Geef hier je producer top 5!
1. B-Front
2. Zatox
3. Zany
4. Frontliner
5. Ran-D
1. B-Front
2. Zatox
3. Zany
4. Frontliner
5. Ran-D
Last edited by Mr. Monster on , edited 1 time in total.
is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')
Waarom een :') daarachter? Die artiesten worden niet voor niets zo vaak opgenoemd..wrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')
ik wil joun top 5 wel is zienwrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')
wrote:1. B-Front
2. Zatox
3. Zany
4. Frontliner
5. Ran-D
ik vind 't waardeloos bekrompen hoe gevarieerd mensen hier hardstyle luisterenwrote:is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')met bijvoorbeeld Under Attack etc.
Jij wilt natuurlijk ook genoemd worden in Top 5'jeswrote:ik vind 't waardeloos bekrompen hoe gevarieerd mensen hier hardstyle luisterenwrote:is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')met bijvoorbeeld Under Attack etc.
deze lijsten zeggen genoeg.
Joh als et iemand ze smaak is dan is dat zo, dat wil niet zeggen dat niemand zich verdiept in de rest hoor.....wrote:ik vind 't waardeloos bekrompen hoe gevarieerd mensen hier hardstyle luisterenwrote:is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')met bijvoorbeeld Under Attack etc.
Dat mag dan nog maar blijken......... hoop ikwrote:Joh als et iemand ze smaak is dan is dat zo, dat wil niet zeggen dat niemand zich verdiept in de rest hoor.....
Waar slaat dat nou weer op, als een producer goed is is het nogal logisch dat hij bekend wordt en hoog in de ranglijsten kan komen.wrote:ik vind 't waardeloos bekrompen hoe gevarieerd mensen hier hardstyle luisterenwrote:is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')met bijvoorbeeld Under Attack etc.
Haha! :p Hoelang heb je daar achter gezocht!wrote:Ponystyle producers
maar de rauwere style komt weer op en de luisteraars waarderen dat enorm.
wrote:Ponystyle
Maar het gaat hier niet alleen om de muziek. Anders zou het wel Producer Top 5 heten. Ran-D draait naar mijn weten nooit foutloos en staat ook (nog) niet zo vaak op de grotere events. Hij verdient het wel, maar omdat hij z'n draaikunsten nog niet heeft geperfectioneerd, zou ik het ook raar vinden om hem in een top 5 lijst te zien. Om even serieuzer op mijn top 5 in te gaan, die is als volgt:wrote:Ik zal je het even uitleggen Peter. De reden dat Ran-D, B-Front etc vaak genoemd worden is dat ze tracks maken met pit/beukgehalte. Ik weet niet of jij t doorhebt maar de populariteit van Scantraxx en andere Ponystyle producers daalt enorm onder de HS luisteraars. Die soort heeft nu een jaar of 2 kunnen domineren maar de rauwere style komt weer op en de luisteraars waarderen dat enorm.
Zeg jou top 5 dan..wrote:ik vind 't waardeloos bekrompen hoe gevarieerd mensen hier hardstyle luisterenwrote:is tog ook niet zo raar, die hebben op dit moment gewoon de lekkerste releaseswrote:ff kijken hoevaak ran-d, b-front en psyko punkz opgenoemd worden :')met bijvoorbeeld Under Attack etc.