Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zullen er in elk geval die avond alletwee zijn. Dus ik denk wel dat je je aan een verrassing kan verwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:04 
 
Hardtraxx Elite

Main Concern Reunion :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik een vrij open deur intrap, maar er staan 3 supernova’s (dat zijn het denk ik) dus 3 ‘reunion boekingen’. Eerste zal vast op Bass Protocol zijn. Benieuwd waar de andere 2 plaatsvinden. Wellicht Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Ik denk dat ik een vrij open deur intrap, maar er staan 3 supernova’s (dat zijn het denk ik) dus 3 ‘reunion boekingen’. Eerste zal vast op Bass Protocol zijn. Benieuwd waar de andere 2 plaatsvinden. Wellicht Defqon?


Dat zou wel nice zijn, dan denk ik zelf Bass Protocol, Defqon en Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
kegel77w schreef:
Toevallig tussen al die Defqon posts door, dit opeens. Comeback op Defqon? :drool:


0-0-0+1 = 1
Defqon 1
Main Concern op Defqon 1 confirmed


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat eigen boekingsbureau werpt z’n vruchten al af zo te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 20:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeg dat maar tegen Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Main Concern heeft altijd wel de support gehad van b2s en Q-Dance de laatste jaren. Toch grappig dat ze na ruim een jaar inactief te zijn geweest direct op de blue staan. Hopelijk ook weer nieuwe muziek te bewonderen, naast de collab met Vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat eigen boekingsbureau werpt z’n vruchten al af zo te zien :D

Alleen Mind Dimension en The Purge of Defqon? Main Concern zit daar niet eens bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Maar hebben er ooit 3 spoontech namen of meer op Defqon gestaan? Ik vind het wel bijzonder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja in 2016. Vazard, Main Concern, Hardstyle Mafia en Freakshow :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohh Okee dat wist ik zo 1,2,3 niet! Vanwaar boekt Defqon wel spoontech dj’s en andere festivals een stuk minder? Decibel boekte ze dan uiteindelijk wel maar in eerste instantie stonden ze er ook niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Ja in 2016. Vazard, Main Concern, Hardstyle Mafia en Freakshow :)


Die zangkunsten! Zo hoor je ze zelden nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ohh Okee dat wist ik zo 1,2,3 niet! Vanwaar boekt Defqon wel spoontech dj’s en andere festivals een stuk minder? Decibel boekte ze dan uiteindelijk wel maar in eerste instantie stonden ze er ook niet op

Festivals boeken gewoon hypes en Spoontech is geen hype. Maar met 200 artiesten op de line-up kan er ook wel een Spoontech artiest bij. Decibel 2015 was ook legendarisch met Hardstyle Mafia en daarna Mind Dimension op de Extreme Loudness en Vazard, Delete & Main Concern als afsluiter in de Loudness tent.Ook al overlapten die acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 13:42 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Vanwaar boekt Defqon wel spoontech dj’s en andere festivals een stuk minder?

Spoontech artiesten zijn vaak niet heel erg bekend en dus trekken ze niet veel publiek aan, oftewel ze zijn voor een organisatie een groter risico/minder interessant om te boeken want dan is er mogelijk minder kaartverkoop dan bij andere namen. Defqon verkoopt sowieso wel uit, en anders zitten ze zeker al ruim boven de break-even grens (de grens of je winst maakt of niet) wanneer de zaterdag en het weekend tickets (grotendeels) uitverkocht zijn, dus ze kunnen wel zo'n 'investering' doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 14:17 
 
Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
RoyAPO schreef:
Vanwaar boekt Defqon wel spoontech dj’s en andere festivals een stuk minder?

Spoontech artiesten zijn vaak niet heel erg bekend en dus trekken ze niet veel publiek aan, oftewel ze zijn voor een organisatie een groter risico/minder interessant om te boeken want dan is er mogelijk minder kaartverkoop dan bij andere namen. Defqon verkoopt sowieso wel uit, en anders zitten ze zeker al ruim boven de break-even grens (de grens of je winst maakt of niet) wanneer de zaterdag en het weekend tickets (grotendeels) uitverkocht zijn, dus ze kunnen wel zo'n 'investering' doen.


Is er ook nog een reden dat de buitenlandse artiesten wat populairder zijn dan de Nederlandse artiesten? Is het bijvoorbeeld aantrekkelijker om italianen te boeken? Lijkt dat Mind Dimension, the Purge en Unkind (die nu weg is) wel wat sneller geboekt werden als bijv. D-Verze & Vyral. Terwijl de kwaliteit toch wel veelal van hetzelfde niveau is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italianen boeken = Italianen trekken lijkt me. Al zal de noodzaak hierin voor Defqon niet zo hoog liggen. Daarnaast merk ik wel dat de genoemde namen een stuk populairder zijn, omdat ze iets simpelere beukmuziek maken wat meer mensen kan bekoren. Vind D-Verze en Vyral tracks toch wel iets voor een specifiekere doelgroep. Maarja, dat is mijn mening en geen feit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vind D-Verze en Vyral tracks toch wel iets voor een specifiekere doelgroep. Maarja, dat is mijn mening en geen feit :D


Je kunt inderdaad wel gewoon stellen dat Mind Dimension, The Purge & Unkind populairder zijn dan Vyral & D-Verze.

Vind het opmerkelijk dat Main Concern in de blue staan wel. Benieuwd naar het tijdstip waarop ze draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk sluiten ze de Blue af tot 22:00 en dat Mind Dimension op de Indigo van 22:00 tot 23:00 staat. Ideaal scenario.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hopelijk sluiten ze de Blue af tot 22:00 en dat Mind Dimension op de Indigo van 22:00 tot 23:00 staat. Ideaal scenario.


Dat word dan flink uit mijn pan gaan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hopelijk sluiten ze de Blue af tot 22:00 en dat Mind Dimension op de Indigo van 22:00 tot 23:00 staat. Ideaal scenario.

Poeh dit zou vet zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 02:00 
 
Hardtraxx Elite

Mij lijkt, als organisatie zijnde dat als je maar 3 artiesten van hetzelfde label boekt ze niet tegelijk laat draaien. Zou wel echt ruk zijn namelijk als ze tegelijk stonden. Ik hoopte voor de line-up op 2 spoontech artiesten, blij dat het er 3 zijn geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mij lijkt, als organisatie zijnde dat als je maar 3 artiesten van hetzelfde label boekt ze niet tegelijk laat draaien. Zou wel echt ruk zijn namelijk als ze tegelijk stonden.

Daarbij komt nog aan de andere kant dat het een vrij specifieke stijl is die niet super veel mensen vet vinden. Door ze tegelijk te zetten heb je dezelfde impopulaire stijl op twee raw stages, iets waar Q zeker klachten over gaat krijgen van beide groepen raw fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hard4Us schreef:
Mij lijkt, als organisatie zijnde dat als je maar 3 artiesten van hetzelfde label boekt ze niet tegelijk laat draaien. Zou wel echt ruk zijn namelijk als ze tegelijk stonden.

Daarbij komt nog aan de andere kant dat het een vrij specifieke stijl is die niet super veel mensen vet vinden. Door ze tegelijk te zetten heb je dezelfde impopulaire stijl op twee raw stages, iets waar Q zeker klachten over gaat krijgen van beide groepen raw fans.

Precies. Al heeft b2s het destijds op Decibel wel gedaan, met Vazard, Delete en Main Concern tegelijk met Hardstyle Mafia en Mind Dimension. Vrij aparte actie wel, maar ik heb goede hoop dat Q hier wel rekening mee houdt.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen