Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 21:58 

Artiest

Stan schreef:
StephanKetz schreef:
https://www.facebook.com/Miss.Diamond.DJ

Too funny to read the comments. :D

Idd, en gelijk hebben ze, ze heeft 159K "fans", maar haar status is maar 2 keer geliked, waaronder 1x door haarzelf. En slechts 69 mensen praten over haar op facebook.

Whahahha xd dat is wel heel extreem zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:35 

Hardtraxx Elite

Klementino schreef:
Lang verhaal met motivaties..

Heel leuk, die tekst en uitleg, maar je hebt wel door dat je alle DJ's op producties beoordeelt..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Klementino schreef:

Heel leuk, die tekst en uitleg, maar je hebt wel door dat je alle DJ's op producties beoordeelt..?

Mag toch? Het gaat om jouw favoriet, of dat nou door producties of door draaien komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:02 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Wesz91 schreef:
Klementino schreef:

Mag toch? Het gaat om jouw favoriet, of dat nou door producties of door draaien komt.

Favoriete DJ ja, niet producer.. Dat is toch juist wat er mis is met deze "competitie"? mensen die beoordelen op de verkeerde factor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Favoriete DJ ja, niet producer.. Dat is toch juist wat er mis is met deze "competitie"? mensen die beoordelen op de verkeerde factor...

Tegenwoordig zijn er (bijna) geen echte DJ's meer. Mensen komen af op producties, niet op DJ skills.
De lijst is van DJ mag, vandaar dus de DJ Mag top 100. Staat ook overal vote for your favorite artist, wat is er dan mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:24 

Donateur

Wat er mis met deze lijst? Hetzelfde als met andere lijsten, en bijvoorbeeld de TOTM hier op HT. Mensen kunnen niet meer gewoon (onderbouwd) stemmen op wat ze leuk vinden. Daarnaast wordt er totaal niet meer gekeken naar preformances maar slechts naar platen en albums die artiesten uitbrengen. Onderstaand voorbeeld is ook weer verschrikkelijk.

Klementino schreef:
Ik heb bewust geen stemmen gegeven aan artiesten als Knife Party of Skrillex. Hoewel ik dat ook superartiesten vind, denk ik dat ze toch wel aan hun stemmen komen, en dan maakt die ene stem van mij weinig uit. Flauwe kul redenering natuurlijk, maar meer een principe. Hardstyle is mijn ding.

"Mijn ene stem maakt niet zoveel uit, dus ik stem niet"

Roger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:25 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Gestemd hoor;

1. Noisecontrollers
2. Wildstylez
3. Frontliner
4. Headhunterz
5. Coone

zelfde alleen heady en noisecontrollers andersom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 13:23 

Wesz91 schreef:
Klementino schreef:

Moeten allen der stemmers een verklaring aan u afleggen met omvattend de reden tot stemmen op een bepaald artiest? Of mogen wij zo vrij zijn u te verzoeken gewoon te accepteren wat onze stemming ook is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:49 

Hardtraxxer

Citaat:
I`d like to thank each of you with your support messages that I`m receiving, sorry not answering one by one cause they are too many, but what I would like to say is the true will come out for sure and the involveds noticing these lies will have to explain themselves in the justice....let`s move on from this now, I want to bring good things for you, that`s all ;-)

https://www.facebook.com/Miss.Diamond.DJ

Official statement:

http://djmissdiamond.blogspot.com.br/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

En we gaan weer verder
http://edmsnob.com/leaked-dj-mag-intern ... -aly-fila/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Had het gisteravond ook geplaatst, maar het gaat over advertenties. Daar is opzich niks mis mee. Scot Project had er gister ook wat over gezegd waar ik het wel ongeveer mee eens was.

Citaat:
well, there is nothing wrong with advertisements at all! it is simply foolish to think that these magazines are "independent" or real journalists. 90% of the content is provided by the artists and the deal in most cases (depends on the money you invest) is: if you pay for an add, we give you free exposure (interviews, reviews, front page, special features).!! it is a media mafia! so in these magazines you cant expect the latest "hype" of what is really hot or not,. thats all, good or bad, it is your choice :) ..

En uiteraard! De reactie van Mag zelf: http://www.djmag.com/news/detail/3481
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 12:11 

Aan het typen...

Maar het is uiteraard niet handig om een poll te organiseren als je dergelijke bedragen van deelnemende artiesten ontvangt. Je hoort er dan toch wel compleet onafhankelijk in te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
You are voting for:

Wasted Penguinz
Noisecontrollers
Headhunterz
Code Black
Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 15:48 

This current trend is further solidified by David Guetta, claiming the #1 position of the DJ Mag Top 100 2011 popularity poll.

Voor alle Hardtraxxers die zagen dat Dj Mag geen poll op dj kwaliteit is maar op populariteit. Dat wordt bevestigd. Als u dus niet mee wilt doen aan een populariteitspoll moet u dat zelf weten.
David Guetta staat misschien niet op 1 omdat hij de beste is, maar wel de bekendste, dus toch verdient om in de populariteitspoll bovenaan te staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Op de valreep nog even gestemd:

Crypsis
Thera
Zany
Titan
Solutio & The I's

En dan alleen gelet op op het draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Ook nog even snel gestemd:

1. Jack of Sound
2. Alphaverb
3. B-Front
4. Adaro
5. Geck-o

Heb niet draaien meegenomen maar niet heel erg zwaar laten wegen. Heb meer eigenlijk op hun producties gelet. De sfeer in tracks is voor mij het meest doorslaggevend. Jammer dat je geen Top 10 mag geven anders had ik Josh en Wesz, Thera, Wildstylez, Frontliner en Da Tweekaz erbij gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

Stemmen is afgelopen, ben vrij benieuwd of David Guetta wederom heeft gewonnen. Hoop dat Nicky Romero of Hardwell op 1 staan, maar ben bang van niet. Verder verwacht ik HHZ wel in de top10, hij is qua populariteit wel flink vooruit gegaan, onder andere dankzij EDC LV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Hmm. je weet niet niet hoeveel verschil er in stemmen zit tussen de top 10 en de rest bv.

Denk dat ie nog heel veel meer stemmen nodig heeft om nog hoger te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:46 

Je weet al sowieso dat Tiƫsto, Armin van Buuren en David Guetta in de top 5 zitten. De dingen die mij bezig houden zijn 'waar komt SWHM, omdat zij stoppen', en 'staat Paris Hilton in de dj mag 100?'
Ben benieuwd naar de antwoorden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
'staat Paris Hilton in de dj mag 100?'

Laat het alsjeblieft zo zijn :cry: Kunnen we gelijk die hele DJ Mag (die toch al nergens meer op slaat) ook opdoeken. Ik hoop echt dat er mensen van 4chan/ Reddit/ 9Gag zijn geweest die andere mensen gestimuleerd hebben om op Paris Hilton te stemmen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:54 

De Dj Mag slaat dan misschien nergens op, het helpt je wel een eind vooruit als producer als je kan zeggen dat je er tussen staat. Jammer want onbekend talent wordt zo nog verder de vergeetput ingedrukt maarja.
En als PH erin staat is dat een schandaal... 2 weken geleden vroeg het account van Dj Mag nog aan z'n facebook volgers waarom er geen vrouwen als Paris Hilton in de dj mag staan, dus de kans is niet klein dat ze er in komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:14 

Hardtraxx Veteran

Fijn dat Clock Kid hier af en toe nog wordt genoemd want dat is een baas in de hardstyle 'scene' als je naar draaien kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Fijn dat Clock Kid hier af en toe nog wordt genoemd want dat is een baas in de hardstyle 'scene' als je naar draaien kijkt.

Zooo veel beter dan de rest ook :lol: Echt een gruwelijke baas.
Trouwens, Lanoz is ook echt een beest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

Jup en The Geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 20:46 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Jup en The Geminizers

Geminizerssss! :love:
Altijd genieten. Ik heb alleen niet op ze gestemd omdat het totaal plaatje niet 100% scoort.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen