Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Als je search gebruikt, dan krijg je alleen de namen uit de top 100.


Nope, echter is die search nu wel down, krijg de volgende melding: 2012 results will be avilable midnight 19th October 2012. Terwijl het ondertussen de 20ste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:07 
 

Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Als je search gebruikt, dan krijg je alleen de namen uit de top 100.


Nope, echter is die search nu wel down, krijg de volgende melding: 2012 results will be avilable midnight 19th October 2012. Terwijl het ondertussen de 20ste is.

:aww:

Echt een kutlijst. Het is ook geowon echt nog niet misschien representatief. Achja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Het is ook geowon echt nog niet misschien representatief.


Wel representatief hoe populair hardstyle geworden is en wie de populairste namen onder de massa zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 20:53 
 

Nazale schreef:
Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Als je search gebruikt, dan krijg je alleen de namen uit de top 100.


Nope, echter is die search nu wel down, krijg de volgende melding: 2012 results will be avilable midnight 19th October 2012. Terwijl het ondertussen de 20ste is.

:aww:

Echt een kutlijst. Het is ook geowon echt nog niet misschien representatief. Achja.

Waarom is het niet representatief? De Dj Mag top 100 staat duidelijk voor de 100 populairste dj's en niet de 100 beste dj's :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Als je search gebruikt, dan krijg je alleen de namen uit de top 100.


Nope, echter is die search nu wel down, krijg de volgende melding: 2012 results will be avilable midnight 19th October 2012. Terwijl het ondertussen de 20ste is.

:aww:

Echt een kutlijst. Het is ook geowon echt nog niet misschien representatief. Achja.


Waarom is het niet representatief, omdat het niet jou smaak is zeker? Gelukkig verschillen smaken. Dat gejank altijd omdat mensen het niet eens zijn met die lijst omdat hun favorite niet hoog geëindigd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 02:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.

Wat een koning ben jij zeg :worship: en dan radical redemption een baas vinden, jij bent mijn voorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 03:28 
 

RR is toch ook niet zooooo commercieel of wel dan? Wat heeft iedereen toch tegen hem. Laat me lekker handje klappen op zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 03:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Newbie

Nerazzurro93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.


Behoorlijk kortzichtig dit zeg. Als dat je visie is ga jij het nog heel zwaar krijgen in je leven.
Misschien wel, maar ik vind dat je tegenwoordig niet zomaar alles moet pikken wat er van je verwacht wordt. Nu drijft dit heel ver af van de muziek, maar ook muziek wordt in zijn greep gehouden door commercie. Natuurlijk berust ik me in het feit dat het nu zo eenmaal is, dus rebels zal ik niet optreden, maar het zijn meer mijn ideeën zeg maar.


Zo hoort het gewoon, als je ook maar een beetje begaan bent met kwaliteitsmuziek;) Dat je tegenwoordig hiervoor raar aan wordt gekeken door mensen die de muziek zelf amper snappen, is eigenlijk gewoon te treurig voor woorden..
Dat mensen een kortzichtige maar toch o'zo logische reactie zo letterlijk opvatten en hier ook nog grappig mee proberen te zijn zegt ook weer genoeg... Die luisteren gewoon stuk voor stuk wat ze voorgeschoteld krijgen in de bovenste regionen van de top 100.. En verder is hun interesse over het algemeen ver te zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Addict

lucien1993az schreef:

Zo hoort het gewoon, als je ook maar een beetje begaan bent met kwaliteitsmuziek;) Dat je tegenwoordig hiervoor raar aan wordt gekeken door mensen die de muziek zelf amper snappen, is eigenlijk gewoon te treurig voor woorden..
Dat mensen een kortzichtige maar toch o'zo logische reactie zo letterlijk opvatten en hier ook nog grappig mee proberen te zijn zegt ook weer genoeg... Die luisteren gewoon stuk voor stuk wat ze voorgeschoteld krijgen in de bovenste regionen van de top 100.. En verder is hun interesse over het algemeen ver te zoeken


Wil je nu zeggen dat de meeste in de top 100 geen kwaliteitsmuziek afleveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke, de search optie doet het nu wel.

Alphaverb staat op #764

Radical Redemption kan ik niet vinden, audiofreq ook niet, Adrenalize niet, Omegatypez niet, maar het lijkt me toch wel dat die hoger staat dan Hardstyle Mafia en Dozer.

nog wat namen die ik heb gezocht:

Max Enforcer: #883
Kamui: #4065
Arkaine: #1416
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.

Jij drinkt alleen zelf opgevangen regenwater en eet alleen uit je eigen tuintje? Het zou natuurlijk uit den boze zijn om commercieel voedsel te nuttigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De top 1000 bezetters in de hardcore en omstreken:

42: Angerfist
149: Evil Activities
167: Mad Dog
173: Noisia
178: Korsakoff
192: Outblast
196: Noize Suppressor
199: Endymion
234: Tha Playah
276: Art of Fighters
289: Neophyte
306: Partyraiser
322: AniMe
410: Ophidian
438: Amnesys
460: Nosferatu
498: Promo
503: The Viper
525: Dyprax
582: Nitrogenetics
619: Drokz
630: Day-Mar
631: The Sickest Squad
675: Radium
692: Unexist
704: Kasparov
714: Paul Elstak
781: Hellsystem
824: Alien T
862: Re-Style
898: The Outside Agency
912: Tommyknocker
988: Predator
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Scope DJ, DJ Mag heeft zijn naam niet op orde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De top 1000 bezetters in de hardcore en omstreken:

42: Angerfist
410: Ophidian


i don't want to live on this planet anymore
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 09:38 
 
Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Steffnov schreef:
De top 1000 bezetters in de hardcore en omstreken:

42: Angerfist
410: Ophidian


i don't want to live on this planet anymore

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij is Endymion de nr.1 hardcore dj.. Snap niet dat hij onder Angerfist staat :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Even een hele pagina aan onzin verwijderd ..ONTOPIC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Search werkt niet bij mij :/
Weet iemand toevallig hoe hoog Code Black en Atmozfears staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Stereorockerz schreef:
Search werkt niet bij mij :/
Weet iemand toevallig hoe hoog Code Black en Atmozfears staan?

ik krijg dit:
Citaat:
Results are not yet available.

Vaag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
atmozfears at 421 :D


kijk verder dan je neus lang is
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen