Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het gaf hem ook de mogelijkheid om een aantal keer op 538 primetime een hardstyle plaatje te draaien. Bovendien verdient hij met één a twee keer optreden waarschijnlijk meer dan dat hij aan het hele album zou verdienen. En inderdaad, het vervolgens gebruiken als argument waarom je op hem zou moeten stemmen, bevestigt voor mij nog maar eens, dat dat hele donatiegebeuren meer om hem draait dan om waar het geld heen gaat. Maar nogmaals, geld doneren is natuurlijk altijd goed.


want jij kent headhunterz enzo. Jij hebt hem misschien nog nooit gesproken maar toch heb je al een oordeel over hem klaar en trek je zijn motivatie in twijfel xd Natuurlijk gebruikt zijn communicatiemannetje dat als marketingsinstrument daar wordt hij toch ook voor betaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzin discussie, het gaat toch over de draaikunsten... Kan me niet herinneren dat je een betere dj wordt als je geld doneert (of dat je er een beter mens van wordt). Anders was dj Bill Gates wel de winnaar van die dj top100 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Wat een onzin discussie, het gaat toch over de draaikunsten... Kan me niet herinneren dat je een betere dj wordt als je geld doneert (of dat je er een beter mens van wordt). Anders was dj Bill Gates wel de winnaar van die dj top100 :bomb:


Baloteli verdient een 2e plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Wat een onzin discussie, het gaat toch over de draaikunsten... Kan me niet herinneren dat je een betere dj wordt als je geld doneert (of dat je er een beter mens van wordt). Anders was dj Bill Gates wel de winnaar van die dj top100 :bomb:

Niets is ''onzin''. Iets, wat dan ook, heeft altijd wel zin. Ook jouw reactie dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:19 
 

toet

+1 positieve stemming
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Lyst schreef:
Onzin, het is effectiever als ik iemand geld geef die ervaring heeft met bijvoorbeeld een school bouwen dan dat ik met dat geld zelf een school ga bouwen, ik spreek de taal niet, ken de mensen niet, kan geen gebouwen bouwen, noch weet ik wat voor dingen ik allemaal moet regelen. Mijn geld zorgt ervoor dat de mensen daar anderen kunnen helpen. (Zelfs als niet alles er van aankomt.)

Laatst was er nog een voorbeeld met het kankerfonds of nederlandse hartstichting.
Er was uiteindelijk (volgens mij) 17% naar operaties e.d. gegaan. Dat vind i dus schandalig.
Meer als de helft ging naar de baas, eigenlijk doneren wij gewoon iemand die we helemaal niet kennen en het nota bene niet eens nodig heeft. :/ Vaak worden de collectes ook gedaan door vrijwilligers dus ik weet niet waar al het geld is gebleven.

Dat lijkt me sterk, ik ben het met je eens dat die directeuren relatief veel geld verdienen. Maar de jaarlijkse omzet van het kankerfonds is zo'n 6 miljoen euro. Daarvan ging iets meer dan 30% naar onderzoek en het gros van wat resteert naar voorlichting. De directeur kostte in 2008 175.000 euro (hij verdiende 145 incl vakantiegeld)
175.000/6.000.000 = 2.9% Dat mag inderdaad wel wat minder, maar het ligt toch wel erg ver van de zogenaamde werkelijkheid die jij hier doet suggereren. Bovendien geldt ook hier dat het meer zin heeft om geld te doneren, dan zelf onderzoek naar kanker te gaan doen. Er wordt net gedaan of iedereen zomaar alles even kan gaan doen. >.< Het is allemaal leuk en aardig dat je je afzet tegen goede doelen (of een excuus verzint, waarom je je geld beter aan bier uit kunt geven), maar houdt het aub wel een beetje reëel.

@mrazura, er staat toch duidelijk bevestigt voor mij. En ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand anders headhunterz zijn social media regelt.

@dp, eens, maar Headhunterz was degene die het aanhaalde als reden waarom mensen op hem moesten stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Wacht even, popcorn is op
-------–-----------–--------------

Zo, ga maar verder! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:34 
 

Olijfboompje schreef:
_dp_ schreef:
Wat een onzin discussie, het gaat toch over de draaikunsten... Kan me niet herinneren dat je een betere dj wordt als je geld doneert (of dat je er een beter mens van wordt). Anders was dj Bill Gates wel de winnaar van die dj top100 :bomb:

Niets is ''onzin''. Iets, wat dan ook, heeft altijd wel zin. Ook jouw reactie dus.

Maar deze discussie is niet eentje die met de DJ Mag top 100 te maken heeft. Dusseee.. in dit topic is t onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Olijfboompje schreef:
_dp_ schreef:
Wat een onzin discussie, het gaat toch over de draaikunsten... Kan me niet herinneren dat je een betere dj wordt als je geld doneert (of dat je er een beter mens van wordt). Anders was dj Bill Gates wel de winnaar van die dj top100 :bomb:

Niets is ''onzin''. Iets, wat dan ook, heeft altijd wel zin. Ook jouw reactie dus.

Maar deze discussie is niet eentje die met de DJ Mag top 100 te maken heeft. Dusseee.. in dit topic is t onzin.

Een stuk constructiever dan de meeste discussies hier.
Maarja, het had er wel mee te maken, want blijkbaar heeft een va de desbetreffende DJ's ermee te maken.

Verder laat ik het maar sinds je duidelijk merkt dat het niet gewaardeerd wordt. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:45 
 
Hardtraxx Newbie

pff stemmen is voor noobs, begin niet aan die commercieële onzin.. verpest de muziek alleen maar verder.
Misschien voor de lol hhz/nc/showtek/brennansoft/wildstylez stemmen:P kunnen ze hun popstyle nog verder op de kaart zetten:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding



:cool: :cool: :cool: :cool:


Edit : Oeps spelvaut bij Gansterdwerg :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Afbeelding



:cool: :cool: :cool: :cool:


Edit : Oeps spelvaut bij Gansterdwerg :cry: :cry: :cry: :cry:

Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:13 
 

Zeker baas. :cool:

Maar ik geef vaak genoeg constructieve argumenten.. Kijk een paar pagina's terug maar! Anyway, volgens jouw redenatie kunnen we dus helemaal uitweiden over andere DJ's? Want ze staan misschien in de top100.. ;) Maar tis prima zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Zeker baas. :cool:

Maar ik geef vaak genoeg constructieve argumenten.. Kijk een paar pagina's terug maar! Anyway, volgens jouw redenatie kunnen we dus helemaal uitweiden over andere DJ's? Want ze staan misschien in de top100.. ;) Maar tis prima zo!

Ik doelde niet zo zeer op jouw argumentatie. Dat besef je hopelijk wel. Voor jouw discussies heb ik vaak wel respect. Vooral vanwege de inhoudsvolle en beargumentatie die raakvlak vertoont.

Zo bedoelde ik hem niet, maar dat begrijp je zelf ook wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. B-front
2. Adaro
3. Deadmau5
4. Hardwell
5. Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Deadmau5 stemmers:

Citaat:
‎#4 again on the top100 DJ polls... hey, not bad for someone who isnt a DJ. Anythings possible folks! now.. where did i rank in the top100 dentists poll? *looks*


Zijn eigen (heldige) reactie. Know what you're voting :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor de Deadmau5 stemmers:

Citaat:
‎#4 again on the top100 DJ polls... hey, not bad for someone who isnt a DJ. Anythings possible folks! now.. where did i rank in the top100 dentists poll? *looks*


Zijn eigen (heldige) reactie. Know what you're voting :')

Ken die hele artiest verder niet, maar dacht dat ie wel optrede? Is dat pre-mixed dan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij treed gewoon op, alleen Deadmau5 heeft niet zo veel boodschap aan een DJ ranking, omdat hij zelf vooral als producer ziet. Hij is echter nu wel bezig met het verzinnen van een manier waarmee hij live beats kan maken las ik van de week, innovatief bezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Steffnov schreef:
Voor de Deadmau5 stemmers:

Citaat:
‎#4 again on the top100 DJ polls... hey, not bad for someone who isnt a DJ. Anythings possible folks! now.. where did i rank in the top100 dentists poll? *looks*


Zijn eigen (heldige) reactie. Know what you're voting :')

Ken die hele artiest verder niet, maar dacht dat ie wel optrede? Is dat pre-mixed dan ofzo?


:surrender: Jij kent Deadmau5 niet?! Mag ik weten onder welke steen jij woont?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hij treed gewoon op, alleen Deadmau5 heeft niet zo veel boodschap aan een DJ ranking, omdat hij zelf vooral als producer ziet. Hij is echter nu wel bezig met het verzinnen van een manier waarmee hij live beats kan maken las ik van de week, innovatief bezig dus.

Hij geeft zelf aan dat hij geen DJ is, dus ik neem aan dat hij dan ook niet draait maar dat alles pre-mixed is. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unexist geeft er ook niet heel veel om :P

Citaat:
Please Dont fucking vote for me on the djmag top 100 because i couldn't care less about this shit !! Most important should not be called DJ chart the way i see it when people like Craze and Mixmastermike are rated lower than people who never touched a vinyl they should change the name into BPtop100 (button pusher top 100) cos the meaning of DJ is Disc Jockey and a lot of the top 100 they just push the button play of the cdj and they are very good at be in front of the camera so please DONT VOTE FOR ME ....................
Thank you and Fuck the system
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En hij heeft nog volkomen gelijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Hij treed gewoon op, alleen Deadmau5 heeft niet zo veel boodschap aan een DJ ranking, omdat hij zelf vooral als producer ziet. Hij is echter nu wel bezig met het verzinnen van een manier waarmee hij live beats kan maken las ik van de week, innovatief bezig dus.

Hij geeft zelf aan dat hij geen DJ is, dus ik neem aan dat hij dan ook niet draait maar dat alles pre-mixed is. Toch?


Nee waarschijnlijk Ableton mix, net als Skrillex
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
1. The Machine
2. Zany
3. Adaro
4. Geck-O
5. Thera

6. Frequenzers
7. Toneshifterz
8. B-Front
9. Degos & Re-Done
10. Crypsis


Frequencerz Tom...


Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:

:surrender: Jij kent Deadmau5 niet?! Mag ik weten onder welke steen jij woont?

Ik bedoel dat ik nog nooit heb gezien wat die onstage deed :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen