Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Niet perse in een bepaalde volgorde maar:

Antonio Donà
Sjoerd/ Wouter Janssen
Bas Oskam
Joram Metekohy
Willem Rebergen
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Zet gewoon de artiesten neer >.<
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
op deze moment :)

1.B-Front
2.Adaro
3.Phuture Noize
4.Phrantic
5.Headhunterz
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nrgizer wrote:op deze moment :)

1.B-Front
2.Adaro
3.Phuture Noize
4.Phrantic
5.Headhunterz
Denk niet dat jij het helemaal snapt
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Dj Hidden dik op nummertje 1!!
gevolgd door The Machine
en op de 3e plek toch wel Geck-o !! :thumbsup:

4 en 5 word me te moeilijk.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Project 141 wrote:
Aristo wrote:Zet gewoon de artiesten neer >.<
Dan kun je toch niet zien hoe slim ie is en hoe veel die van de scene af weet, doh!
Of sommigen van deze mensen produceren voor meerdere aliassen?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Waarom al die artiesten bij hun echte naam noemen? :') Even laten blijken dat je ze kent? :lol:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Lyst wrote:
M-arijn wrote:Waarom al die artiesten bij hun echte naam noemen? :') Even laten blijken dat je ze kent?!
Of sommigen van deze mensen produceren voor meerdere aliassen?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Dan zet je die aliassen neer of hun bekendste naam.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
M-arijn wrote:Dan zet je die aliassen neer of hun bekendste naam.
huilhuil
Aan het typen...
last seen Oct 2024
M-arijn wrote:Dan zet je die aliassen neer of hun bekendste naam.
De bekendste naam omvat alsnog niet alle aliassen en de echte naam neerzetten is minder werk dan alle aliassen opnoemen, vooral omdat het om een top5 gaat.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
1. DJ Hidden (TOA)
2. The Machine (Sasha F)
3. Ophidian
4. Noisecontrollers/pavelow (Bas Oskam)
5. Headhunterz
K
Wout1997 wrote:1. DJ Hidden (TOA)
2. The Machine (Sasha F)
3. Ophidian
4. Switch technique
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez. Voor de rest weet ik het niet. Maar de kwaliteit van die drie steekt naar mijn mening boven de rest uit.
S
Het trio Hhz, wildstylez & noisecontrollers voor hardstyle.
Bij andere genre's Avicii & Netsky :)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Spablauw wrote:Het trio Hhz, wildstylez & noisecontrollers voor hardstyle.
Avicii is goed maar in dat genre vind ik Hardwell toch echt betere kwaliteit. Die mixen zijn echt top.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Beoordeeld op originaliteit/creativiteit:

Promo
Dj Hidden (The Outside Agency)
Ophidian
Ultraform
Last edited by Joykill on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Phase 2 wrote:
Avicii is goed maar in dat genre vind ik Hardwell toch echt betere kwaliteit. Die mixen zijn echt top.
Maar het gaat om producer
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
teupie wrote:
Phase 2 wrote:
Maar het gaat om producer
dat weet ik, ik bedoelde ook de mixen van de track (de afmix). Niet de dj mixen ;)
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Productietechnisch gezien zijn dat B-Front, Adaro, Zatox(productietechnisch mensen...), Noisecontrollers en Frontliner/Headhunterz. Dit is puur uit productieoogpunt, de sounds die zij maken zijn gewoon soms ongelooflijk moeilijk te maken, zie maar naar hun kicks of hardsounds. Ookal vind je ze niet mooi, maar ze zitten productietechnisch gezien gewoon veel beter in mekaar dan de rest.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Phase 2 wrote:
dat weet ik, ik bedoelde ook de mixen van de track (de afmix). Niet de dj mixen ;)
dan heb ik niks gezegd ;)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Dan zou ik toch voor andere producers gaan, gezien de meeste deze producers alleen de hardstyle kneepjes kennen. Daarbij is complexiteit inderdaad iets technisch, maar ik vraag me af of als je iets complexer maakt, je dan ook een technisch betere producer bent.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Dan zou ik toch voor andere producers gaan, gezien de meeste deze producers alleen de hardstyle kneepjes kennen. Daarbij is complexiteit inderdaad iets technisch, maar ik vraag me af of als je iets complexer maakt, je dan ook een technisch betere producer bent.
Alleen de hardstyle kneepjes? Headhunterz en Noisecontrollers produceren ook andere muziekstijlen (Wildstylez doet dat geloof ik ook, maar daar heb ik nog nooit iets van gehoord)

Overigens is de afmix niet echt een hardstyle kneepje. Ik kan me verder geen andere hardstyle producer bedenken die dezelfde kwaliteit haalt als hun.
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Lyst wrote:Dan zou ik toch voor andere producers gaan, gezien de meeste deze producers alleen de hardstyle kneepjes kennen. Daarbij is complexiteit inderdaad iets technisch, maar ik vraag me af of als je iets complexer maakt, je dan ook een technisch betere producer bent.
Als je door bepaalde technieken betere sounds maakt is dat technisch beter ja. Hoe headhunterz een dragonroar maakt is geen klein kunstje(zoals te zien was in zijn livestream). Of het daarom ook beter klinkt is persoonlijk.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Phase 2 wrote:
Alleen de hardstyle kneepjes? Headhunterz en Noisecontrollers produceren ook andere muziekstijlen (Wildstylez doet dat geloof ik ook, maar daar heb ik nog nooit iets van gehoord)

Overigens is de afmix niet echt een hardstyle kneepje. Ik kan me verder geen andere hardstyle producer bedenken die dezelfde kwaliteit haalt als hun.
De afmix bij bijvoorbeeld The Machine en High Voltage vind ik vele malen beter dan alle boven genoemde (of komt dat door de mastering?). En er zijn producers die echt van alles maken. JDX bijvoorbeeld heeft zelfs een hele tijd filmmuziek gemaakt, en veel van de themes van Q-feesten. En als ik Deepack zie produceren, lijkt me dat qua complexiteit weer een stukje moeilijker dan een wat software fx over elkaar heengooien. En dan heb je Walt ook nog, die waarschijnlijk alle bovenstaande artiesten weer overtreft. Michel Pollen is ook sowieso technisch sterker dan B-Front, Adaro, Frontliner en Zatox. En zo kan ik er nog wel tig opnoemen.