Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 07:24 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Dat was om een andere reden, en dat was ook het eerste feest waar ik niet los ging. Ik schiet de verdediging in omdat het voor mij nogal overduidelijk is dat het hier onder andere over mij gaat. Best logisch dat je dan je mond open trekt. :) Maar goed, ik heb mijn uitleg gegeven en jij de jouwe.

Ik vind het juist vet hoe je losgaat, en als er de ruimte voor is moeten mensen maar in een groter boogje om ons heen! Ik sta ook als een malle te stampen als er de ruimte voor is, en als die er niet is zoek ik die ruimte wel op, en het zal me lekker een worst wezen als iemand hier niet mee om kan. Vind trouwens hoe Nando losgaat er vele malen vetter uitzien als de gemiddelde standaard stamper wat maar de hele avond hetzelfde doet met zijn pootjes en armpjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 08:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:
Dat was om een andere reden, en dat was ook het eerste feest waar ik niet los ging. Ik schiet de verdediging in omdat het voor mij nogal overduidelijk is dat het hier onder andere over mij gaat. Best logisch dat je dan je mond open trekt. :) Maar goed, ik heb mijn uitleg gegeven en jij de jouwe.

Ik vind het juist vet hoe je losgaat, en als er de ruimte voor is moeten mensen maar in een groter boogje om ons heen! Ik sta ook als een malle te stampen als er de ruimte voor is, en als die er niet is zoek ik die ruimte wel op, en het zal me lekker een worst wezen als iemand hier niet mee om kan. Vind trouwens hoe Nando losgaat er vele malen vetter uitzien als de gemiddelde standaard stamper wat maar de hele avond hetzelfde doet met zijn pootjes en armpjes ^^
Ik vind het leuk om te zien hoor.
Ik kan er altijd wel om lachen als ik weer iemand weer zie rondstuiteren op zo'n manier. Dat mogen ze helemaal zelf weten. Alleen ik vind het altijd jammer dat je dan moet uitwijken als je gewoon je ding staat te doen, omdat iemand dan niet uitkijkt :)

Verder zal het mij worst wezen. Daarnaast even als afsluiter; als ik mensen wil afzeiken, dan doe ik dat wel in hun gezicht, niet op een forum. Mensen die mij kennen, weten dat ook. Verder ga ik hier alleen nog on topic.

Dusss, stampze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:18 

Hardtraxxer

Hehe bij mij ligt het er aan wie draait:P
Als Chris One draait dan boeit niks mij, ik wil en zal dan zo hard mogelijk gaan. (met een beetje skill)
Tuurlijk is het wel belangrijk welke tracks ze draaien, en zoek ik de ruimte op.
Is het er niet mak ik wel ruimte :evil:

Heb wel 1x commentaar gehad van een vlieg ofzo dat ze zijden dat ik rustig aan moest doen (die lui stonden hele tijd stil xD)
Verder krijg ik wel complimenten van mensen dat ik los ga (ik neem nooit meer dan 2x2 inbeslag :P)

Zolang mensen stampen vind ik het goed(de echte mensen doen het met stijl :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:58 

Olijfboompje schreef:
Ik heb er gisteren weer een paar gezien :P

Dan denk ik ''Damn, dude, je gaat hard los, maar het ziet er echt kut uit.''

Mike en ik hadden wel een mooie benaming gevonden.

Het ''lompe'' losgaan; Als een mongool met je armen zwaaien, boos kijken, mensen proberen dood te trappen en zeshonderd vierkante meter in beslag nemen.

Daartegenover staat het ''stijlvolle'' losgaan; Op een plekje of een paar vierkante meter, constant losgaand, zo goed mogelijk op de maat timend stampend, subtiel, frequent en flexibel bewegend losgaan zonder mensen lastig te vallen.

Negen van de tien keer krijg je bij het stijlvolle losgaan complimentjes voor hoe vet je losgaat. Bij het lompe losgaan gaat iedereen in een cirkel staan je filmen terwijl je hersens schokbestendig moeten worden gemaakt. Vaak krijg je wel te horen dat je hard los gaat!

Verschild bij mij per nummer eigenlijk. Bij een caliber Pattern 2 dan denk ik ook niet echt meer aan mijn medemens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Het ''lompe'' losgaan; Als een mongool met je armen zwaaien, boos kijken, mensen proberen dood te trappen en zeshonderd vierkante meter in beslag nemen.

Daartegenover staat het ''stijlvolle'' losgaan; Op een plekje of een paar vierkante meter, constant losgaand, zo goed mogelijk op de maat timend stampend, subtiel, frequent en flexibel bewegend losgaan zonder mensen lastig te vallen.

Negen van de tien keer krijg je bij het stijlvolle losgaan complimentjes voor hoe vet je losgaat. Bij het lompe losgaan gaat iedereen in een cirkel staan je filmen terwijl je hersens schokbestendig moeten worden gemaakt. Vaak krijg je wel te horen dat je hard los gaat!
Haha wat een bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Bij sommige nummers kan ik gewoon niet rustig blijven stampen, dan moet er gruwelijk hard geragt worden :yay:
Maar ik probeer zo min mogelijk mensen lastig te vallen voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha wat een bullshit

Jij mag dat vinden schat...

Het is overigens een forum, hihi.

Daveytl schreef:
Bij sommige nummers kan ik gewoon niet rustig blijven stampen, dan moet er gruwelijk hard geragt worden :yay:
Maar ik probeer zo min mogelijk mensen lastig te vallen voor de rest.

Ik vind het er ook retevet uit zien hoor :P
Zeker bij jou sinds je gewoon vrij groot en breed bent. Daarnaast voegt het haar wat heen en weer vliegt zeker wat toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:37 

Donateur

Haha bij Davey ziet het er lekker lomp uit ja, vind het wel vet om te zien. Bij mij lijkt dat soms ook een beetje zo. Terwijl Daniel idd wel strak los gaat, ook altijd die armbewegingen erbij, vet om te zien.
Ik probeerde m zaterdag een beetje na te doen. Wij zaten natuurlijk ook wel een beetje op hetzelfde level :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Haha, de haren bewegen nogal eens mee inderdaad :P
Wat jij doet kan ik ook zeker wel waarderen, weinig ruimte nodig en toch ga je de hele avond uit je plaat :worship:

Waar blijven de filmpjes van Bass Academy :list: ?
Of zijn die niet 'dit topic waardig'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:44 

Bierkoning

Toch heb ik je wel is harder zien gaan dan afgelopen zaterdag Davey ;) Maarja je kan natuurlijk ook niet altijd in topvorm zijn :P
Ik ging voor m'n gevoel wel redelijk hard, maar ik was wel redelijk snel buiten adem steeds :$ Maar goed ff een korte pauze in lassen dan en weer doorgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:45 

Donateur

Daveytl schreef:
Wat jij doet kan ik ook zeker wel waarderen, weinig ruimte nodig en toch ga je de hele avond uit je plaat :worship:

Vanaf morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Toch heb ik je wel is harder zien gaan dan afgelopen zaterdag Davey ;) Maarja je kan natuurlijk ook niet altijd in topvorm zijn :P
Ik ging voor m'n gevoel wel redelijk hard, maar ik was wel redelijk snel buiten adem steeds :$ Maar goed ff een korte pauze in lassen dan en weer doorgaan :D

Haha, ben geblesseerd aan mijn voet, en mag eigenlijk nog helemaal niks d'r mee (niet werken/ sporten enzovoort), dus denk dat het daar aan lag.
Maar ik heb toch een hele toffe nacht gehad, zonder echt hard los te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf ook nog een filmpje, maar ik vraag me af of ik die online mag gooien van Dawasiknie/ Banaanslak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:49 

Daveytl schreef:
Ik heb zelf ook nog een filmpje, maar ik vraag me af of ik die online mag gooien van Dawasiknie/ Banaanslak :P

Ehm, misschien kan je hem eerst op youtube zetten en de link even naar ons pm'n zodat ie gekeurd kan worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Oké, dan doe ik dat morgen of daarna if you don't mind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:51 

Donateur

Van mij mag alles. Alleen omdat ik er gaar bij heb gelopen. Das toch wel algemeen bekend hier dat ik dat doe haha.
Bovendien trek ik ook kutkoppen als ik nuchter ben. Dus /care :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha bij Davey ziet het er lekker lomp uit ja, vind het wel vet om te zien. Bij mij lijkt dat soms ook een beetje zo. Terwijl Daniel idd wel strak los gaat, ook altijd die armbewegingen erbij, vet om te zien.
Ik probeerde m zaterdag een beetje na te doen. Wij zaten natuurlijk ook wel een beetje op hetzelfde level :cool:

Haha, ja, ik heb het wat negatief neergezet in mijn post, maar zo zie ik het dus echt gewoon. :P

Overigens vind ik het harstikke vet dat iedereen gewoon zijn eigen manier van losgaan heeft! :D
Was ook schitterend om te zien, heel divers!

Haha, ja, op die armen heb ik lopen oefenen :cool:
Ieder feestje probeer ik iets anders toe te voegen.
Tegenwoordig probeer ik ook wat meer met mijn benen te bewegen qua overstap etc., maar da's lastig alst druk is!

Haha, ja, wij zijn het gouden duo toch :cool:
Daveytl schreef:

Hehe, fijn om te lezen :D

Ik vind dat wel een vet effect mee geven met die wapperende haren xd

Haha, die filmpjes lijken mij ook wel leuk om terug te zien! :D
Censuur is verkeerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:52 

Daveytl schreef:
Oké, dan doe ik dat morgen of daarna if you don't mind ;)

Hm, ben morgen en overmorgen niet thuis dus zet hem maar gewoon online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

nog steeds aan het oefenen op oldskool hakken. lukt me maar niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:18 

dawasiknie schreef:
Holy fuck :worship: Helden haha!

Haha Nando blijft een held in losgaan :lol: die gek houdt nog eens een driedubbele botbreuk, 6x schouder uit de kom eraan over, geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:24 

Daveytl schreef:

Waar blijft dat filmpje trouwens, of is die niet goed gekeurd haha? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Ik probeer momenteel ook de kunst hiervan mijzelf aan te leren xd
Ik kan meestal wel goed op het ritme bewegen met mijn voeten en benen, maar mijn armen is een ander verhaal,
soms weet ik niet wat er mee te doen en draai ik ze zo rond op het ritme (alsof je een tussen je hoofd een wiel of rad aandraait hahaha :D )
Het valt ook te zien hoe hard de kick is, soms ga ik wat simpelder stampen, soms schop ik bijna mijn voeten uit hun kom, en soms ga ik weer eens proberen hakken lol :D

Anyway, zolang je maar staat te flippen en op de maat danst vind ik iedereen klasse ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:46 

Hardtraxxer

Geen id of die op afgelopen paginas staat. Maar aangezien er wat filmpjes over hakken stonden, deze mag er ook zijn.
Wat hebben ze die gast gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Neee zekers niet!
er gaat niks boven keihard gabberen op een knalhard feest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:00 

Bierkoning

Ziet er wel gruwelijk uit, maar dat moet je echt niet op hardstyle doen :P
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen