Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
Dan zou ik toch voor andere producers gaan, gezien de meeste deze producers alleen de hardstyle kneepjes kennen. Daarbij is complexiteit inderdaad iets technisch, maar ik vraag me af of als je iets complexer maakt, je dan ook een technisch betere producer bent.
Alleen de hardstyle kneepjes? Headhunterz en Noisecontrollers produceren ook andere muziekstijlen (Wildstylez doet dat geloof ik ook, maar daar heb ik nog nooit iets van gehoord)
Overigens is de afmix niet echt een hardstyle kneepje. Ik kan me verder geen andere hardstyle producer bedenken die dezelfde kwaliteit haalt als hun.
De afmix bij bijvoorbeeld The Machine en High Voltage vind ik vele malen beter dan alle boven genoemde (of komt dat door de mastering?). En er zijn producers die echt van alles maken. JDX bijvoorbeeld heeft zelfs een hele tijd filmmuziek gemaakt, en veel van de themes van Q-feesten. En als ik Deepack zie produceren, lijkt me dat qua complexiteit weer een stukje moeilijker dan een wat software fx over elkaar heengooien. En dan heb je Walt ook nog, die waarschijnlijk alle bovenstaande artiesten weer overtreft. Michel Pollen is ook sowieso technisch sterker dan B-Front, Adaro, Frontliner en Zatox. En zo kan ik er nog wel tig opnoemen.