Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 07:12 

Hardtraxx Veteran

mensen die zeggen dat lanoz een beest is, issie niet, die man maakt, ook omdat hij zo gewaagd draait, veel fouten. heb afgelopen vrijdag ook een aantal missers gehoord, laat staan dat hij niet van de effecten af kan blijven. dus die gun ik geen dj mag top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
mensen die zeggen dat lanoz een beest is, issie niet, die man maakt, ook omdat hij zo gewaagd draait, veel fouten. heb afgelopen vrijdag ook een aantal missers gehoord, laat staan dat hij niet van de effecten af kan blijven. dus die gun ik geen dj mag top 100.

Ik heb hem een keer live horen draaien hier in de buurt en toen draaide hij fuuuucking goed. Amper fouten, dik mixwerk, perfecte platenkeuze, mooie opbouw.... eigenlijk gewoon alles. Misschien had ie een beetje een off-day afgelopen vrijdag ;) Of misschien was die juist die ene dag in topvorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Distinctive schreef:

Ik heb hem een keer live horen draaien hier in de buurt en toen draaide hij fuuuucking goed. Amper fouten, dik mixwerk, perfecte platenkeuze, mooie opbouw.... eigenlijk gewoon alles. Misschien had ie een beetje een off-day afgelopen vrijdag ;) Of misschien was die juist die ene dag in topvorm.

Liever gewaagd met wat fouten dan intro-outro waar je 2 minuten lang op staat te wachten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ben ik het mee eens! Hoewel off-beats wel gruwelijk irritant zijn af en toe, en timefouten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:16 

Hardtraxx Elite

Wanneer word de DJ Mag bekend gemaakt eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:12 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Wanneer word de DJ Mag bekend gemaakt eigenlijk?

Bij de Amsterdam Dance Event 19.-21.10.2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:57 

Hardtraxxer

New number 1 DJ 2012

http://www.inthemix.com.au/news/intl/53 ... ag_Top_100
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:42 

Hardtraxxer

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:

Die zocht ik al, :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:

Heb hem toevallig net even gekeken. Er is wel wat gesleuteld aan de uitreiking, kan me herinneren dat daar nogal een fluitconcertje kwam. Verder echt een enorm interessante docu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:07 

Hardtraxxer

Dat stond ook op die site net gepost. Is ook niet zo heel gek als je zo'n uitreiking in Nederland houdt met als voormalige nummer 1 een Nederlandse dj. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:56 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:30 

Hardtraxxer

Vind het typisch dat zoveel mensen hier alleen op hardstyle dj's zouden stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad heel typisch op een hardstyle site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:35 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Inderdaad heel typisch op een hardstyle site.

Het gaat toch om de top 100 DJ's? Niet top 100 hardstyle dj's?

Ik vind het kortzichtig als je in een top 5 lijstje alleen hardstyle dj's zet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:42 

Wat is daar kortzichtig aan?

Als mensen hardstyle dj's het beste vinden dan is dat gewoon zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:45 

Hardtraxxer

Daarnaast zullen er ook zat mensen zijn die geregeld hardstyle feesten bezoeken en geen house/techno/hardcore of wat dan ook. Wordt dan lastig om een top 5 op te stellen met DJ's uit andere genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:52 

Hardtraxxer

Entourage schreef:

Klopt, maar dat maakt het naar mijn mening niet minder gek.

Kortzichtig vind ik het omdat er een heleboel betere artiesten zijn, die in een ander genre produceren.. Daar moet je wel voor open staan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:53 

Aan het typen...

Er zijn ook een heleboel betere artiesten dan dat jij kent, vreemd dat jij dan op die artiesten stemt. Sterker nog om de beste artiesten te ontdekken zul je je flink moeten verdiepen in een genre en des te meer genres je volgt, des te minder ken je de echt goede artiesten, vaak ken je alleen de meest bekende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:54 

Frazyr schreef:
Entourage schreef:

Klopt, maar dat maakt het naar mijn mening niet minder gek.

Kortzichtig vind ik het omdat er een heleboel betere artiesten zijn, die in een ander genre produceren.. Daar moet je wel voor open staan natuurlijk.

Omdat jij vindt dat er een heleboel andere artiesten beter zijn, hoeft iemand anders dat niet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:58 

Hardtraxxer

Ik zeg ook niet dat jullie dat moeten vinden, ik vind dat mensen zich meer in artiesten moeten verdiepen voordat ze stemmen op een multi-genre populariteits-poll..
Als je na onderzoek nogsteeds vind dat 5 hardstyle artiesten de beste zijn, oké..... Maar het niet bezoeken/luisteren van andere genres als hardstyle, 'omdat t kut/soft is' maakt het kortzichtig :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:02 

Aan het typen...

Dus is deze hele poll onzinnig, alsof je alle DJ's ooit kunt kennen, hoe kun je dan bepalen welke je de beste vind? Daarnaast voegt deze poll erg weinig toe, het gaat er uiteindelijk om wie het meest populair is, wat ook wel min of meer af valt te kijken aan het aantal facebook likes/twitter followers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dus is deze hele poll onzinnig, alsof je alle DJ's ooit kunt kennen, hoe kun je dan bepalen welke je de beste vind? Daarnaast voegt deze poll erg weinig toe, het gaat er uiteindelijk om wie het meest populair is, wat ook wel min of meer af valt te kijken aan het aantal facebook likes/twitter followers.

Oké mischien redeneer ik anders.

Wanneer ik de vraag krijg wie de beste dj-artiest is ga heel breed kijken en vergelijken. Het feit dat ik meerdere genres kan waarderen maakt het juist zo interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 23:01 

Jonge er bestaat toch geen definitie over goed? Als ik hitler nou goed wil vinden dan kies ik dat toch zelf, ookal is hij naar algemeen beeld slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 03:18 

Hardtraxxer

Evil Activities at #149

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 795&type=1
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen