Die previews pff, wat gaat dit een prachtig album worden! 
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Zo dan, die knalt er effe op.pim0412 wrote:Endless Path in HQ
Dreams of Memories is ook een heerlijk nummertje.
Idd doe mij Dreams or Memories vooral maar, wat een dikke plaat met die trance melodie/atmosphere. 
Om 20:00 gaan we weer live! Zorg dat je erbij bent, want er gaan leuke dingen voorbij komen!

Heel vet dat Reaching The Shores eindelijk uit komt <3 Meesterwerk als je het mij vraagt.
Eens. Altijd groot fan van de producties van Infirium. Dat epische eromheen vind ik geniaal.corneelwr wrote:Heel vet dat Reaching The Shores eindelijk uit komt <3 Meesterwerk als je het mij vraagt.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste 
Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.
Hopelijk is er nog wel wat animo voor het feest van vazard, je hoort er zo weinig over.
Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’RTM93 wrote:Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Het is vooral flauw van Q. Qapital is altijd in het eerste weekend van April gehouden. Dit feest was al eerder bekend dan Qapital. En dan plannen ze het op 31ste. Maar ik zie Q er wel voor aan dat ze geen weet hadden van dit feest of deze datum want Spoontech heeft ze nog nooit geïnteresseerd.RoyAPO wrote:Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’RTM93 wrote:Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste
Helaas zal het wel een vervelende samenloop van omstandigheden worden. Ik gok dat het kleine zaaltje wel weer gebruikt gaat worden.
Nouja als je alle voorgaande jaren bekijkt zie je dat Q Qapital elk jaar 1 datum eerder zet. Blijft natuurlijk eerste weekend van april elke keer maar dit kon je verwachten als Bass Protocol zijnde. Had het dan gewoon zaterdag 24 maart of 14 april gepland. Dan had je sws geen probleem gehad
Maar 328 mensen die gaan is toch wel een mooi aantal op Facebook of zie ik dat verkeerd. Nooit op de locatie geweest
Maar 328 mensen die gaan is toch wel een mooi aantal op Facebook of zie ik dat verkeerd. Nooit op de locatie geweest
Ik vraag mij af in hoeverre Q een neuk geeft om zo'n kleine venue met zo'n relatief klein feest. Q-dance heeft gewoon een groot marktaandeel en meer macht dan wij eigenlijk denken. Bijna alle Q feesten verkopen vrijwel altijd wel uit en ze zijn natuurlijk ook gekoppeld aan bepaalde boekings agencies (Wishlist bijvoorbeeld). Hierdoor krijg je als kleine organisatie gewoon minder kans om bepaalde dj's te boeken want Q kijkt gewoon welk weekend voor hun het meest rendabel is.RTM93 wrote:Het is vooral flauw van Q. Qapital is altijd in het eerste weekend van April gehouden. Dit feest was al eerder bekend dan Qapital. En dan plannen ze het op 31ste. Maar ik zie Q er wel voor aan dat ze geen weet hadden van dit feest of deze datum want Spoontech heeft ze nog nooit geïnteresseerd.RoyAPO wrote:Dat Qapital op dezelfde datum is, is natuurlijk niet erg gunstig. Wat is de reden er eigenlijk voor dat organisaties/artiesten denken ‘kom, we gaan lekker een feest organiseren op een dag wanneer al een ander groot populair feest is die wss veel van onze potentiële bezoekers wegtrekt’RTM93 wrote:Mooi weer wat te luisteren vandaag. Nog 3 weken tot de 31ste
Helaas zal het wel een vervelende samenloop van omstandigheden worden. Ik gok dat het kleine zaaltje wel weer gebruikt gaat worden.
Ik gun ze van harte een goede opkomst maar met zijn allen opgepropt staan in een vol gestouwde discotheek vind ik ook niet alles. Wat mij betreft niet heel erg als de verkoop een klein beetje tegen valt. Zoveel zin in 
Qapital een week later is ook geen optie, want dan botst dat weer met Rebirth... En ik denk dat rebirth een grotere concurrent is dan een klein feestje in rodenburg
Denk je echt dat Q-Dance Qapital later heeft ingepland dan dit feest? Er zal voor Bass Protocol geen geschiktere datum geweest zijn.
Heb nooit zoveel naar Infirium geluisterd om eerlijk te zijn, maar wat een lekkere platen heeft hij zeg. Echt een episch sfeertje. Doet me een beetje denken aan mijn Two Steps From Hell periode 
Edit: Zo dan Ocean Machine

Edit: Zo dan Ocean Machine
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Ik snap ook wel dat de datum voor de volgende editie allang bekend was voor de editie van Qapital 2017. Maar mijn hart klopt nu eenmaal sneller voor een spoontech feest dan Qapital. Dus ik vind het gewoon jammer dat ze tegelijk vallen.Chroman wrote:Denk je echt dat Q-Dance Qapital later heeft ingepland dan dit feest? Er zal voor Bass Protocol geen geschiktere datum geweest zijn.
Toevallig tussen al die Defqon posts door, dit opeens. Comeback op Defqon? 
Zou het wel extreem vroeg vinden voor een comeback. Ze zijn nog maar een jaar gestopt... 
0-0-0+1 = 1kegel77w wrote:Toevallig tussen al die Defqon posts door, dit opeens. Comeback op Defqon?
Defqon 1
Main Concern op Defqon 1 confirmed
Op het feest van Vazard zouden verrassingen zijn, wie weet gaat het daar over?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Desley DD wrote:Op het feest van Vazard zouden verrassingen zijn, wie weet gaat het daar over?