Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.

Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?


Begin op pagina 1 hier en je komt erachter.

Niet echt lees alleen wat terug over bfront en iets jatte xD vandaar de vraag


Dan heb je niet alles gelezen, geloof me het is de tijd waard. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij (terecht) einde carrière voor Thyron. Ik kan me niet voorstellen dat een label, organisatie en andere producers nog vertrouwen in hem hebben om een samenwerking aan te gaan. Dit is onherstelbare schade. Als je zoiets flikt, dan verdien je het gewoon niet om zo'n mooi beroep uit te oefenen en is het in mijn ogen direct exit. Bovendien speelt zijn jonge leeftijd hier geen rol, want op deze leeftijd hoor je gewoon te weten dat je dit niet kunt maken. Volgens mij heb ik hier ook ergens gelezen dat hij in het verleden al meerdere fratsen heeft uitgehaald. Het is een recidivist.

Hij kan nu lekker een studie uitzoeken en zich de rest van zijn leven op zijn kop slaan waarom hij zo'n mooie toekomst verknald heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Lijkt mij (terecht) einde carrière voor Thyron. Ik kan me niet voorstellen dat een label, organisatie en andere producers nog vertrouwen in hem hebben om een samenwerking aan te gaan. Dit is onherstelbare schade. Als je zoiets flikt, dan verdien je het gewoon niet om zo'n mooi beroep uit te oefenen en is het in mijn ogen direct exit. Bovendien speelt zijn jonge leeftijd hier geen rol, want op deze leeftijd hoor je gewoon te weten dat je dit niet kunt maken. Volgens mij heb ik hier ook ergens gelezen dat hij in het verleden al meerdere fratsen uit heeft gehaald. Het is een recidivist.

Hij kan nu lekker een studie uitzoeken en zich de rest van zijn leven op zijn kop slaan waarom hij zo'n mooie toekomst verknald heeft.


Precies, zoiets staat ook niet echt goed op je CV.
'(?) jaar bij Fusion gewerkt.'
Maakt niet uit of hij het op zijn CV zet of niet, typ nu ff zijn naam in en je komt Thyron wel tegen.

Zoeken ze ff op, oh hij steelt tracks, dus dan kan die ook tot meer in staat zijn lijkt mij. :x

Succes met zijn studie verder alleen hij komt niet meer aan de bak bij grote evenementen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Hmm ik weet niet hoor, nu is het nog vers maar later... Zolang hij goeie muziek maakt zijn er mensen die daar geld aan kunnen verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Hmm ik weet niet hoor, nu is het nog vers maar later... Zolang hij goeie muziek maakt zijn er mensen die daar geld aan kunnen verdienen..


Dat zal sws blijven. Als hij over een jaar bij Scantraxx gaat proberen lukt het hem misschien zelfs.
Alleen ik denk dat dit 'vergrijp' best hoog zal liggen bij de labels de komende jaren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite

Ja denk het ook wel maar goed... Als ie nu zn album uitbrengt ofzo en dan half jaartje niks van zich laat horen, er vervolgens een steen goeie 4-tracker tegenaan gooit ofzo gereleased op een kleiner label heeft ie best wel weer kans om terug te komen DENK ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb verdomme wel een sticker van dat album op mn muur geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Ik heb verdomme wel een sticker van dat album op mn muur geplakt.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heb er ook nog 3, wel vet dat ie die een beetje rondstuurde. Nu wacht ik wel met plakken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Ik heb verdomme wel een sticker van dat album op mn muur geplakt.


Heb ze hier ook nog liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie onder Thyron z'n post op facebook.
"Kun je Blackness doorsturen?"

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
En die. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen vergeten volgens mij wel eens dat een label ook gewoon een bedrijf is, oftewel, er moet winst gemaakt worden. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat dit voorval een negatief effect kan hebben op het imago van Fusion. Ik denk dan dus ook niet dat 1 van de grootste labels zitten te wachten hierop, het aanbod van opkomende hardstyle artiesten is al enorm en zal denk ik ook blijven stijgen de aankomende jaren, dus waarom zou je als bedrijf dan onnodig risico willen lopen.

Probeer daarnaast maar eens 1, 2, 3 een collab te regelen, de helft van de scene zal eerst wel even achter de oren krabben ;) Tuurlijk, iedereen maakt fouten, maar andermans muziek/projecten jatten is gewoon regel 1 in het artiesten handboek volgens mij xd je jat andermans werk niet, je gebruikt geen samples van anderen (indien je daar toestemming voor hebt natuurlijk). Tel dit nog eens met het gezeik wat hij daarvoor had al met Atmozfears en Tartaros. Dit is gewoon niet iets wat men snel zal vergeten, ik denk dat aansluiten bij een groot label er moment niet in zit voor hem.

Ben het trouwens helemaal eens met Fusion om het contract met Thyron te ontbinden. :) Hetzelfde als je op werk steelt toch, kan je je biezen pakken en kan je geen VOG meer aanvragen of het wordt ingetrokken (als Fusion echt kwaad had gewild had dit voor Thyron trouwens ook mogelijk geweest xd )

Hoop wel dat hij in ieder geval bij een label terecht komt en toch nog wat boekingen blijft houden. Het is echt ontiegelijk imbeciel wat hij heeft gedaan, maar hij kan prima produceren, zou zonde zijn als dat verloren gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Wat je zegt: een label is een bedrijf en wil winst maken. Met Thyron kun je geld verdienen, zo simpel is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op fb wordt hij niet gespaard in ieder geval :corn: Maar met zijn talent zal hij er echt nog wel komen, alleen niet zoals hij zelf heeft gewild en via een andere weg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:47 
 
Hardtraxx Elite

Thera's reactie op de post van fusion:

Thera schreef:
Good decision! About time
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens heeft Thyron nog steeds de rechten over de tracks die nog niet uit waren, inclusief de Sleepwalker remix. Ff nagevraagd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Thera's reactie op de post van fusion:

Thera schreef:
Good decision! About time


Hatseflats. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Wat je zegt: een label is een bedrijf en wil winst maken. Met Thyron kun je geld verdienen, zo simpel is het.


Zoals ik zei:
Citaat:
het aanbod van opkomende hardstyle artiesten is al enorm en zal denk ik ook blijven stijgen de aankomende jaren, dus waarom zou je als bedrijf dan onnodig risico willen lopen.


En zie daar de reactie van Thera al :P Zo zullen er wel meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Ja ik zie hem ook niet zo snel bij een groot label binnentreden maar de kleinere hebben denk ik best interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar kan pieter niet zo goed tegen onrecht. Tuurlijk, ik ook niet, maar waarom zou hij daar nou op gaan reageren? Ik bedoel, het blijven wel ''collega's''. Correct me if I'm wrong. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breaking news: Thyron start eigen label.
Thyrocords - Music stolen without a heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Wat je zegt: een label is een bedrijf en wil winst maken. Met Thyron kun je geld verdienen, zo simpel is het.


Zo simpel is het niet,

Zeehondjes knuppelen geeft geen goede naam aan je bedrijf. dus loop je winst mis door smet op de bedrijfsnaam.

Het is niet alleen Fusion die geen vertrouwen meer heeft he, maar ook de hs artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk toch dat hij zn eigen label gaat beginnen. Weet niet wat de procedure daar van is maar dat is denk ik voor mij een van zn weinige oplossingen. Er zijn nog genoeg mensen die nog interesse hebben in het album. Het enige waar ik mijn twijfels over heb zijn boekingen. Die gozer zal gehaat worden door mede artiesten waardoor die wss bijna geen boekingen zal krijgen.

Enige twee opties die ik zie is of nieuwe label, of maar es gaan studeren en terug komen over 4 jaar wanneer iedereen het al vergeten is.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen