Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 91  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Muhaha :P .
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of mensen Hysteria Outdoor van vorig jaar nog weten, daar werd ook goed gestamd haha :P Op Loudness 2010 ook trouwens :love:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg weer een flashback van het laatste kwartier van Ran-D & Adaro bij Defqon, allejezus :love: :love: . Die hele blue, wij stonden rechtsvooraan, stond echt helemaal op z'n kop, en ik was echt gewoon helemaal weg :innocent: . En dat zonder drugs, iedereen stampte echt ontieglijk hard toen :love: :love: :woot: :thumbsup: .
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

Roells schreef:
Sorry maar met dat Fusion shirt wat die doet ziet er niet uit! xd

Haha i know. Maar inderdaad Davey, op dat moment was het enige wat ik dacht ''mijn lievelings nummer wordt gedraaid laat ik als een idioot heen & weer springen'' Wat ik dus vervolgens ook deed.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop vannacht ook weer veel mensen te zien die keihard losgaan :thumbsup:
Hopen dat mijn voet niet te veel tegenwerkt, ik heb namelijk ook zin om te stampen.
Heb tijdens sporten nog wel altijd last van mijn voet, dus moet hopen dat dat niet het geval is ^^
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:01 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Ik hoop vannacht ook weer veel mensen te zien die keihard losgaan :thumbsup:
Hopen dat mijn voet niet te veel tegenwerkt, ik heb namelijk ook zin om te stampen.
Heb tijdens sporten nog wel altijd last van mijn voet, dus moet hopen dat dat niet het geval is ^^

Ik hoop dat m'n fitheid een beetje meewerkt, voel me nu echt heel moe eigenlijk...
Maar goed ik ga vnv ook eigenlijk meer voor de gezelligheid :beer:
We zien het wel :P
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

Waar gaan jullie heen :P ?
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Waar gaan jullie heen :P ?

Bass Academy
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Hmm beter, ik zal het moeten doen met Tatanka @ Time Out :P
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ik ga sowieso helemaal los vanavond, heb veel te veel energie nu. :)
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:54 

Hardtraxx Elite

Ik ben de hele dag al niet vooruit te branden, en zit om de minuut met m'n mond open om te gapen. Maaaarr, ik ga wel m'n stinkende best doen vanavond! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:06 

Donateur

Ik vind dit ook altijd zo vet om te zien, heb hem op Qlimax, Hard Bass & Knock Out bezig gezien. Normaal gaat het echt nog 3x zo hard.

Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Dat ziet er echt NIET uit :lol:

Vooral dat schoppen in de lucht, like WTF!!
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:09 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik vind dit ook altijd zo vet om te zien, heb hem op Qlimax, Hard Bass & Knock Out bezig gezien. Normaal gaat het echt nog 3x zo hard.

dit is toch gewoon hakken?
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:13 

Hardtraxx Elite

RuffBinn schreef:
TiMOTHYb schreef:

dit is toch gewoon hakken?

Ja.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:34 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Dat ziet er echt NIET uit :lol:

Vooral dat schoppen in de lucht, like WTF!!

idd xd gwn oldskool hakken.. maar lach me altijd een breuk om die mensen, staan der ook zo serieus bij...
buikie naar vore, schouders naar achter, nu me linkervoet, dan me rechter, dan doe ik een schopje omhoog en laatk nog ff met me handen klappen
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:05 

Donateur

Wesz91 schreef:
idd xd gwn oldskool hakken.. maar lach me altijd een breuk om die mensen, staan der ook zo serieus bij...
buikie naar vore, schouders naar achter, nu me linkervoet, dan me rechter, dan doe ik een schopje omhoog en laatk nog ff met me handen klappen

Vind ik juist het mooie om te zien, hoe ze dat een hele avond op dezelfde plek kunnen doen. Vervolgens rustig naar huis gaan en een weekie wachten tot het volgende feest.

Wat betreft dat schoppen; hoe dan? als ik dat doe krijg ik m'n been nooit meer in z'n kom.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:28 

Hardtraxx Newbie

dat er niet meer gestampt word komt (volgens mij) omdat de helft niet echt hardstyle fan is.
Ik ken mensen die gaan naar defqon niet omdat ze het geweldig leuk vinden maar ze vinden gewoon dat ze er een keer geweest moeten zijn. Vind dit zelf ook dom want het zou veel leuker zijn als alleen de echte hardstyle fans hiernaar toekwamen zodat ook iedereen dik los kan gaan
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:29 

Hardtraxxer

Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:35 

Donateur

H4rdstyleLova schreef:
Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.

Had ik het laatst toevallig met een vriend over toen kwamen we ook wel op die mening uit inderdaad. Toevallig voorbeeldjes? ;-)

Hakken op hardstyle is dan weer echt lelijk vind ik over 't algemeen.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Had ik het laatst toevallig met een vriend over toen kwamen we ook wel op die mening uit inderdaad. Toevallig voorbeeldjes? ;-)

zoveel verschil zit er volgens mij niet in hoor, hakken of stampen. maatje van me hakt ook op de oldschool manier en ziet er echt vet uit :D
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
TiMOTHYb schreef:
H4rdstyleLova schreef:

zoveel verschil zit er volgens mij niet in hoor, hakken of stampen. maatje van me hakt ook op de oldschool manier en ziet er echt vet uit :D

Ik kan wel hakken maar stampen is nog nooit in me op gekomen om dat te gaan proberen xd Gewoon keihard raggen op men eigen manier :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2011 00:35 

Vind dat toch nog wel het mooiste op 0:35

ook al kan ik het niet zelf
Bericht Geplaatst op 24 jul 2011 00:54 

Vind die highkicks niet zo vet, dit vind ik vetter:
Bericht Geplaatst op 24 jul 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

eens met rik, die kicks enzo lijkt net op jumpen. Ik vind het trouwens prachtig om te zien hoe bepaalde, vaak jongen gastjes, proberen te hakken/stampen of whatever. Het ziet er altijd zo hilarisch uit, kan ik erg lang naar kijken :P .
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen