Muhaha
.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Weet niet of mensen Hysteria Outdoor van vorig jaar nog weten, daar werd ook goed gestamd haha
Op Loudness 2010 ook trouwens 
Ik krijg weer een flashback van het laatste kwartier van Ran-D & Adaro bij Defqon, allejezus
. Die hele blue, wij stonden rechtsvooraan, stond echt helemaal op z'n kop, en ik was echt gewoon helemaal weg
. En dat zonder drugs, iedereen stampte echt ontieglijk hard toen
.
Haha i know. Maar inderdaad Davey, op dat moment was het enige wat ik dacht ''mijn lievelings nummer wordt gedraaid laat ik als een idioot heen & weer springen'' Wat ik dus vervolgens ook deed.wrote:Sorry maar met dat Fusion shirt wat die doet ziet er niet uit!
Ik hoop vannacht ook weer veel mensen te zien die keihard losgaan
Hopen dat mijn voet niet te veel tegenwerkt, ik heb namelijk ook zin om te stampen.
Heb tijdens sporten nog wel altijd last van mijn voet, dus moet hopen dat dat niet het geval is
Hopen dat mijn voet niet te veel tegenwerkt, ik heb namelijk ook zin om te stampen.
Heb tijdens sporten nog wel altijd last van mijn voet, dus moet hopen dat dat niet het geval is
Ik hoop dat m'n fitheid een beetje meewerkt, voel me nu echt heel moe eigenlijk...wrote:Ik hoop vannacht ook weer veel mensen te zien die keihard losgaan![]()
Maar goed ik ga vnv ook eigenlijk meer voor de gezelligheid
We zien het wel
Bass Academywrote:Waar gaan jullie heen?
Hmm beter, ik zal het moeten doen met Tatanka @ Time Out 
Ik ga sowieso helemaal los vanavond, heb veel te veel energie nu. 
Ik ben de hele dag al niet vooruit te branden, en zit om de minuut met m'n mond open om te gapen. Maaaarr, ik ga wel m'n stinkende best doen vanavond! 
Ik vind dit ook altijd zo vet om te zien, heb hem op Qlimax, Hard Bass & Knock Out bezig gezien. Normaal gaat het echt nog 3x zo hard.
View on YouTube
View on YouTube
Dat ziet er echt NIET uit
Vooral dat schoppen in de lucht, like WTF!!
dit is toch gewoon hakken?wrote:Ik vind dit ook altijd zo vet om te zien, heb hem op Qlimax, Hard Bass & Knock Out bezig gezien. Normaal gaat het echt nog 3x zo hard.
View on YouTube
Ja.wrote:dit is toch gewoon hakken?wrote:Ik vind dit ook altijd zo vet om te zien, heb hem op Qlimax, Hard Bass & Knock Out bezig gezien. Normaal gaat het echt nog 3x zo hard.
View on YouTube
iddwrote:Dat ziet er echt NIET uit![]()
buikie naar vore, schouders naar achter, nu me linkervoet, dan me rechter, dan doe ik een schopje omhoog en laatk nog ff met me handen klappen
Vind ik juist het mooie om te zien, hoe ze dat een hele avond op dezelfde plek kunnen doen. Vervolgens rustig naar huis gaan en een weekie wachten tot het volgende feest.wrote: iddgwn oldskool hakken.. maar lach me altijd een breuk om die mensen, staan der ook zo serieus bij...
buikie naar vore, schouders naar achter, nu me linkervoet, dan me rechter, dan doe ik een schopje omhoog en laatk nog ff met me handen klappen
Wat betreft dat schoppen; hoe dan? als ik dat doe krijg ik m'n been nooit meer in z'n kom.
Last edited by TiMOTHYb on , edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
dat er niet meer gestampt word komt (volgens mij) omdat de helft niet echt hardstyle fan is.
Ik ken mensen die gaan naar defqon niet omdat ze het geweldig leuk vinden maar ze vinden gewoon dat ze er een keer geweest moeten zijn. Vind dit zelf ook dom want het zou veel leuker zijn als alleen de echte hardstyle fans hiernaar toekwamen zodat ook iedereen dik los kan gaan
Ik ken mensen die gaan naar defqon niet omdat ze het geweldig leuk vinden maar ze vinden gewoon dat ze er een keer geweest moeten zijn. Vind dit zelf ook dom want het zou veel leuker zijn als alleen de echte hardstyle fans hiernaar toekwamen zodat ook iedereen dik los kan gaan
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.
Had ik het laatst toevallig met een vriend over toen kwamen we ook wel op die mening uit inderdaad. Toevallig voorbeeldjes? ;-)wrote:Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.
Hakken op hardstyle is dan weer echt lelijk vind ik over 't algemeen.
zoveel verschil zit er volgens mij niet in hoor, hakken of stampen. maatje van me hakt ook op de oldschool manier en ziet er echt vet uitwrote:Had ik het laatst toevallig met een vriend over toen kwamen we ook wel op die mening uit inderdaad. Toevallig voorbeeldjes? ;-)wrote:Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.
Ik kan wel hakken maar stampen is nog nooit in me op gekomen om dat te gaan proberenwrote:zoveel verschil zit er volgens mij niet in hoor, hakken of stampen. maatje van me hakt ook op de oldschool manier en ziet er echt vet uitwrote:Had ik het laatst toevallig met een vriend over toen kwamen we ook wel op die mening uit inderdaad. Toevallig voorbeeldjes? ;-)wrote:Als iemand éçht goed kan hakken dan ziet dat er echt zwaar bruut uit , kan geen stamper tegenop imo.
-
C
-
A
Vind die highkicks niet zo vet, dit vind ik vetter:
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
eens met rik, die kicks enzo lijkt net op jumpen. Ik vind het trouwens prachtig om te zien hoe bepaalde, vaak jongen gastjes, proberen te hakken/stampen of whatever. Het ziet er altijd zo hilarisch uit, kan ik erg lang naar kijken
.