Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spoontech Records schreef:
For the next episode of the #SpoonCast we have invited one of the most iconic LIVE-acts of Spoontech: Freakshow!

Be sure to tune-in upcoming Thursday at 20:00 CET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komen er trouwens ook nog platen aan van The Wicked? Toch zeker een half jaar signed zonder nieuwtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 19:14 
 
Hardtraxxer

Vanavond spooncast van Main Concern!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 20:35 
 
Hardtraxxer

Flashback naar Decibel met deze Spooncast :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
IMPORTANT ANNOUNCEMENT

Dear everyone,

For the past nine years, I have been producing- and performing as Radiance. During these times, I have learned a lot about producing music, meeting awesome people, made new friends, and played at parties that were my dream, since I started making music.

But I have forgotten how to live, what love exactly is, how to enjoy perfect moments, how to trust life and be in the present moment. I created a lot of illusions of time and reality, that I don’t have time besides putting the effort in the creation and have left my pathway, and most of all forgetting the people who I really love.

For the past two years, I was working on a very big project regarding Radiance. I was working on a album called 'Fractals of Sound'. I started this album because of a dream I had at the end of 2016. To be precise, the 27th of December. This dream was so vivid and clear, I realized it was the next big goal to create something, with a goal to change the perspective of the current Hardstyle scene.

I was almost at the end of the creation process, made 16 tracks including collabs that are completely finished. Planning the release and the announcements, also realizing that this year would be my last as a hardstyle producer. I’ve realized that I can’t continue with this chapter anymore, it would be totally against my will and my real true being. It's hard to resonate with Hardstyle music and putting it as my priority and forgetting about love (which should be in first place) is wrong. I have met my soulmate at the end of this year's chapter and I’ve come to the realization that all that matters is love. Love is what wins in all situations.

It’s time to turn the tables upside down and shed this skin. I want to give away my years of work, my album, my sounds to you. Maybe someday you will understand why I shattered this illusion. I have put a lot of time into creating the tracks for 'Fractals of Sound' and I hope you get the same emotions I got from my creations. It’s time to close this chapter and make space for a new magical journey of sound! :)

I am very grateful to all of you who have been with me on this path, who have supported me, and who has worked with me to get this Radiance project bigger and fulfill my dreams. I hope I have touched people through my music, and those who I met on this journey. Without you, it wouldn’t have been possible.

Before I will share my lifework with you all, I first want to thank some people in special. The Radiance project wouldn't have been the same without them: Kasper van Erve, John Söderström, Stewart Edwards, Jordy van den Berg, Al Innes, Maxime Legendre, Gijs van Kester, Rick Veldhuis and Ryan Biggs.

Thank you once again for all the great times.
Much love,

Artjom


Album download: https://drive.google.com/drive/folders/ ... 0l2WHBMb2M
Album topic: gratis-tracks-hs/radiance-fractals-of-souls-album-t63867.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Trajanusch schreef:
Radiance kapt ermee. Geeft zijn nieuwe album gratis weg. Erg jammer, kon zijn nummertjes altijd wel waarderen.

Bron: Facebook


Vond het in zijn bericht best verwarrend overkomen wat hij nu precies bedoelt.

Even voortgezet uit het WJD: ik snap het ook niet helemaal. Dat je je passie voor de muziek/het genre kwijt bent kan ik absoluut inkomen, maar dat blijkt totaal niet uit het verhaal. Ik begrijp eruit dat hij zijn vriendin prioriteit wil geven, maar het DJ/producer aspect van Radiance was niet eens zijn fulltime baan, en hij woont ook nog eens gewoon in zijn thuisland (dus niet Nederland). Verder had ie op jaarbasis ook niet meer dan een stuk of 4 boekingen, dus ook daar gaat niet belachelijk veel tijd in zitten.

Vind het apart, maar in ieder geval zeker jammer dat hij stopt. Altijd een producer geweest die veel potentie had, en waarvan met name collabs naar mijn mening altijd zeer goed uitpakten. Ik vond het alleen zonde dat hij regelmatig grote EP’s uitbracht met tracks die veelal dezelfde sounds bevatten, waardoor zijn solo’s vaak niet heel memorabel waren (uitzonderingen daargelaten). Ik ben dan ook benieuwd naar zijn album, wat zo te zien in zijn geheel solo is (hoewel hij ook over collabs spreekt in zijn bericht, maar in de tracklist zie ik volgens mij alleen vermeldingen van vocalisten). Ik ga het in ieder geval zo spoedig mogelijk een luisterbeurt geven. Toch jammer voor Radiance, want dit album had hem wellicht een carriereboost kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag het bericht gisteren ook als een grote verassing. Maar als dit zijn keuze is, dan hoop ik dat hij hierin gelukkiger is natuurlijk. Het album had wellicht geholpen om hem een stap verder te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 14:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Koen schreef:
Trajanusch schreef:
Radiance kapt ermee. Geeft zijn nieuwe album gratis weg. Erg jammer, kon zijn nummertjes altijd wel waarderen.

Bron: Facebook


Vond het in zijn bericht best verwarrend overkomen wat hij nu precies bedoelt.

Even voortgezet uit het WJD: ik snap het ook niet helemaal. Dat je je passie voor de muziek/het genre kwijt bent kan ik absoluut inkomen, maar dat blijkt totaal niet uit het verhaal. Ik begrijp eruit dat hij zijn vriendin prioriteit wil geven, maar het DJ/producer aspect van Radiance was niet eens zijn fulltime baan, en hij woont ook nog eens gewoon in zijn thuisland (dus niet Nederland). Verder had ie op jaarbasis ook niet meer dan een stuk of 4 boekingen, dus ook daar gaat niet belachelijk veel tijd in zitten.

Vind het apart, maar in ieder geval zeker jammer dat hij stopt. Altijd een producer geweest die veel potentie had, en waarvan met name collabs naar mijn mening altijd zeer goed uitpakten. Ik vond het alleen zonde dat hij regelmatig grote EP’s uitbracht met tracks die veelal dezelfde sounds bevatten, waardoor zijn solo’s vaak niet heel memorabel waren (uitzonderingen daargelaten). Ik ben dan ook benieuwd naar zijn album, wat zo te zien in zijn geheel solo is (hoewel hij ook over collabs spreekt in zijn bericht, maar in de tracklist zie ik volgens mij alleen vermeldingen van vocalisten). Ik ga het in ieder geval zo spoedig mogelijk een luisterbeurt geven. Toch jammer voor Radiance, want dit album had hem wellicht een carriereboost kunnen geven.


Artjom heeft de keuze gemaakt om een andere muzikale weg te bewandelen. Daarbij komt kijken dat hij gewoonweg niet meer het gevoel heeft als vroeger als het gaat om het produceren- en beluisteren van Hardstyle. Daarbij komt kijken dat hij ook een bepaalde levensstijl heeft, ook in de relationele sfeer, die veel beter past bij een ander soort type muziek. Zoals hij zei, liefde en relatie speelt voor hem als persoon een grote rol.

Ik vind dat hij een moedige keuze gemaakt heeft om dit besluit te durven nemen. Productietechnisch vind ik hem echt een hele goede producer, dit is ook duidelijk terug te luisteren op het album. Al had hij geen fulltime baan binnen de Hardstyle indrustrie, heeft hij toch wel het nodige in de studio gezeten de afgelopen twee jaar voor het produceren van het album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Artjom? Noem een artiest gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

^ Binnen Spoontech spreken we elkaar gewoon bij de voornaam aan ;)

Morgen is het trouwens alweer tijd voor de volgende SpoonCast, dit keer verzorgd door ondergetekende! Zoals jullie gewend zijn van mij zit er naast nieuw materiaal ook een paar pareltjes van vroeger tussen :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
^ Binnen Spoontech spreken we elkaar gewoon bij de voornaam aan ;)


Is een oude hardtraxx 'meme', om het maar een naam te geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd met de hosting op de laatste Q-Dance editie heren :thumbsup: Deze is samen met EoL hoorde ik? Ik en een groot deel van Hardtraxx zal er zeker te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Gefeliciteerd met de hosting op de laatste Q-Dance editie heren :thumbsup: Deze is samen met EoL hoorde ik? Ik en een groot deel van Hardtraxx zal er zeker te vinden zijn.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spreek lekker voor jezelf man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is eerder op deze pagina ook al gevraagd, maar aangezien daar niet op gereageerd werd:
Wanneer krijgen we voor het eerst een release van The Wicked te horen?

Oh en Unkind staat nog in de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vyral schreef:
Hey guys ✌️#Update

Since I have many unreleased tracks and can't improve them because of crashes and/or a hardware switch, I decided to make a bundle to give away for free.
This obviously is not the quality I want to put out but I simply think it's a big shame to leave them dusted forever and as promised I would give away free music as a gift for your amazing support.
This year is very busy for me because of my medical research graduation internship I'm following, so I'm sorry to be pretty quiet as Vyral. But more reason to put out some music! ;)

When I've made the content ready I will upload it here, on YouTube, SoundCloud and I will provide download links.

Thank you all for the great support I recieved the last 2 years, and even before that❤️

Cheers, Moos
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:28 
 
Record label
Avatar gebruiker

De line-up van onze hosting op Q-BASE. We hopen de meeste van jullie hier uiteraard te zien :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 14:44 
 
Record label
Avatar gebruiker

Afbeelding

Morgen om 19:00 lanceren we iets wat al héééél lang offline stond. Spoiler too much :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-run van de set van Infirium op Loudfest? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Als je goed kijkt, zie je de stage van fatality2017.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Re-run van de set van Infirium op Loudfest? :whistle:

Oh ja, die wil ik ook nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, eindelijk de website die gaat werken. Dat heeft idd echt veel te lang geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 14:49 
 
Record label
Avatar gebruiker

@Infirium :thumbdown:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt een nieuwe signing dus volgens de artiestenpagina?

Afbeelding

Als je element inspecteren wil doen:
Afbeelding

Humor dit wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gok op Imperion als nieuwe artiest. Wordt geregeld gesupport door The Purge en Mind Dimension plus heeft met laatstgenoemde een collab gemaakt. Zou er met zijn sounds goed tussen passen in ieder geval. :)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen