hardtraxxer

Yes filmpjes bitte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Het gaat over een categorie mensen :P
Er zijn der meerdere die zo losgaan hoor :P

Jij valt er wel onder ja xd

Ik vind het wel grappig.
Ik heb je op je eerste grote feestje gezien, daar stond je een beetje te kutten, niet wetende wat je met jezelf aan moest en nu doe je gewoon lekker je ding.
Mooi om deze ontwikkeling te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Ik doe ook maar wat maar het boeit me weinig wat anderen er van vinden, als ik er zelf maar plezier van heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:07 

Donateur

Ik doe ook maar wat.. 1 2 stap en draai
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Ik vind het wel grappig.
Ik heb je op je eerste grote feestje gezien, daar stond je een beetje te kutten, niet wetende wat je met jezelf aan moest en nu doe je gewoon lekker je ding.

Oh, vertel? Mijn eerste grote feest was In Qontrol 2010 en daar kon ik nog niemand van Hardtraxx / Partyflock wat dan ook. Die nacht ging ik ook al flink los, dus het slaat nergens op dat ik stond te kutten. Nu vind ik het gewoon geweldig om compleet uit m'n plaat te gaan en daar heb ik geen verdere bedoeling mee zoals dat ik mensen wil schoppen, aandacht wil trekken etc. Voor mij is het een manier om m'n liefde voor de muziek te uiten. :) En ik kan trouwens ook met gemak 'stijlvol' losgaan, maar dat vind ik minder leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:10 

Donateur

Heb jou ook wel zien staan kutten dat je niet in de maat kon losgaan :whistle: al heb ik er zelf ook wel is last van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Ik vind het wel grappig.

Oh, vertel? Mijn eerste grote feest was In Qontrol 2010 en daar kon ik nog niemand van Hardtraxx / Partyflock wat dan ook. Die nacht ging ik ook al flink los, dus het slaat nergens op dat ik stond te kutten. Nu vind ik het gewoon geweldig om compleet uit m'n plaat te gaan en daar heb ik geen verdere bedoeling mee zoals dat ik mensen wil schoppen, aandacht wil trekken etc. Voor mij is het een manier om m'n liefde voor de muziek te uiten. :) En ik kan trouwens ook met gemak 'stijlvol' losgaan, maar dat vind ik minder leuk.

Op Xqlusiv stond je anders weinig wat te doen hoor xd
Toen wist je echt niet wat je met jezelf aan moest xd

Oh, ik dacht dat mij werd verteld dat dat je je eerste grote feestje was, my bad. Ik bedoel er niks, maar zo zie ik het :) That's me.
Kan mij er dan ook eerlijk gezegd flink eraan ergeren omdat anderen mensen voor je moeten wijken dan, but hey, that happens. Ik ga dan ook gewoon meestal bij dit soort mensen uit de buurt staan.

Gisteren kreeg ik alleen maar een mooie bevestiging ervoor en ik voelde de behoefte dit te posten. Ik snap dan ook niet zo goed dat je de verdediging in schiet. Ik geef geen waardeoordeel of whatever.

Tegenwoordig is iedereen hier wel verdomde snel op zijn teentjes getrapt zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Dat was om een andere reden, en dat was ook het eerste feest waar ik niet los ging. Ik schiet de verdediging in omdat het voor mij nogal overduidelijk is dat het hier onder andere over mij gaat. Best logisch dat je dan je mond open trekt. :) Maar goed, ik heb mijn uitleg gegeven en jij de jouwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:30 

Bierkoning

Ach jah er zijn zo veel feesten waar het veel te vol is en waar je veel te weinig stampruimte heb... dus dan moet je bij dit soort gelegenheden extra gebruik maakte van die ruimte die je krijgt en gewoon als een malle tekeer gaan ;) Misschien dat ik zelf ook wel wat wild ben ofzo maar ik kijk wel altijd uit dat ik mensen niet stoor, maar sommigen storen zich uberhaupt te snel...

Maarja mij maakt het niet zoveel uit hoe iemand stampt (of niet), als ie het maar naar z'n zin heeft en de anderen op wat voor manier dan ook maar niet tot last is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

Iedereen denkt hier dat ik waarde oordelen geef over hoe iemand stampt...damn mensen, begrijpend lezen blijkt moeilijk. Even een disclaimer bij deze; IK GEEF GEEN OORDEEL OVER HOE MENSEN LOSGAAN EN IK PROBEER NIEMAND VOOR LUL TE ZETTEN OF IEMAND IN EEN KWAAD DAGLICHT TE ZETTEN.

Ik geef alleen mijn visie over hoe ik twee verschillende, mogelijke vormen van stampen zie.
What's the hard part?

Naja, ik heb het iig met je uitgesproken.
Het ging dus overduidelijk niet over jou en sowieso niet om je te ''pesten'' of whatever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:37 

Volgens mij ging het over squirrie want die nam echt 10 vierkante meter in beslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:38 

Donateur

Banaanslak schreef:
Volgens mij ging het over squirrie want die nam echt 10 vierkante meter in beslag.

xd :lol: met ze onderkaak zeker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Ole, we have a winner.

Er stond heel de tijd een anabolen bobby in de buurt die zo nodig zijn spieren moest showen en dat het liefst deed door rond te huppelen en zijn armpjes te zwaaien.
Vandaar, maja, ik ben hier sowieso de boosdoener :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:52 

Hardtraxx Addict

Jaa sorry dat ik zoveel ruimte in beslag neem jongens! ;) Ik zal de volgende keer wel wat minder onbenullig doen :$
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen