Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:27 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
1. DJ Hidden

? :huh: Dacht dat jij Ultraform ook wel zou noemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 09:30 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Bij technisch goed moet je naar verschillende dingen kijken
- Originaliteit
- Het Kunnen
- Kwaliteit
- Variatie

Zei toch dat het een blaattopic was. Wat heeft originaliteit, variatie nou met technisch goed producen te maken. De meesten hier weten niet eens wat er bedoeld wordt als er wordt gezegd dat het technisch goed is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 09:57 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
1. DJ Hidden

Heb jij uberhaupt wel eens een Hidden track gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
1. DJ Hidden

Vroeg ik me ook af...

Dus ik heb net maar ff wat Hidden tracks geluisterd. Niet helemaal mijn stijl, maar het klinkt wel echt HEEL erg strak allemaal... Ik snap wel wat Geck-O bedoelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:22 

Aan het typen...

Ik vind Hidden zeker niet slecht, maar ik vind de meeste artiesten op Fools Forest er ook niets voor onder doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:26 

Hardtraxx Veteran

Je zou eigenlijk even naar z'n Semiomime alias moeten zoeken. Dan haalt die alles uit de kast imo. Vind zelf The Exquisites echt vet.

Begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen FF hoor. Hele label staat op m'n laptop en luister er graag naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:28 

Artiest

Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
1. DJ Hidden

Dit gaat om technisch beste en van de artiesten waar ik regelmatig naar luister schiet Hidden er ver boven uit. Er zullen er vast zijn die ook zo goed zijn (Noisia bijvoorbeeld schiet me nu te binnen) maar daar luister ik niet zo vaak naar.

Ultraform luister ik wel heel vaak naar, gisteren hele dag nog nonstop zijn Fabian Kempe dingen geluisterd, geniaal. Zijn kracht zit vooral in compositie, samenhang, originaliteit etc - daarbij is ie technisch ook erg sterk maar niet zo superstrak als Hidden imo!
Juist op technisch gebied heb ik ook wel veel van hem geleerd hoor, don't get me wrong :worship:

Er zit gewoon heel veel in ervaring en Hidden draait al heel lang mee nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:01 

Edwinn schreef:
Er is maar één iemand die verdiend om op 1 te staan en dat is Ultraform. Lijkt me wel duidelijk, alles wat die man maakt van harddance tot ambient, het steekt zo verschrikkelijk goed in elkaar. Absoluut de grootste genie wat mij betreft in de harddance, voor zover hij er nog in zit. Lees namelijk allemaal tegenstrijdige verhalen..

:worship:

En uiteraard onze Rik, vooral de old skool remixes! :drool:
Maar buiten de scene zijn inderdaad nog genoeg die ook super tracks produceren! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:09 

Hardtraxx Addict

The Outside Agency :bomb:

En voor ambient/downtempo: Fabian Kempe
http://soundcloud.com/iamfabiankempe/tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
1. DJ Hidden

Vandaar het woordje 'ook'.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Kennelijk is het verschil tussen die 2 zo groot dat Ultraform niet noemenswaardig is. Als die er nou 5 opnoemde en geen Ultraform dan begreep ik je opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:

Bestaat uit Frank (Eye-D) en Noël (DJ Hidden), veel TOA tracks zijn geproduceerd door 1 van de 2.. Welke vind je dan het best? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:42 

Hardtraxxer

Dr. Luke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

Wolfgang Gartner is volgens mij technisch ook erg sterk.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:17 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Joykill schreef:

Bestaat uit Frank (Eye-D) en Noël (DJ Hidden), veel TOA tracks zijn geproduceerd door 1 van de 2.. Welke vind je dan het best? :)

Ja I know, maar ik luister vrijwel alleen maar nummers van hun die ze onder 'The Outside Agency' geproduceerd hebben en geen nummers van hun Dj Hidden en Eye-D alias, maar dat is meer omdat ik geen tracks van hun ken, omdat ik me er (nog) niet in verdiept heb.

Welke nummers zou je me kunnen aanraden van Dj Hidden en Eye-D?

Van 'The Outside Agency' kan ik geen 'best geproduceerde' track benoemen, alleen al om het feit dat ze allemaal kwalitatief gezien uitstekend zijn op hun eigen manier en de sfeer in elke track anders is en dus eigenlijk niet zo goed met elkaar vergeleken kunnen worden, maar The Immobilizers VIP (met Mindustries) is mijn favoriete plaat van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
Er zullen er vast zijn die ook zo goed zijn (Noisia bijvoorbeeld schiet me nu te binnen) maar daar luister ik niet zo vaak naar.

Noisia vind ik ook zeker noemenswaardig ^^ Dat zit qua afmix en techniek ook altijd super strak in mekaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 00:08 

@joykill:

Eye-D - Hell´s Basement (soms staat die onder TOA maar dat klopt niet)
Hidden - Scintillate
Hidden - Times Like these
Hidden - drastic/dying star

en je komt er wel genoeg tegen als je het intikt bij youtube :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 03:54 

Kraak... Piep...

Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:

Bij technisch goed moet je naar verschillende dingen kijken
- Originaliteit
- Het Kunnen
- Kwaliteit
- Variatie

Zei toch dat het een blaattopic was. Wat heeft originaliteit, variatie nou met technisch goed producen te maken. De meesten hier weten niet eens wat er bedoeld wordt als er wordt gezegd dat het technisch goed is...

Wat dacht je van originele sounds KUNNEN maken en variatie in je nummers KUNNEN maken.
Dat is produceren en lijkt mij onder technisch te vallen hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 03:55 

Kraak... Piep...

SoundTunerZ schreef:
Geck-o schreef:
Er zullen er vast zijn die ook zo goed zijn (Noisia bijvoorbeeld schiet me nu te binnen) maar daar luister ik niet zo vaak naar.

Noisia vind ik ook zeker noemenswaardig ^^ Dat zit qua afmix en techniek ook altijd super strak in mekaar :)

Ik vind veel drum & bass artiesten goeie master en afmix kwaliteiten hebben (Current Value, Cooh, The Panacea, Counterstrike)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:03 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
@joykill:

Eye-D - Hell´s Basement (soms staat die onder TOA maar dat klopt niet)
Hidden - Scintillate
Hidden - Times Like these
Hidden - drastic/dying star

en je komt er wel genoeg tegen als je het intikt bij youtube :thumbup:

Ok, bedankt man!

Dj Hidden - Scintillate is wel echt een :bomb:

De rest ook, maar dit nummer vind ik toch wel het lekkerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

Mark Mendes, Deadmau5, Calvin Harris
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

Jeroen_n schreef:

Ik vindt dat bij Deadmau5 de varariatie ver te zoeken is. Wolfgang gartner is opzicht stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:49 

Donateur

1. Michel Pollen
2. Bas Oskam
3. Willem Rebergen
4. Joram Metekohy
5. Bob van der Palen

Sowieso is Michel Pollen voor mij de nummer 1 aller tijden. Wat daar voor producties vanaf komen is gewoon heldig :clap:
Verder zitten de producties van bas altijd goed in elkaar, zeker nu met de laatste paar track van NC :love:
Headhunterz weet wat produceren is en weet ook goed wat die doet, krijgt er leuke producties uit (verwar dit niet dat ik z'n tracks ook op en top vind, de laatste 2 producties vind ik maar niets, maar er komen wel leuke sounds uit).
Sowieso dat Wildstylez een held is. Produceert ook voor meerdere andere artiesten en zijn track steken ook altijd goed in elkaar.
Verder heeft voor mij B-Front een aparte en zeer vette sound. Of hij daar hulp bij krijgt weet ik niet zeker, voor zover ik weet niet/nauwelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:52 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Jeroen_n schreef:

Ik vindt dat bij Deadmau5 de varariatie ver te zoeken is. Wolfgang gartner is opzicht stukken beter.

Variatie ver te zoeken bij Deadmau5?
Je luistert het niet echt veel of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
STAN- schreef:
Joykill schreef:

Ja I know, maar ik luister vrijwel alleen maar nummers van hun die ze onder 'The Outside Agency' geproduceerd hebben en geen nummers van hun Dj Hidden en Eye-D alias, maar dat is meer omdat ik geen tracks van hun ken, omdat ik me er (nog) niet in verdiept heb.

Welke nummers zou je me kunnen aanraden van Dj Hidden en Eye-D?

Van 'The Outside Agency' kan ik geen 'best geproduceerde' track benoemen, alleen al om het feit dat ze allemaal kwalitatief gezien uitstekend zijn op hun eigen manier en de sfeer in elke track anders is en dus eigenlijk niet zo goed met elkaar vergeleken kunnen worden, maar The Immobilizers VIP (met Mindustries) is mijn favoriete plaat van hun.

Ik doel meer op dit;

Primitive is gereleased als een The Outside Agency track, maar is geproduceerd door Noël (DJ Hidden).. Zie discogs bijvoorbeeld ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen