Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he 
zal wat zijnwrote:Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he
zal wat zijnwrote:Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he
Blijkbaar wel dus.wrote:Je gaat me toch niet vertellen dat ie dit trucje ook bij The Pitcher heeft geflikt he
Ik denk het niet, afgaande op beide quotes:wrote:Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?
wrote:Regarding the release of my debut album 'Lucid Dreams'; I will inform you about this on a very short notice, so stay tuned!
De sleepwalker remix gaat alleen een probleem worden denk ik omdat hij die rechten niet heeft.wrote:Thyron's album won't be relased on Fusion Records and he will keep you informed if and when these tracks will be released.
Begin op pagina 1 hier en je komt erachter.wrote:Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.
Waskebeurt ? Ben toch wel nieuwsgierig ?
Thyron heeft tijd geleden toen hij bezig was met collab met B-Front de track "Blackness" en een wip van the pitcher en bfront naar hemzelf gestuurd toen hij een tijdje alleen was in de studio van Bob. Hij heeft dit op facebook gezet en is daarna (na een heel slechte poging tot damage control op hardtraxxwrote:Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.
In principe liggen de rechten bij Fusion, maar die rechten zijn niet persoonsgebonden en kunnen overgeschreven worden (De familie Jackson heeft bijvoorbeeld de rechten van de meeste Beatles nummers). Hangt er dus maar net vanaf hoe Fusion en Thyron dat uit onderhandeld hebben bij het ontbinden van het contract.wrote:Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?
Niet echt lees alleen wat terug over bfront en iets jatte xD vandaar de vraagwrote:Begin op pagina 1 hier en je komt erachter.wrote:Ik heb het eigenlijk niet meegekregen al dit.
Duidelijk, thankswrote:In principe liggen de rechten bij Fusion, maar die rechten zijn niet persoonsgebonden en kunnen overgeschreven worden (De familie Jackson heeft bijvoorbeeld de rechten van de meeste Beatles nummers). Hangt er dus maar net vanaf hoe Fusion en Thyron dat uit onderhandeld hebben bij het ontbinden van het contract.wrote:Weet iemand hoe dat precies zit qua rechten? Is het zo dat Fusion in principe de eigenaar is van de tracks van Thyron, en dat Lucid Dreams dus niet door een ander label gereleased kan worden?
Was al bekend dat het om 2 tracks ging hoor :p bij het eerste statement alwrote:haha Fusion reageert net op mijn reactie in hun statement: Besides Blackness, he also transferred a 'work in-progress' file from the collab between B-Front & The Pitcher for the upcoming Shock and Awe album.
Wat een idioot![]()
Technisch gezien is ie gereleased, stond full op het Qontinent album van afgelopen jaarwrote:Ben bang dat sleepwalker nu niet meer gereleased gaat worden..
Dat was al bekend toch? Hij had 2 unreleased tracks naar zichzelf gestuurdwrote:haha Fusion reageert net op mijn reactie in hun statement: Besides Blackness, he also transferred a 'work in-progress' file from the collab between B-Front & The Pitcher for the upcoming Shock and Awe album.
Wat een idioot![]()
Oh nice!wrote:Technisch gezien is ie gereleased, stond full op het Qontinent album van afgelopen jaarwrote:Ben bang dat sleepwalker nu niet meer gereleased gaat worden..